Monkey viritys ja tekniikka

Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Onkimato » 12.1.2014 20:18

Nuo johdot menevät vaihdeanturiin? Siitä taitaa lähteä johdot vaihdenäytölle + vapaavalo.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
pikkulime
Liittynyt:
11.6.2012 21:22
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut pikkulime » 13.1.2014 22:49

noniin jutytu olis se et nyt vaa pistää liekkiä ulos manki kun aikasemmin kunnolla booas ja pätki säädin kaasaria ja lopettisen joten nyt vain ampuu liekkiä putkesta ja venat ja ajotus kohillaan joten olisko tulppa ?
ja kysehän on aidosta mankista jossa 19mm walbron kaasari ja suoraputki

ja tulppahan on sen verran elämää nähnyt että jo vähän ruostettakin pinnoissa :lol:

kysympähän vaan. ja uusi tulee kuitenkin heti kun käyn kaupoilla....
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Onkimato » 14.1.2014 23:25

Laihalla käy, uskoisin. Itsellä ainakin aina laihalla käydessään heittänyt liekkiä.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
pikkulime
Liittynyt:
11.6.2012 21:22
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut pikkulime » 16.1.2014 20:03

nonniin ei vieläkään selvinnyt manki ongelma uuden tulpan ostin mutta ei vaikutusta
paremmin kylllä lähtee käyntiin mutta edelleen alakieroksilla toimii ylä kieroksilla ei pelitä käy pätkimään ja ei jaksa mennä ja kun löysää kaasun antaa liekkiä koitin säätää rikkaammalle mutta ei mitään vaikutusta
72 pytty suora putki 19 walbro kaasari 90 suuttimella voisikohan olla kaasari likainen ym tai sähköissä häikkää esim sytytyspuola????? :paha:
tuuppari
Liittynyt:
5.3.2013 20:48
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut tuuppari » 16.1.2014 22:11

itellä teki vähän tollee että kun kierrokset nousee nii pätkii vaan. no vikana oli että kaasari tulvi yli. ja toinenmahdollien syy ilmansuodatin jos se on tukkonen tai vastaavaa. mutta voi se vika jossai sähköissä olla. ootko kokeillu eri cdi, puola, yms.
pikkulime
Liittynyt:
11.6.2012 21:22
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut pikkulime » 18.1.2014 18:33

no itelläki just :D kaasari tulvii ja putsari ei mikään puhtain mistä tuo tulviminen johtuisi? :itku:


E:tulvii siis ihan kunnolla iha hitusen kun kallistaa vaikka kun jalan kanssa pienissä vauheissa kääntyy ni ilmanputsaristakin saattaa tulla bensaa.......




kyseessä tuollainen putsari muuten mutta malossin oma


https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/2981
tuuppari
Liittynyt:
5.3.2013 20:48
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut tuuppari » 18.1.2014 19:44

Neula vennttilissä on roska tai sitte se on rikki. voi olla sitte suutinta vaihtaessa tai vaastaavassa tilantteesa nojannu kohoa vasten, ja pensanpinta on säätyny poskelleen.
pikkulime
Liittynyt:
11.6.2012 21:22
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut pikkulime » 20.1.2014 19:47

noin nytten on edisatystä tossa asiassa minkä laitoin putsasin kaasarin toimi hieman paremmin neula ylimmässä lovessa toimii parhaiten huomasin
JA kun bensa hanan laittaa kinne niin kohta toimii normaalisti sitten heti kun avaa nii rupeaa pätkimään ja rupluttaamaan???? mikä P*RKELE tuossa nyt on .
tuuppari
Liittynyt:
5.3.2013 20:48
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut tuuppari » 20.1.2014 20:32

joo se on juuri sama kun minulla. kaasri tulvii yli, putsrin kun otat pois nii näät jos sieltä tulee pensaa norona. :nolo: pitää säätää bensan pintaa tai tarkistaa se neulaventtiili. mutta tuota bensanpintaa kun summassa säätelee nii menne vaan huonommaks, ja kiinan kaasrit ei toimi enää ikää jos menee siihe sätöön koskemaan. :x tarkistitko sen neulaventiilin?
pikkulime
Liittynyt:
11.6.2012 21:22
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut pikkulime » 20.1.2014 21:03

hmmm kyllä se mun omasta mielestä pelitti mutta onko siinä sitten vielä jotain säätöä ja voikohan olla liian iso suutin kun tuo kaasari taitaakin olla 22mm jos se siitä imu puolen kurkusta mitatataan kun ei tuossa lue... ja suutin 100 :paha: :paha: :paha: :paha: :paha: :paha:
tuuppari
Liittynyt:
5.3.2013 20:48
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut tuuppari » 20.1.2014 21:09

no ei se suutin hirveän isolta kuulosta. itellä alkoi tuo kaasari tulvimaan yli enkä saanu sitä toimimaan, vaikka kuinka sääti kohoa. ja lopuksi meni hermot. vaihdoin uuden kohon ja neulaventtiilin nii taas alko toimimaan.se neulaventtilhän on se joka sulkee sen bensantuon sinne kaasuttimen kohokammioon. jos siellä on roska tai se on rikki se kumikärki.
pikkulime
Liittynyt:
11.6.2012 21:22
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut pikkulime » 20.1.2014 21:13

hmm enpä mitään kumikärkeä katsonut menenpäsd heti irrottamaan ja katon...
pikkulime
Liittynyt:
11.6.2012 21:22
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut pikkulime » 20.1.2014 22:03

Noin misyö sen huomaa että se kumi on hajalla tai muuten vain hajalla ei näy mitäön ihmeempää
tuuppari
Liittynyt:
5.3.2013 20:48
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut tuuppari » 20.1.2014 22:17

siinä neulan päässä on semmone pieni tappi, sitä kun varovasti painaa nii pitäs joustaa, ja sitten se kumikärki saatta olla halki tai kovettunut. oliko roskaa siellä neulan välissä?? laitat sen neulaventtiilin ja kohon kiinni ja nostat kaasrin nii että se kanava tukeutuu kohon omalla painolla, sitten jollaikin letkunpätkällä puhallat sinne pensan tulo reikään. sen ei pitäis päästä vuotamaan sillon.
pikkulime
Liittynyt:
11.6.2012 21:22
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut pikkulime » 20.1.2014 22:35

Ei pääse vuotamaan mut saa koho melko paljom nousta ennoko estää läpimenon siinä neulan pidikkeessä aikas paljon sillei väljäö enneku ottaa

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista