-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
Mikähän suutin sulla sielä on ? voi olla että käy laihalla jossei käyntiin lähe
masentaja
- Pyörä:
- Derbi senda x-race 08
Miinux
- Pyörä:
- Derbi senda xtreme -05
Kokeile isommal suuttimel mut voit testata sen alipainehanan toimivuuden sillein että irrotat sen letkun kaasarist joka menee siihe tankin alipainehanaan, ja imaset nii siit ylemmäst hanast pitäs tulla bensaa, ja nii siis seki kannattaa irrottaa että näät tuleeko sielt
Nii ja sit en tiiä jos se vika on siinä että se ei osaa ite imee sitä alipaineletkua,jonka takia bensa ei tuu mut en tiiä miten se korjattais, tai ehkä joku letkun lohkeama vois aiheuttaa sen
masentaja
- Pyörä:
- Derbi senda x-race 08
Vaihdoin 88 suuttimen mutta kun tyhjäkäynniltä kääntää kaasua niin ihankuin meinaa ''tukehtua'' pahemmin
Ja siitä ylemmästä hanan nipasta tuli bensaa kun imin, mutta kuuluuko bensaa tulla yhtenään vai vähän niinkun pätkien kuin mulla?
nevssons
- Pyörä:
- Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
http://www.motot.net/wiki/2t_kaasuttime ... C3%A4minenOnhan luettu? Onhan?
Mun mielestä käynnistäminen onnistuu parhaiten hyvin säädetyllä ilmaruuvilla ja kaasuun koskematta. Ryypyn kanssa tietty.
Ei se kahvan nurin kääntäminen auta yhtikäs mitään ellei ilmaruuvin ja neulan säädöt ole pielessä.
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista -
Putkea väsäämässä?
masentaja
- Pyörä:
- Derbi senda x-race 08
Oon lukenu. Mutta tuolta muita vinkkejä kohdasta ei löydy mun mielest samoja ongelmia
Täytyy ens viikolla hakea uus bensahana ja koittaa sitten sillä, ja sen jälkee koittais kaasarin säätämist
Kun en noita mopoja ole pahemmin laitellut
masentaja
- Pyörä:
- Derbi senda x-race 08
Säädin seosruuvin puolitoista kierrosta auki, ostettaessa oli n.3 kierrosta auki
Ei lähtenyt käyntiin, kaadoin bensaa tulpanreiästä, hörähti käyntiin, sammui parin sekunnin päästä, ja nyt ei lähde taaskaan käyntiin.
Pitäisikö seosruuvia avata lisää?
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
kokeileppa avata / sulkea sitä
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
santtu810
Mitähän maksaisi derbin katesarjan ruisku maalauttaminen?
Derbien hajoamisella on huomattu olevan monia terveyshaittoja kuten masennusta, ärtyneisyyttä, vitutusta, tupakanhimoa ja alkoholismia.
jukke96
- Pyörä:
Riippuu liikkeestä, kyselemään vaan!
santtu810
onko minkäänlaista hinta haarukkaa antaa?
Derbien hajoamisella on huomattu olevan monia terveyshaittoja kuten masennusta, ärtyneisyyttä, vitutusta, tupakanhimoa ja alkoholismia.
jukke96
- Pyörä:
Mitähä mää sulle uskaltaisin luvata
Oisko luokkaa 80e halvimmillaan, en mee sanomaan varmaksi
Pakapassi
mä nyt aattelin tänne iskee tän viestin ku en parempaakaa paikkaa keksiny ja enköhän täält saa vastausta...
Elikkäs toimisko tämmönen jos hommaisin paperittoman derbin rungon, iskisin mun toisen derbin kilvet siihen. Poliisi vaikka testaisi mopoa ja antaa minulle kaikki maholliset paskat ja autokortin siirtymisen niin voinko saada sen vaikka mopo ei käytännössä ole kilvissä
ku eine sit runkonumeroo rupee tsiikailee ku pysäyttää....
Dioxide
- Pyörä:
- Derbi vaihtanut jo omistajaa
Kyllä mulla on joka kerta runkonumero katottu, hommaat ittes viel isompiin ongelmiin ku se että rehellisesti sanot suoraan etkä rupee keksimää. Kyllä ne näkee ihan heti että onko se viritetty. Ei välttämättä moposta, vaan ihan miten käyttäydyt. Varmaan arvostavat suora selkäisyyttä enemmän.
Brääm Brääm ja baanalle :D
jukke96
- Pyörä:
Multa ei oo koskaan runkonumeroa katottu!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista