Suzuki PV huolto/tekniikka

trollol
Pyörä:
Gilera SMT 2011
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
1.5.2011 15:26
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut trollol » 1.11.2012 22:51

Jostain seittämästäkympistä voisit ehkä alotella?
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 1.11.2012 23:00

Kuulostaapa helvetin pieneltä..
Lisää vastauksia... Muistelisin että jotain 90 oli aikoinaan 60cc:llä...?
Pöö
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 1.11.2012 23:15

Koita sillä mikä siellä kaasarissa on.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
heka96
Pyörä:
Suzuki s1, rieju mrt, Tunturi pappa
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.4.2012 19:35
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut heka96 » 2.11.2012 13:20

itellä on 16mm kaasarissa 115 nytte sillä pelittää hyvi

80cc palikka
sasumeil
Pyörä:
Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.2.2011 18:21
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut sasumeil » 2.11.2012 15:03

Sori tajusin väärin :D katsoin et tuo edellinen jolle neuvottiin suutinta pienentämään kysyi että mikä suutin sitten, mutta täähän oliki aiva eri hemmo. Itellä oli 80cc p+, vapari ja gianelli. 20 dellulla oli suutin 105
Tsekkaa pv proju!
yamahadt2006
Liittynyt:
24.1.2012 17:11
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut yamahadt2006 » 2.11.2012 23:29

pitäskö tuon pv:n ylemmän t palan lähtee ihan vetämällä pois kun siitä päältä ottaa se pitkän pultin päältä irti ja onko siinä pultissa ihan normi kierre vai joku erikois?
trollol
Pyörä:
Gilera SMT 2011
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
1.5.2011 15:26
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut trollol » 2.11.2012 23:37

Joudut vissiinkin avaamaan ne laakerin kiristysmutterit siitä. Tuntomerkkeinä se että ne on sellassia koloja täynnä. hyvä naputella esim meisselillä ja vasaralla auki päin. Korjatkaa jos olen väärässä..
$apa
Pyörä:
Yamaha XT-125 smoto, Peugeot xps 50 enska ja suzuki pv50
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
29.10.2008 19:38
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut $apa » 3.11.2012 8:50

Mulla ainakin lähti se tangonpidike irti ilman että avas niitä laakerin kiristysmuttereita.
Jos vaikka tänään kasais keulan uusiksi, kun tuli uudet laakerikuulatkin ohjaukseen. Jos vaikka lakkais ohjaus puoltamasta jatkuvasti, ja olis hiukan kevyempi käännellä ohjausta :D
peussi poju
Pyörä:
ex suzuki pv "90m ex masai db 08. nykyinen skyteam monkey 08
Paikkakunta:
outokumpu
Liittynyt:
8.11.2012 22:23
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut peussi poju » 8.11.2012 22:33

Noniin mikä on ku pevee ei oikein pelitä ei käynnisty kunnolla ja kun saa käyntiin niin vähä aikaa toimii ja sit booaa :nolo: :nolo:
sasumeil
Pyörä:
Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.2.2011 18:21
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut sasumeil » 8.11.2012 23:22

Liia iso suutin vois olla ? toimiiko paremmi ilman putsaria ?
Tsekkaa pv proju!
konzu
Pyörä:
Sachs Devil Bullet, suzuki pv, Husqvarna sms4 125
Liittynyt:
11.12.2011 19:10
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut konzu » 9.11.2012 17:23

mikä olis sopiva vaihteisto öljy ja miten ne vaihetaan pv 98vm
sliksi_
Pyörä:
Cagiva Mito -06
Paikkakunta:
Uusikaupunki
Liittynyt:
19.6.2010 19:15
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut sliksi_ » 9.11.2012 17:36

Jos haluat kunnon öljyt niin vaikka castrol mtx 10w40 on hyvää kamaa. Öljyt vaihdetaan siten että otat moottorin pohjasta ruuvin irti ja annat öljyn valua rauhassa johonkin astiaan kannattaa myös avata kytkinkopassa oleva kuminen korkki koska silloin öljyt valuu paremmin pois. Sitten kun kaikki öljy on valunut niin laitat ruuvin takaisin moottorin pohjaan ja laitat 650ml öljyä koneeseen kytkinkopassa sijaitsevasta täyttö aukosta(käynnistys polkimen yläpuolella kuminen korkki) ja eikun kovaa ajoa.
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 9.11.2012 21:51

Ja vain castroll on kunnollista... Joopajoo, näissä vehkeissä ole oikeastaan mitään väliä millasta litkua laatikkoon laittaa, olennaista on kytkinlisäaine ja se että se öljy on viskositeetiltaan jotain tommosta inhimillistä (10w30, 10w40), sinne ei mitään kiisseliä kannata kaataa. Itse olen käyttänyt joka vehkeessä motulin 10w30 ölppää ja ei oo mitään valittamista sen suhteen, osta sitä mitä käsiisi saat järkevään hintaan!
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 10.11.2012 1:11

Sliksin antamiin ohjeisiin lisäyksenä että kannattaa ajaa pieni lenkki ennen öljyjen vaihtoa jotta öljyt notkistuvat ja mahdollisimman paljon epäpuhtauksia sekoittuu niihin.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Suzuki PV J.N
Liittynyt:
25.10.2012 17:31
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Suzuki PV J.N » 11.11.2012 14:57

peussi poju kirjoitti:Noniin mikä on ku pevee ei oikein pelitä ei käynnisty kunnolla ja kun saa käyntiin niin vähä aikaa toimii ja sit booaa :nolo: :nolo:



Saattaa olla liian pieni suutin tai vauhtipyörän ruuvi löysällä. ;)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista