Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Ei ole mitään limited editionia. Ja tuossa trackin mustassa jousessa ei ole säätöä, muuta kun jousen kulmaa vaihtamalla, mitä pystymmässä sitä löysempi, eli jäykentyy kun tunget siihen ylimpään koloon sen kiinni..
Ja eine äänet mitään meinaa, kun putki karstaantuu niin kilkatuskin häviää..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Daxtter
- Liittynyt:
- 19.5.2012 19:35
Kyseisestä moposta (Beta RR 50 -11) haluaisin tietää muutaman jutun. Olen kuullut että vakiona laiska, ja että kerää juuri ja juuri 50km/h? Myöskin mäkiin hyytyminen yleistä? Onko mahdollista että välejä muuttamalla (niin että huippunopeus tippuu, mutta kiihtyvyys kasvaa) jaksaisi vääntää mäet suhtkoht nopeasti, ilman että huiput tippuisivat suorallakaan alle 45km/h. Virittämistä en ole ajatellut.
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Noniin, sanotaanko näin että beta on vähän huono mopo jos aivan 100% vakiona haluaa pitää. Kurissa olevaa reikää kun vähän isontaa, ja lyhyemmät välit lyö kiinni niin hyvä vehje. Vakionahan on 11-52, itse vaihtaisin 10-56.. yhteensä maksaavat vajaa 70€ + uudet ketjut, eli semmonen 100€ paukku.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Daxtter
- Liittynyt:
- 19.5.2012 19:35
Paljonkos näillä 10-56 väleillä kulkisi, jos edelleen pidetään vakiona? Ja mites ylämäet?
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Ehkä vähä paremmin vääntää, mutta hiukka hyytyy kummiskin.. Ja kulkee varmaan alle 40km/h.. joten kurissa olevaa prikkaa voit vaikka taittaa auki päin varovasti (toinen hitsi piste pois..) ja väännöt parenee entisestään, ja periaatteessa tehotkin mutta kulkee edelleen 50km/h. Kiihtyy ja vääntää kummiskin huomattavasti paremmin.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
gonu13
- Pyörä:
- GAS GAS 125 SM '04
- Paikkakunta:
- kirkkonummi
- Liittynyt:
- 5.4.2012 22:06
Olisi ostamassa betaa.(Track) Käykö minkään mopon enskat tälläseen?
Minkä kokonen suutin kurittomaan betaan?
Kkimi_
- Pyörä:
- Husqvarna SM125 '10, Ex Beta RR 50 Motard track '12
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 22.4.2012 19:43
Daxtter kirjoitti:Kyseisestä moposta (Beta RR 50 -11) haluaisin tietää muutaman jutun. Olen kuullut että vakiona laiska, ja että kerää juuri ja juuri 50km/h? Myöskin mäkiin hyytyminen yleistä? Onko mahdollista että välejä muuttamalla (niin että huippunopeus tippuu, mutta kiihtyvyys kasvaa) jaksaisi vääntää mäet suhtkoht nopeasti, ilman että huiput tippuisivat suorallakaan alle 45km/h. Virittämistä en ole ajatellut.
Jos ihan vakiona aijot pitää niin ei kannata edes harkita tätä mopoa. Yksi laiskimmista mopoista vakiona. Suosittelisin ostamaan ihan jonkun muun mopon jos haluat että mopo kulkee jonkun verran ja kiihtyy. Väleillä et tuu saamaan betaa kulkee ja kiihtyy. Kuri pois putkesta ja avot, sulla on unelmamopo mutta samalla otat riskin. Osta/tee peltikuri niin sillä saat viritettyä hyvän maun rajoissa.
E: Sen jälkeen kun sain tietää että Yamaha dt:n valmistus loppui, siirtyi automaattisesti valintani betaan. Aluksi minäkin olin hanakasti virittämistä vastaan, mutta miten kävikään? Loppuviikosta peltikuria putkeen. Sisäänajon jälkeen sinunkin ajatukset virityksen suhteen tulevat muuttumaan, vannon...
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Kkimi_ kirjoitti:Väleillä et tuu saamaan betaa kulkee ja kiihtyy.
Paljon paremmin kun vakiona, jolloin hyvä jos 6. vaihteen loppuun vääntää.
Kkimi_ kirjoitti:E: Sen jälkeen kun sain tietää että Yamaha dt:n valmistus loppui, siirtyi automaattisesti valintani betaan.
öö..ei?
Kkimi_ kirjoitti:Aluksi minäkin olin hanakasti virittämistä vastaan, mutta miten kävikään? Loppuviikosta peltikuria putkeen.
Ts. vanhempasi olivat? Ja jos jotain kuria siellä on, niin käyttäisin sanaa piristetty.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Juulmuri
- Pyörä:
- KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 10.3.2012 17:15
Joo mul olis sama ongelma ton takaiskarin kaa (Track 2011), onko mitenkään mahdollista saada siihen säädettävää punasta takaiskarii, tai jonkinlaista koropalaa jostai hommattuu ku ei oo itestä tekijäks?
Välit aattelin vaihtaa 11 - 56, toimiiko niillä hyvin, 10 - 56 tuntuu, että huutaa niillä liikaa?
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Ihan hyvä 10-56. Ja saahan niitä uusia iskareita..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Kkimi_
- Pyörä:
- Husqvarna SM125 '10, Ex Beta RR 50 Motard track '12
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 22.4.2012 19:43
Mitkä välit betaan jos se kulkee sen 60? Sillee et kiihtyy hyvin.
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
10-56 hyvät lähes aina.. paitsi kurittomana.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Daxtter
- Liittynyt:
- 19.5.2012 19:35
Taisi kaveri heittää vähän legendaa Suomi24, ku sano et sil o tommone Beta rr -12 ja kulkee kuulemma 54 vakiona?
Zeipii.
- Pyörä:
- Yamaha YZF-R125 -13
- Liittynyt:
- 12.8.2011 16:47
Kyllä mullaki meni ton 54,
mittariin Eli oikeeta about 49km/h..
Ei kukaa sattuus tietämää mitää muuta paikkaa josta hommata uude takarattaan,
muutaku maahantuojalta? Ku tuntuu oleva turha hintavia sielä..
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Isot koot vain maahantuojalta.. pienempiä saa kaasalaiselta ja scatterilta ainakin. Noissa normi alumiinin värisissä on vakiohinta vajaa 60€, paikasta riippumatta. Eloksoituna saa noita pikkukokoja 30-35€.. joistain paikoista, maahantuojalla melkein 100€
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista