Beta Arzka
- Pyörä:
- Beta RR 50 Motard -12, Honda Cr 125 -98 & EX Suzuki Pv -92
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 8.6.2012 15:16
beez kirjoitti:Varmaan kysytty jo aijemmin tätä mutta minkä kokoinen suutin ois hyvä kurittomaan betaan? vuosimalli on 2013 jos sillä on jotain merkitystä.
Sama putki ku 2012 mallissaki. Kurittomiin betoihin käy 115-120# suutin
killekurkku
- Liittynyt:
- 27.6.2012 19:02
t o p e kirjoitti:Terve! tarvitisin pikaista vastausta meneekö v-face betaan suoraan kiinni? ettei tarvitte modata tai mitään
oon kuullu että siinä ois muovikiinnikkeet
ja onko jotai lokariaki mikä menis suoraan kiinni ?
Kiidos
Siin paketista tulee semmoset kumi lenksut joilla sen saa hyvin kiinni. Vilkuille joidut poraa reijät. Itellä lokari on tommonen
http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... ts_id=9696, osta semmonen mikä sinun mieleatä näyttää hyvältä ja joudut todennäkösesti poraamaan reijät siihen
-kotem-
- Pyörä:
- EX KTM EXC 125 2003, EX Aprilia MX 125 2007, EX Beta RR 50 Track Motard 2010
- Liittynyt:
- 13.4.2012 21:46
Nonii, kohta tulee 15tkm täyteen ja aattelin vaihtaa männän, nyt tarvis siis tietää toi neulalaakerin koko ja mitä muuta tarvitsee tehdä, pytty hoonautukseen? männäksi on tulossa näillä näkymin italkitin 40,30mm mäntä, mikä on siis tietääkseeni vakio koon mäntä, mitä sitä hyvä kuntosta pyttyä ylikokoon porailemaan, mutta tosiaan se neulalaakerin koko olis mukava saada selville! =)
wrz
- Pyörä:
- Yamaha WR125x -11
- Liittynyt:
- 27.2.2013 21:41
t o p e kirjoitti:Terve! tarvitisin pikaista vastausta meneekö v-face betaan suoraan kiinni? ettei tarvitte modata tai mitään
oon kuullu että siinä ois muovikiinnikkeet
ja onko jotai lokariaki mikä menis suoraan kiinni ?
Kiidos
V-Face menee suoraan kiinni keulaan semmotteilla kumi kiinnikkeillä. Tosiaan niillle vilkuille tarvii porata reiät, mutta ei oo kova homma. Mulla on semmone perus bilteman etuloksu
V-Face sopii siihen mainiosti!
Beta Arzka
- Pyörä:
- Beta RR 50 Motard -12, Honda Cr 125 -98 & EX Suzuki Pv -92
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 8.6.2012 15:16
Tulipa tässä illalla tehtyä pieni hyppy....
Abc:n kohal on semmonen mukava ojan kautta menevä offi reitti, ajanu siitä usein jotain 40kmh vauhtii ja vähän hypänny. No, tänään kokeilin miten hyppää 60kmh vauheist. Mainiosti toi nousi 70cm ilmaan ja kuski viel 40cm mopon satulasta mitattuna. Alas tultiin vauhil ja tanko kiinnikeistä taittu alaspäin. onneks oli ronski kaveri vieres ja nauraen se sai taitto sen takas normi asentoon. Uus ennätys abc:n korkeushypyssä ja omien ja kaverien hypyissä kans. Siis mopo ennätys.
Mut beta kestää
Villeeeeee
- Liittynyt:
- 13.5.2013 23:53
Elikkä siis olin vaihtamassa jarrupaloja taakse (
http://www.janikaasalainen.fi/jarrupala ... -2487.html), ja kun sain palat laitettua paikalleen ja olin laittamassa rengasta kiinni, niin huomasin että jarrun kiinnike on ns. palojen edessä, joten rengas ei mene paikalleen. Pitääkö niitä paloja vain hioa, vai onko teillä ollut samaa ongelmaa?
