Derbin huolto ja ongelmat #3

Janizer
Liittynyt:
7.8.2016 16:31
Re: Derbin huolto ja ongelmat #3

ViestiKirjoittanut Janizer » 3.5.2017 15:14

No yleensä sähköstartti saa virran akulta
V1ltsu-
Liittynyt:
2.7.2016 23:00
Re: Derbin huolto ja ongelmat #3

ViestiKirjoittanut V1ltsu- » 3.5.2017 18:06

Moro! Mulla meni derbistä kytkintapin stefa ja en oo ikinä vaihtanu yhtään stefaa, enkä purkanut kytkintä.. tarttisin siis ohjeita sen vaihtoon, kuten jos pitää ottaa erityisesti huomioon jotain asioita.. :D
rustyruster2016
Liittynyt:
3.5.2017 20:49
Re: Derbin huolto ja ongelmat #3

ViestiKirjoittanut rustyruster2016 » 3.5.2017 20:56

Terve! Semmosta kyssäriä, että ennen -09 vuoden derbi kulki sen vajaa 60 km/h. Nyt konerempan ja sisäänajon jälkeen ei kulje enää kun noin 50. Mistä moinen muutos johtuu? Tietääkseni on ihan säädöissä. :roll:
V1ltsu-
Liittynyt:
2.7.2016 23:00
Re: Derbin huolto ja ongelmat #3

ViestiKirjoittanut V1ltsu- » 4.5.2017 18:55

No paljonko ajettu jos vaikka putki karstottunu? Ite kokeilisin vielä säätää kyllä kaasaria jos vaan "pitäis" olla säädöissä ;)
Tomi-50
Pyörä:
Derbi Senda X-Treme
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.9.2015 18:26
Re: Derbin huolto ja ongelmat #3

ViestiKirjoittanut Tomi-50 » 6.5.2017 15:20

Putki tai säädöt luultavasti

Mites muute rajottimessa toi impulssikäämiin liittämine onnistuu? Tuli mukana toi ryöstäjä mut entiiä mite oikee käytetää. Neuvoja?

Haittaaks paljoo jos magneeto puoleine stefat vuotaa hituse? :)
Tomi-50
Pyörä:
Derbi Senda X-Treme
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.9.2015 18:26
Re: Derbin huolto ja ongelmat #3

ViestiKirjoittanut Tomi-50 » 6.5.2017 20:36

Ny vaihoin eturattaan isompaan, eli nyt on 14-65 (ennen 12-65), mutta huiput nous vaa korkeintaa 5-10kmh. 12-eturattaalla sain sigmaan noin 76 kaasun ollessa melkein pohjassa, eli varmaan ois 80 menny ja nyt ku testasin uudella rattaalla nii meni 85. :s
xGILERAvieRAHATx
Liittynyt:
3.2.2017 15:32
Re: Derbin huolto ja ongelmat #3

ViestiKirjoittanut xGILERAvieRAHATx » 9.5.2017 17:23

mikäs gilsuu tuli ku seiso noin 20 min lumi saattees sit lähin ajaa ni täys kaasu pätkii ku ois rajotin ( rajottamaton vakiona ) 8o
Tomi-50
Pyörä:
Derbi Senda X-Treme
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.9.2015 18:26
Re: Derbin huolto ja ongelmat #3

ViestiKirjoittanut Tomi-50 » 9.5.2017 17:37

Kaasari, putki ilmanputsari? Voi myös vuotoon reagoida noin
xGILERAvieRAHATx
Liittynyt:
3.2.2017 15:32
Re: Derbin huolto ja ongelmat #3

ViestiKirjoittanut xGILERAvieRAHATx » 9.5.2017 19:51

Tomi-50 kirjoitti:Kaasari, putki ilmanputsari? Voi myös vuotoon reagoida noin


syy löyty putkesta, olin lähös himaa ni pätki iha homona ja yht äkkii helveti moine melu ja putki katles heti paisari jälkee
V1ltsu-
Liittynyt:
2.7.2016 23:00
Re: Derbin huolto ja ongelmat #3

ViestiKirjoittanut V1ltsu- » 9.5.2017 22:23

Mulla katkes kans putki ennen talvea ja vaihoin tommosen technigas enoxin siihen, niin onko noi tehoputket aina tommosia että jos putoo vähänki tehoalueelta, niin kestää aika kauan ennen kuin menee piikille taas, jos ei vaihda pienemmälle :s en oo ikinä ennen ajanu vaihteellista mopoa missä olis tehari niin en tiiä millanen pitäs olla, jos vaan johtuukin säädöistä :D
Tällänenjäbä
Pyörä:
Aprilli pila RX 50 -13
Liittynyt:
14.8.2016 21:56
Re: Derbin huolto ja ongelmat #3

ViestiKirjoittanut Tällänenjäbä » 9.5.2017 23:25

Ei siinä mahottoman kauan pitäs mennä viel pelkän enoxin kans. Sulla on varmaan liian pieni suutin ku iteltäki katoo alaväännöt laihal seoksel.
V1ltsu-
Liittynyt:
2.7.2016 23:00
Re: Derbin huolto ja ongelmat #3

ViestiKirjoittanut V1ltsu- » 9.5.2017 23:45

No tällä hetkellä 95 suutin 17.5mm kaasarissa niin ei nyt luulis ainakaan paljoo olevan liian pieni :s kyllähän sen saa samantien piikille jos vaan vaihtaa pienemmälle vaihdetta, mutta huutaa vaan nii perkeleesti vakioputkeen verrattuna että pahaa tekee :D väleinä on 12/53 niin ei luulis nekään olevan ongelma... ehkä nää lelut vaan on tämmösiä ei voi mitään :lol:
Tomi-50
Pyörä:
Derbi Senda X-Treme
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.9.2015 18:26
Re: Derbin huolto ja ongelmat #3

ViestiKirjoittanut Tomi-50 » 10.5.2017 0:25

V1ltsu- kirjoitti:Mulla katkes kans putki ennen talvea ja vaihoin tommosen technigas enoxin siihen, niin onko noi tehoputket aina tommosia että jos putoo vähänki tehoalueelta, niin kestää aika kauan ennen kuin menee piikille taas, jos ei vaihda pienemmälle :s en oo ikinä ennen ajanu vaihteellista mopoa missä olis tehari niin en tiiä millanen pitäs olla, jos vaan johtuukin säädöistä :D


No se riippuu kyl aik monesta eri asiast esim kierrosherkkyydest ja väleist, mut kylse aik nopee sinne piikille menee jos sen alapuolel oot.
Tomi-50
Pyörä:
Derbi Senda X-Treme
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.9.2015 18:26
Re: Derbin huolto ja ongelmat #3

ViestiKirjoittanut Tomi-50 » 10.5.2017 0:27

V1ltsu- kirjoitti:No tällä hetkellä 95 suutin 17.5mm kaasarissa niin ei nyt luulis ainakaan paljoo olevan liian pieni :s kyllähän sen saa samantien piikille jos vaan vaihtaa pienemmälle vaihdetta, mutta huutaa vaan nii perkeleesti vakioputkeen verrattuna että pahaa tekee :D väleinä on 12/53 niin ei luulis nekään olevan ongelma... ehkä nää lelut vaan on tämmösiä ei voi mitään :lol:


Suutin about oikeen kokone kyl. Ei nää 2t mopot mitää vääntökoneit ookkaa eli laita vaa pienempää vaihetta silmää ku alkaa hyytyy, hidasta vaikka vähä enne vaihteen vaihtoo ettei nii hirveesti huuda :) :D
Janizer
Liittynyt:
7.8.2016 16:31
Re: Derbin huolto ja ongelmat #3

ViestiKirjoittanut Janizer » 10.5.2017 10:53

Mullakin oli 12/53 välit ja enox niin kyllä siinä hetki meni että meni takas piikille :lol:

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista