Korone
- Liittynyt:
- 5.9.2009 19:58
TOTTA HELVETISSÄ ostat RX:n !!! Itse menin myymään omani kun ei innostanut ruveta alakertaa laittamaan kun oli jo kuitenkin 35-40tkm takana, siinä 35tkm kohdalla (n.) tarvitsi vasta ensimmäisen kerran vaihtaa mäntä, pelkäsin sitten että alakerta hajoaa mutta ei ole ostajalta kuulunut ainakaan mitään.... JA SITTEN OSTIN ITSELLENI DERBIN! ja voin sanoa että RX on v***sti parempi ajaa, ÄLÄ IKINÄ osta derbiä!
Siis jos haet ajettavuutta, molemmissa on hyvät koneet kuitenkin
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Ootpa kova ku käytät kirosanoja. -01 apikoissa on munaralli vielä koneena. Minkäs verran ajettua/hintasta tulossa?
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Korone
- Liittynyt:
- 5.9.2009 19:58
Gogge kirjoitti:Ootpa kova ku käytät kirosanoja. -01 apikoissa on munaralli vielä koneena. Minkäs verran ajettua/hintasta tulossa?
Anteeks mut tuota, en oo oikee ollu tyytyväine tohon derbiin muutakun koneen puolesta :/ Kaduttaa kun piti rx myydä laiskuuden takia
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Korone kirjoitti:Gogge kirjoitti:Ootpa kova ku käytät kirosanoja. -01 apikoissa on munaralli vielä koneena. Minkäs verran ajettua/hintasta tulossa?
Anteeks mut tuota, en oo oikee ollu tyytyväine tohon derbiin muutakun koneen puolesta :/ Kaduttaa kun piti rx myydä laiskuuden takia
Eikö tullut mieleen ottaa kuria irti ja ratastaa uudelleen? Itsekkään en kyllä tykkää derbeistä, ainakin mitä itse olen ajanut, niin vaihteisto ei anna minkäänlaista palautetta, ja koko mopo tuntuu vibraattorilta ajaessa.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
frecciac12
- Paikkakunta:
- KOTKA
- Liittynyt:
- 16.4.2003 17:46
vaihdoin tossa nopeusmittarin vaijerin ja se kesti 4 kilsaa ja sano alapäästä naps!Mulla oli etupyörä myös irti ni tuli mieleen pitääkö pyörittäjän olla tiukasti kiinni vanteen ja pampun välissä vai löysällä?Mulla se oli jääny vähä löysäks että pyörittäjää voi käsin liikutella siinäkö vika?
Korone
- Liittynyt:
- 5.9.2009 19:58
Eikö tullut mieleen ottaa kuria irti ja ratastaa uudelleen? Itsekkään en kyllä tykkää derbeistä, ainakin mitä itse olen ajanut, niin vaihteisto ei anna minkäänlaista palautetta, ja koko mopo tuntuu vibraattorilta ajaessa.[/quote]
Siis tarkoitin oman laiskuuden, en mopon, oli mulla arrowi ja kuriton vakioputki ettei siitä ollut kyse, vaan kone oli ajettu 40tkm eikä alakerralle tehty mitään, männän vaihdoin siihen n.35tkm kohdalla :/ Ei enää uskaltanut koittaa kauanko alakerta kestäisi
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Miten saat vakio alakerran kestämään noin kauaa? Itellä oli aika loppuun ajettu n. 20tkm jälkeen.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
eQ123
- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
Itellä oli 20-25tkm ajettu ja oli kuin uusi.
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Kyllähän ne hyvin kestää, jos suurinmman osan ajasta ollut vakio ja ei ole rääkätty joka päivä.
Niin ja tuntuu hullulta kun bensahana on aika alhaalla tuossa tankissa, niin miten se bensa pääsee nousemaan sinne kaasariin?
Tuohon kaasuvaijeri juttuun, eli se pitempi tulee öljypumpulle ja lyhempi kaasarille, mutta kun laitoin sen kaasaariin kiinni yms. niin luistin ei mene tarpeeksi alas. Pitää vissiin itse tehdä tuohon sopiva vaijeri.
Tuohon asti se menee:
Korone
- Liittynyt:
- 5.9.2009 19:58
arsori kirjoitti:Miten saat vakio alakerran kestämään noin kauaa? Itellä oli aika loppuun ajettu n. 20tkm jälkeen.
Käyttää täyssynteettisiä öljyjä ja alakerran öljyt vaihtelee kans ajallaan, niin kyl se kestää :o Ja tuo oli vielä melkein kaiken aikaa viritettynä, se kyllä itseäkin ihmetyttää että kesti viritettynä, ja vähän kengittynäkin
kossusukka
Moderaattori
- Pyörä:
- Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 13.10.2007 23:34
arsori kirjoitti:Miten saat vakio alakerran kestämään noin kauaa? Itellä oli aika loppuun ajettu n. 20tkm jälkeen.
46tkm räxällä mittarissa, mäntä vaihdettu joskus, muttei ainakaan minun eikä edellisen omistajan aikana eli noin 20tkm sisällä.
Tosin kyllä sen jo huomaa että se on suht loppuun ajettu... Väännöt ei ole enään ihan niinkuin uutena (siis se on nyt todellakin luumu sheisse, vaikka arrowin putkula kiinni), sekä loota on mätänemässä käsiin kun pykälät eivät meinaa mennä kunnolla sisään, eikä edes pysyä sisässä, kytkinkin tykkää kevyesti luisua.
Kesällä pitäis raato kunnostaa takas sellaiseksi kuin se oli kaupasta ostettaessa.
eQ123
- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
Kokeile mielummin kuinka kauan se kestää
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Täältä varmaa löytyy viisaampia kuin minä itse niin tuolla näkyy nuita kuvia niin voiko joku selittää mihin mikäkin johto menee.
http://motot.net/forum/viewtopic.php?f= ... 6&start=30
Jöjeli
- Liittynyt:
- 19.5.2012 15:33
Kylhä nois Italialialaisis peleis sähköt on ain pieles. Itelläkii lähtee käyntii ilman avainta ja kaikkee muuta tällästä sähkövikaa. Kannattaa etsiä asiamies näille sähköjelaitolle, koska ilman oppia liitokset voi mennä päi per....ä
Slerpa_
- Pyörä:
- Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
- Liittynyt:
- 21.6.2008 20:41
KAttoo sähkökaaviosta, tai seuraa johtoa? Ei niihin liitoksiin mitään ammattimiestä tarvita, pelkästään tarvitaan sitä maalaisjärkeä, ja perustiedot.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista