Monkey viritys ja tekniikka

DRDRD
Pyörä:
Honda monkey -92, Yamaha aerox -06, Derbi DRD Racing -10
Liittynyt:
7.1.2011 12:51

ViestiKirjoittanut DRDRD » 5.2.2011 19:05

Mikä olisi hyvä venttiilivälys mankiin? :D
t0mppaa
Pyörä:
Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
Liittynyt:
11.10.2007 19:54

ViestiKirjoittanut t0mppaa » 5.2.2011 20:04

DRDRD kirjoitti:Mikä olisi hyvä venttiilivälys mankiin? :D


riippuu nokasta vakioon 0.05mm virinokkaan 0.15mm

mites muuten ootte saanu manalla 100 km/h rikki ku ite ei millää meinaa saaja 93km/h sain vaa gepsii.73cc, avarrettu ja vähän madallettu isovenakansi,ohitin,20 dellorto,virinokka,välit 16-30
Andhu
Pyörä:
Dt 125
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
28.2.2007 15:37

ViestiKirjoittanut Andhu » 5.2.2011 22:17

Isompi kaasari+kansityö ja sit pidemmät välit.
juvee_
Pyörä:
Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
Paikkakunta:
Kuopio & Heinävesi
Liittynyt:
27.3.2009 17:50

ViestiKirjoittanut juvee_ » 5.2.2011 22:23

nostan tompalle hattua jos saa menemää seitenkakkosella yli 100km/h :D
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
t0mppaa
Pyörä:
Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
Liittynyt:
11.10.2007 19:54

ViestiKirjoittanut t0mppaa » 6.2.2011 12:50

Andhu kirjoitti:Isompi kaasari+kansityö ja sit pidemmät välit.



kannen kanavat on tehty viimosen pääälle muotoiltu oikeaoppisesti ,juu kaasari vois varmaan olla isompi,mutta väleistä en tiiä ku se oikeen noitakaan jaksa vetää loppuu :lol:
t0mppaa
Pyörä:
Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
Liittynyt:
11.10.2007 19:54

ViestiKirjoittanut t0mppaa » 6.2.2011 12:50

ja juvelle juu kiitti koitetaan =D
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 7.2.2011 17:22

t0mppaa kirjoitti:
DRDRD kirjoitti:Mikä olisi hyvä venttiilivälys mankiin? :D


riippuu nokasta vakioon 0.05mm virinokkaan 0.15mm

mites muuten ootte saanu manalla 100 km/h rikki ku ite ei millää meinaa saaja 93km/h sain vaa gepsii.73cc, avarrettu ja vähän madallettu isovenakansi,ohitin,20 dellorto,virinokka,välit 16-30


puristuksia lisää ? laske kantta hiukan lisää.
t0mppaa
Pyörä:
Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
Liittynyt:
11.10.2007 19:54

ViestiKirjoittanut t0mppaa » 7.2.2011 21:37

puristuksia lisää ? laske kantta hiukan lisää.[/quote]


juuri näin :D niin teenkin sitte kun pääsee jyrsinkoneen ääreen ku ei jaska hinkata paperinpäällä :D :D
Safer
Pyörä:
Masai DB 50, Yamaha DT 125R
Liittynyt:
15.7.2009 18:15

ViestiKirjoittanut Safer » 8.2.2011 0:30

Mikähä mahtaa olla syy kun ei kytkin toimi? Ei tapahdu mitää ku kahvasta vääntää, on koitettu kaikilla vaijerin asennoilla, iskijä vaikuttais siltä että se toimii normaalisti, kytkin avattu ja kasattu uusiks uusilla osilla. Oon ny aika neuvoton tän suhteen :S
juvee_
Pyörä:
Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
Paikkakunta:
Kuopio & Heinävesi
Liittynyt:
27.3.2009 17:50

ViestiKirjoittanut juvee_ » 8.2.2011 0:48

Safer kirjoitti:Mikähä mahtaa olla syy kun ei kytkin toimi? Ei tapahdu mitää ku kahvasta vääntää, on koitettu kaikilla vaijerin asennoilla, iskijä vaikuttais siltä että se toimii normaalisti, kytkin avattu ja kasattu uusiks uusilla osilla. Oon ny aika neuvoton tän suhteen :S
Luultavasti kytkinkello ei oo kohillaan sen rattaan kanssa mikä on sen kytkinkellon takana, se pitää mennä just siihe kohillee muute ei toimi..
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
Safer
Pyörä:
Masai DB 50, Yamaha DT 125R
Liittynyt:
15.7.2009 18:15

ViestiKirjoittanut Safer » 8.2.2011 12:37

juvee_ kirjoitti:
Safer kirjoitti:Mikähä mahtaa olla syy kun ei kytkin toimi? Ei tapahdu mitää ku kahvasta vääntää, on koitettu kaikilla vaijerin asennoilla, iskijä vaikuttais siltä että se toimii normaalisti, kytkin avattu ja kasattu uusiks uusilla osilla. Oon ny aika neuvoton tän suhteen :S
Luultavasti kytkinkello ei oo kohillaan sen rattaan kanssa mikä on sen kytkinkellon takana, se pitää mennä just siihe kohillee muute ei toimi..

Meinaakko sitä pienempää ratasta joka on suoraan sen kytkinkellon takana, vai sitä isompaa ratasta jota se pienempi ratas pyörittää? Ja sitten vielä että tää vika tuli alunperin kesken ajon, jos sillä on jotai merkitystä.
juvee_
Pyörä:
Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
Paikkakunta:
Kuopio & Heinävesi
Liittynyt:
27.3.2009 17:50

ViestiKirjoittanut juvee_ » 8.2.2011 21:23

jep se pieni ratas heti kytkinkellon takana, se pitää olla siinä kytkinlevyjen kanssa kohillaa niinku urissa.. jaa-a tiiä sitte onko se lähteny paikoiltaa kesken ajon jos se jännä mutteri mikä pitää hakata kiinni on jääny vähä löysälle.. mie lähtisin siitä että purkaisin vielä kerran sen kytkimen ja kattosin että onko se ratas paikoillaa siinä kytkinlevyn kanssa.
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
Safer
Pyörä:
Masai DB 50, Yamaha DT 125R
Liittynyt:
15.7.2009 18:15

ViestiKirjoittanut Safer » 9.2.2011 19:35

juvee_ kirjoitti:jep se pieni ratas heti kytkinkellon takana, se pitää olla siinä kytkinlevyjen kanssa kohillaa niinku urissa.. jaa-a tiiä sitte onko se lähteny paikoiltaa kesken ajon jos se jännä mutteri mikä pitää hakata kiinni on jääny vähä löysälle.. mie lähtisin siitä että purkaisin vielä kerran sen kytkimen ja kattosin että onko se ratas paikoillaa siinä kytkinlevyn kanssa.

Se pyörii kummiski mukana jos sitä kytkinkelloo pyörittää, on vähän jäykkä. Onko se sillon paikoillaa?
SimplemÄÄn
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 21:27

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 12.2.2011 16:20

Kuva
Mitä luulette; Paljonko rullattu tällä männällä?? Läpi näyttäisi ainakin puhaltaneen, koska nuo reunat oranssin väriset ja altapäin katsottuna laki on punainen...?
MB93
Pyörä:
Honda FT500
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.1.2010 20:10

ViestiKirjoittanut MB93 » 12.2.2011 16:32

Kuva

Kymppitonnin ajettu kiinanmankin mäntä.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista