DRDRD
- Pyörä:
- Honda monkey -92, Yamaha aerox -06, Derbi DRD Racing -10
- Liittynyt:
- 7.1.2011 12:51
Mikä olisi hyvä venttiilivälys mankiin?
t0mppaa
- Pyörä:
- Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
- Liittynyt:
- 11.10.2007 19:54
DRDRD kirjoitti:Mikä olisi hyvä venttiilivälys mankiin?
riippuu nokasta vakioon 0.05mm virinokkaan 0.15mm
mites muuten ootte saanu manalla 100 km/h rikki ku ite ei millää meinaa saaja 93km/h sain vaa gepsii.73cc, avarrettu ja vähän madallettu isovenakansi,ohitin,20 dellorto,virinokka,välit 16-30
Andhu
- Pyörä:
- Dt 125
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 28.2.2007 15:37
Isompi kaasari+kansityö ja sit pidemmät välit.
juvee_
- Pyörä:
- Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
- Paikkakunta:
- Kuopio & Heinävesi
- Liittynyt:
- 27.3.2009 17:50
nostan tompalle hattua jos saa menemää seitenkakkosella yli 100km/h
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
t0mppaa
- Pyörä:
- Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
- Liittynyt:
- 11.10.2007 19:54
Andhu kirjoitti:Isompi kaasari+kansityö ja sit pidemmät välit.
kannen kanavat on tehty viimosen pääälle muotoiltu oikeaoppisesti ,juu kaasari vois varmaan olla isompi,mutta väleistä en tiiä ku se oikeen noitakaan jaksa vetää loppuu
t0mppaa
- Pyörä:
- Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
- Liittynyt:
- 11.10.2007 19:54
ja juvelle juu kiitti koitetaan =D
Johani
- Pyörä:
- DT 125R -> 250cc
- Paikkakunta:
- Korvessa
- Liittynyt:
- 13.10.2005 0:59
t0mppaa kirjoitti:DRDRD kirjoitti:Mikä olisi hyvä venttiilivälys mankiin?
riippuu nokasta vakioon 0.05mm virinokkaan 0.15mm
mites muuten ootte saanu manalla 100 km/h rikki ku ite ei millää meinaa saaja 93km/h sain vaa gepsii.73cc, avarrettu ja
vähän madallettu isovenakansi,ohitin,20 dellorto,virinokka,välit 16-30
puristuksia lisää ? laske kantta hiukan lisää.
t0mppaa
- Pyörä:
- Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
- Liittynyt:
- 11.10.2007 19:54
puristuksia lisää ? laske kantta hiukan lisää.[/quote]
juuri näin
niin teenkin sitte kun pääsee jyrsinkoneen ääreen ku ei jaska hinkata paperinpäällä
Safer
- Pyörä:
- Masai DB 50, Yamaha DT 125R
- Liittynyt:
- 15.7.2009 18:15
Mikähä mahtaa olla syy kun ei kytkin toimi? Ei tapahdu mitää ku kahvasta vääntää, on koitettu kaikilla vaijerin asennoilla, iskijä vaikuttais siltä että se toimii normaalisti, kytkin avattu ja kasattu uusiks uusilla osilla. Oon ny aika neuvoton tän suhteen :S
juvee_
- Pyörä:
- Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
- Paikkakunta:
- Kuopio & Heinävesi
- Liittynyt:
- 27.3.2009 17:50
Safer kirjoitti:Mikähä mahtaa olla syy kun ei kytkin toimi? Ei tapahdu mitää ku kahvasta vääntää, on koitettu kaikilla vaijerin asennoilla, iskijä vaikuttais siltä että se toimii normaalisti, kytkin avattu ja kasattu uusiks uusilla osilla. Oon ny aika neuvoton tän suhteen :S
Luultavasti kytkinkello ei oo kohillaan sen rattaan kanssa mikä on sen kytkinkellon takana, se pitää mennä just siihe kohillee muute ei toimi..
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
Safer
- Pyörä:
- Masai DB 50, Yamaha DT 125R
- Liittynyt:
- 15.7.2009 18:15
juvee_ kirjoitti:Safer kirjoitti:Mikähä mahtaa olla syy kun ei kytkin toimi? Ei tapahdu mitää ku kahvasta vääntää, on koitettu kaikilla vaijerin asennoilla, iskijä vaikuttais siltä että se toimii normaalisti, kytkin avattu ja kasattu uusiks uusilla osilla. Oon ny aika neuvoton tän suhteen :S
Luultavasti kytkinkello ei oo kohillaan sen rattaan kanssa mikä on sen kytkinkellon takana, se pitää mennä just siihe kohillee muute ei toimi..
Meinaakko sitä pienempää ratasta joka on suoraan sen kytkinkellon takana, vai sitä isompaa ratasta jota se pienempi ratas pyörittää? Ja sitten vielä että tää vika tuli alunperin kesken ajon, jos sillä on jotai merkitystä.
juvee_
- Pyörä:
- Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
- Paikkakunta:
- Kuopio & Heinävesi
- Liittynyt:
- 27.3.2009 17:50
jep se pieni ratas heti kytkinkellon takana, se pitää olla siinä kytkinlevyjen kanssa kohillaa niinku urissa.. jaa-a tiiä sitte onko se lähteny paikoiltaa kesken ajon jos se jännä mutteri mikä pitää hakata kiinni on jääny vähä löysälle.. mie lähtisin siitä että purkaisin vielä kerran sen kytkimen ja kattosin että onko se ratas paikoillaa siinä kytkinlevyn kanssa.
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
Safer
- Pyörä:
- Masai DB 50, Yamaha DT 125R
- Liittynyt:
- 15.7.2009 18:15
juvee_ kirjoitti:jep se pieni ratas heti kytkinkellon takana, se pitää olla siinä kytkinlevyjen kanssa kohillaa niinku urissa.. jaa-a tiiä sitte onko se lähteny paikoiltaa kesken ajon jos se jännä mutteri mikä pitää hakata kiinni on jääny vähä löysälle.. mie lähtisin siitä että purkaisin vielä kerran sen kytkimen ja kattosin että onko se ratas paikoillaa siinä kytkinlevyn kanssa.
Se pyörii kummiski mukana jos sitä kytkinkelloo pyörittää, on vähän jäykkä. Onko se sillon paikoillaa?
SimplemÄÄn
- Pyörä:
- 701 SM, FC 450, TE 300
- Paikkakunta:
- Nurmijärvi
- Liittynyt:
- 26.10.2008 21:27
Mitä luulette; Paljonko rullattu tällä männällä?? Läpi näyttäisi ainakin puhaltaneen, koska nuo reunat oranssin väriset ja altapäin katsottuna laki on punainen...?
MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 13.1.2010 20:10
Kymppitonnin ajettu kiinanmankin mäntä.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista