GasGas EC50 Rookie

Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 3.3.2011 22:02

T l K l kirjoitti:Oliko näin että rabasan käynnistyspolkimet menee suoraan gassuuun..? vai muistanko väärin

Ei mee. Sano kaverilles että ostaa TNT käynnistyspolkimen rabasaan, se polkasee pari kertaa ja siitä tuleekin pyöreä :D sitten koputtelet itelles vasaralla uude boorit siihen ja voila,hyvin kestää :D
Tällä tavalla menettelin itekki :D
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
tolonext
Pyörä:
Suzuki PV -93, GAS GAS rookie -05, Yamaha tzr 125cc
Liittynyt:
1.7.2009 19:01

ViestiKirjoittanut tolonext » 7.3.2011 3:50

Millä tyylillä ilmailette kytkintä? Kun niitä tapoja on niin monia. Kertokaas nopein ja helpoin tapa :) kiitos jo etukäteen!
T l K l
Pyörä:
GasGas EC50 Rookie, Suzuki Pv, Derbi Senda
Paikkakunta:
Siilinjärvi
Liittynyt:
3.4.2009 16:06

ViestiKirjoittanut T l K l » 8.3.2011 18:26

noniin elikkäs oon vaihtamassa tota käynnistispolkimen akselia gaasuun, niin joudunko ottamaan kytkimen irti? vai miten kertokaa jos ootte joskus joutuneet vaihtaa
tolonext
Pyörä:
Suzuki PV -93, GAS GAS rookie -05, Yamaha tzr 125cc
Liittynyt:
1.7.2009 19:01

ViestiKirjoittanut tolonext » 8.3.2011 20:11

T l K l kirjoitti:noniin elikkäs oon vaihtamassa tota käynnistispolkimen akselia gaasuun, niin joudunko ottamaan kytkimen irti? vai miten kertokaa jos ootte joskus joutuneet vaihtaa

Juuri eilen vaihdoin kytkinlevyt ja sain itsekkin selville että otat vaan kaikki hilppeet irti. Kytkin ruunukin pitää ottaa irti jotta saat sen akselin irti.Onnea sitten kytkimen ilmaukseen :)

Itse asiaan eilen vaihdoin ne kytkinlevyt sitten sain ilmattua vaivasen 2.5h tunnin yrityksen jälkeen.Lähin sitten ajaamaan ja ajoin jonkun 20km sitten laitoin rajottimen siihen kiinni ja sen jälkeen ajoin toiset 20km nii sitte rupes booaamaan ja sammu.Kipinä hävisi.En tiiä mistä johtuu. katoin rajottimen johdot ja cdi johdot ja kaikki kunnossa.oisko siinä sitten cdi menny paskaksi? olisiko ylikuormitus kun minulla on siinä kahvanlämmittimet ja se rajotin? Sitten vielä kaiken kukkuraksi kytkin levisi uudelleen ja en tosiaan tiedä mikä on se on nyt silleen että ois koko ajan kytkin pohjassa liekkö joku prikka laitettu väärin ja sitten se on jotenki puristukseen jäänyt? TOIVOTTAVASTI SAITTE SELVÄÄ :D KIITOSA jo etukäteen :)
Ligettah
Liittynyt:
25.12.2007 2:02

ViestiKirjoittanut Ligettah » 10.3.2011 23:09

Ligettah kirjoitti:Kytkinpuolen purkukuvia jossain?

Rahisee kun painaa kahvan pohjaan.
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 10.3.2011 23:25

http://www.easyparts.nl/showdrawing/919 ... _unit.html
Tuolta löytyy kytkimen kasaamis ohjeet,tosin vaijeritoimiselle.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
sploz
Pyörä:
tulee pian :)
Liittynyt:
11.3.2011 16:46

ViestiKirjoittanut sploz » 11.3.2011 17:47

Topsa- kirjoitti:Saako morinia kiertämään lähellekkään samalla tavalla kuin esim. rabasaa tai minarellia vakiosylinterillä?


Tarkoittaako tämä että morinin sylinterin pidempi isku vaikuttaa todella niin paljon pytyn kiertävyyteen, että ei vaan yksinkertaisesti kierrä yhtäpaljon kuin am6 tai vastaavat, ei vakiona eikä viritettynä? Miten suurista kierroslukujen eroista on kysymys? E: Ja vielä lyhyesti, että kuinka suuri vaikutus tolla pidemmällä iskunpituudella on vääntöön ja kulkupuoleen, verrattuna nyt vaikka Minarellin am6 pyttyyn?
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30

ViestiKirjoittanut TooByAas » 12.3.2011 1:54

Vakiopytyllä se ei vaan kierrä. Viilatulla metran pytyllä se kyllä kiersi ihan tajuttomasti :D Johtuen varmaankin iskusuhteesta joka muuttuu parempaan suuntaan isommalla porauksella.

Vakiopytyllä en saanut varmaan koskaan kiertämään yli 10000rpm niin että olisi vielä tehoja irronnut. Metrakitin kanssa se kyllä kiersi varmaan parhaimmillaan lähemmäs 13000rpm ;)

Morinilla ei varmaan koskaan saa kulkemaan yhtä kovaa kuin am6 koneella olevat...
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 12.3.2011 16:26

Niin,itse sain joskus hikiseen 10500 kiertämään mittarin mukaan.
mutta kannattaa muistaa että tämä konehan on ensimmäinen mitä on ruvettu "uusenduroihin" tekemään.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
veetiify
Liittynyt:
16.1.2011 22:50

ViestiKirjoittanut veetiify » 13.3.2011 14:30

Oisko kellää myyä sm renkaita ja kumeja gassuu? pelkät vanteetki riittää.
tolonext
Pyörä:
Suzuki PV -93, GAS GAS rookie -05, Yamaha tzr 125cc
Liittynyt:
1.7.2009 19:01

ViestiKirjoittanut tolonext » 13.3.2011 19:43

veetiify kirjoitti:Oisko kellää myyä sm renkaita ja kumeja gassuu? pelkät vanteetki riittää.

Mulla ois mökillä yhet parit. Paljon tarjoot :)
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 13.3.2011 23:09

Noniin pojat, kaupankäynnit hoidetaan YV:llä.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
T l K l
Pyörä:
GasGas EC50 Rookie, Suzuki Pv, Derbi Senda
Paikkakunta:
Siilinjärvi
Liittynyt:
3.4.2009 16:06
tecnigas

ViestiKirjoittanut T l K l » 16.3.2011 20:39

Ei ketään kiinnoistais Tecnigasin paisari kaasuun? Hyvässä kunnossa. Kuvia saapi jos haluaa.

YV:nä jatkotttt
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 17.3.2011 16:15

Kertokaas mistä hommaan kunnollisen kampiakselin. käytettykkin kelpaa!
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
tolonext
Pyörä:
Suzuki PV -93, GAS GAS rookie -05, Yamaha tzr 125cc
Liittynyt:
1.7.2009 19:01

ViestiKirjoittanut tolonext » 17.3.2011 23:22

Eikäs top racingilla ole? ps.Käykääpä kattomassa myynti ilmoitukset ;)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista