Eli Yamaha DT50x -08 tykkää pätkiä, kun kone lämpiää oikeen kunnolla tai tarttis vääntöjä. Kadulla normaaliajossa ja mäissä kyl toimii ihanormisti, mutta sitten, kun siirrytään huonommille teille maastoon jossa pehmeempää tai juurikkoo/kiviä, jyrkempiä mäkiä niin eivaan riitä potku vaan alkaa pätkii ala-keksikierroksilla. Pätkintä loppuu siinä 6tonni vähä päälle paikkeilla jonka jälkee naukuu oikee sulosesti. Tuntuu tai käykinki aikavarmasti liian rikkaalla, mutta tulpan käre taittoskohasta jo nytten näyttäs olevan ihanhitusen laihalla, mutta muu kärjestä näyttäs et vähän liian rikkaalla. Kertokaas miten säädän ton nyt?
Ja vielä, että kun kone lämpiää ja koittaa ottaa kierroksia vaikka ois alkamas sudittelee niin tulee sellasii "ilmakuoppia
". Eli katoo vaa kierrokset ja tukehtuu, ja sitten ottaa taas vähä mut tukehtuu taas.
Vaikuttavia tekijöitä varmaan on hoonattu pytty ja airsalin B ylikoon mäntä, 102suutin, leovince v6, penkialla olevaa aukkoo ilmanputsariin hitusen isonnettu jonka jälkeen pätkintä vähän helpotti, neula toiseksialimmallaan, kierrosterajotin ohitettu, 12-65välit jos niillä ny mitää merkitystä
Pätkintä alko, kun vaihoin männän, hoonautin pytyn, isonsin 95->102 suuttimen, kun 95 oli liia pien leovincenkaa ja sentakia mäntä leikkasikin kii luultavammin, vaihoin lootaöjyt, jäähytysnesteet, vesimumpu akseli ja ropelli, putsasin ilmanputsari pesin ja öljysin, kaasarinputsasin.
Luultavasti alakierroksilla saa siis liikaa löböö, mutta ylhäällä taas sopivasti/liia vähän. Uskaltaako neulaa laskee vielä ja vaikka laittaa 105suuttimen ja kaasarin ilma/bensa seosruuvii sääellä, ettei vaa menis liian laihalle tai laittaa 100suutin ja koittaa saada sillä säädettyä?
Esittäkää tarkentavii kysymyksii jos jotai jäi epäselväks
Kirjotus voi olla vähä epäselvää, mutta parhaani yritin
Johan tuli tekstiä