Tässä selventävää kuvaa:
http://aijaa.com/DxTDSc
FrankeeD
- Pyörä:
- Ex Ktm exc 125, Ex Husqvarna Cr 125, Ex Beta Track 50, Mbk Booster, Tunturi sport
- Liittynyt:
- 17.1.2012 10:06
MopoEnska kirjoitti:http://www.mc-scatter.com/mopojen-osat-viritys-yleisosia-sylinterit-sylinterisarja-airsal-70cc-minarelli-1001-p-3495.html
Tämmönen suunnitelmissa
mitä kaasaria ja tulppia suosittelette?
No tietäääkseni tolla pytyllä ei alakerralle tartte tehä mitään, kaasariks laittasin ite jonku 19mm ja eikös se pitäs iha vakiotulpal toimia, lämpöarvo ainakin kuulemma oikea
FrankeeD
- Pyörä:
- Ex Ktm exc 125, Ex Husqvarna Cr 125, Ex Beta Track 50, Mbk Booster, Tunturi sport
- Liittynyt:
- 17.1.2012 10:06
Villlleee, Kato, että mäntä on täysin pohjassa ja jossei niin kyllä sitä voi varmaan hiukan hioa. Itteoon ottanu ne metalli klipsit pois nii ei palat kulu nii nopiaa ja ne saa helpommin vaihdettaessa paikalleen. Eli niiden poistokin voi auttaa.
@betarr, Pyttyä ei yleensä tartte hoonata eikä sille tarvi tehä mitään jossei siinä oo kummempia naarmuja tai muuta vastaavaa
Villeeeeee
- Liittynyt:
- 13.5.2013 23:53
Juu on mäntä pohjassa, ja tarkotatko niitä mitkä on ns. palojen alla ja takana ?
MopoEnska
- Liittynyt:
- 21.8.2012 14:56
t o p e kirjoitti:Terve! tarvitisin pikaista vastausta meneekö v-face betaan suoraan kiinni? ettei tarvitte modata tai mitään
oon kuullu että siinä ois muovikiinnikkeet
ja onko jotai lokariaki mikä menis suoraan kiinni ?
Kiidos
menee suoraa kii
erkki00
- Liittynyt:
- 8.4.2012 12:05
Mites onko porukka laitellu Betoihi 70 pyttyjä? Jos on niin miten kulkee sillä ja onko muuta vaihdettu pytyn yhteydessä?
Jokumoto
- Pyörä:
- KTM 690 Duke III
- Paikkakunta:
- Seinäjoki
- Liittynyt:
- 28.7.2012 15:05
Eilen pääs betasta hukkumaan öljyntarkistusruuvi johonkin
Saakohan niitä mistään uutena vai kannattaako vaan ostaa jostain purku am6 koneesta?
FrankeeD
- Pyörä:
- Ex Ktm exc 125, Ex Husqvarna Cr 125, Ex Beta Track 50, Mbk Booster, Tunturi sport
- Liittynyt:
- 17.1.2012 10:06
kelkkailija96
- Liittynyt:
- 7.9.2012 14:19
Minkälainen urakka tämmöseen on vaihtaa vaihdeakselin stefa, että saako sen paikallaan vaihettua. Ja kuuluko kyseinen stefa moottorin stefasarjaan?
betaosku
- Pyörä:
- Husqvarna SMS 125
- Liittynyt:
- 5.9.2012 20:37
Mikäs nyt mahtaa olla kun beta kulki ennen 62kmh omatekoisella kurilla ja n. Kuukausi sitten vaihdoin takas melkein vakioksi ja aluksi toimi niin kuin pitääkin, mutta nyt kulkee alamäkeen max 45, ylämäkeen ehkä 15kmh ja räpättää sekä savuttaa enemmän. Eli mikä voisi.olla?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista