Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Kondi19797 kirjoitti:Onko toi mittari nyt lopullisesti rikki kun laittaa virrat päälle ni mittariin ei tule mitään ja sitten kun laittaa käyntiin mopon ni siihe tulee jottai viivoja sinne tänne : S
Atti kirjoitti:Tässä joku aika sitten kirjoittelin mopostani, joka on Aprilia rx vm-09. Ongelmana on, että mopo ylikuumenee, ja tulppa myöskin todella valkoinen, ryypyllä ei vaikutusta täyskaasulla ajettaessa, joten tuntuu, että ongelma voisi olisi seoksissa. Seos ei tunnu rikkaammalta isollakaan pääsuuttimella. Aiemmin toimi oikein hyvin 85 kokoisella pääsuuttimelle, 104 kokeiltu myös eikä tuntunut rikastuvan ainakaan paljoa. Ei myöskään booaa tai pätki ollenkaan. Imuvuotoja ei pitäisi olla, kaasari on putsattu, käynnistyssuihketta koitettu ruiskia mahdollisiin vuotokohtiin, eikä mitään vaikutusta. Kannentiivisteen vaihdoin jokin aika sitten kun tuntui, että jäähdytysnestettä hävisi, ja nyt ei ole enää niin tehnyt. Eilen kun kävin pienen lenkin heittämässä, niin huomasin, että jäähdyttimen paisuntasäiliössä vaahtoa, tämä ei taida olla ihan normaalia? Sieltä näytti myös tulevan höyryä, kun otin korkin pois, ja samanlaista leijaili myös tulpanreiästä ajon jälkeen. Alkaa vähän ideat olla lopussa, että missä voisi vika olla. Tuntuu, että kuumentuminen alkoi, kun iskin teharin kiinni, ja sama jatkuu nyt vakioputkenkin kanssa. Mielellään paljon ehdotuksia mistä vikaa kannattaisi etsiä, itseltä ideat hyvinkin vähissä. Ei uskoisi, että pelkällä putken vaihdolla saisi tuommoisen ongelman aikaiseksi... Mopo on tämän takia seissyt melkein koko ajokauden, kun ei sillä kauemmaksi uskalla lähteä, jos sattuu jättämään välille.
Rajis- kirjoitti:Atti kirjoitti:Tässä joku aika sitten kirjoittelin mopostani, joka on Aprilia rx vm-09. Ongelmana on, että mopo ylikuumenee, ja tulppa myöskin todella valkoinen, ryypyllä ei vaikutusta täyskaasulla ajettaessa, joten tuntuu, että ongelma voisi olisi seoksissa. Seos ei tunnu rikkaammalta isollakaan pääsuuttimella. Aiemmin toimi oikein hyvin 85 kokoisella pääsuuttimelle, 104 kokeiltu myös eikä tuntunut rikastuvan ainakaan paljoa. Ei myöskään booaa tai pätki ollenkaan. Imuvuotoja ei pitäisi olla, kaasari on putsattu, käynnistyssuihketta koitettu ruiskia mahdollisiin vuotokohtiin, eikä mitään vaikutusta. Kannentiivisteen vaihdoin jokin aika sitten kun tuntui, että jäähdytysnestettä hävisi, ja nyt ei ole enää niin tehnyt. Eilen kun kävin pienen lenkin heittämässä, niin huomasin, että jäähdyttimen paisuntasäiliössä vaahtoa, tämä ei taida olla ihan normaalia? Sieltä näytti myös tulevan höyryä, kun otin korkin pois, ja samanlaista leijaili myös tulpanreiästä ajon jälkeen. Alkaa vähän ideat olla lopussa, että missä voisi vika olla. Tuntuu, että kuumentuminen alkoi, kun iskin teharin kiinni, ja sama jatkuu nyt vakioputkenkin kanssa. Mielellään paljon ehdotuksia mistä vikaa kannattaisi etsiä, itseltä ideat hyvinkin vähissä. Ei uskoisi, että pelkällä putken vaihdolla saisi tuommoisen ongelman aikaiseksi... Mopo on tämän takia seissyt melkein koko ajokauden, kun ei sillä kauemmaksi uskalla lähteä, jos sattuu jättämään välille.
Nuo oireet kyllä viittaavaat vuotavaan kannentiivisteen.. Katoitko tiivistettä vaihtaessa, että kansi oli suora? Ja mikä putki sulla on nyt kiinni?