Muista avata se kone jonkun pesuvadin yms. päällä kun ekan kerran avaat. Ei tartte ettiä noita rullia kaivosta tai ympäri tallin lattiaa.
Slerpa_ kirjoitti:jonkun vaihteistoakselin päähän tulee tollanen rullalaakeri. Siellä on sellanen ulkokooli lohkossa kiinni. Sen kyllä huomaa kun sen koneen avaa. Ton tyyppisiä rullalaakereita on muistaakseni koneessa kaksi.
Muista avata se kone jonkun pesuvadin yms. päällä kun ekan kerran avaat. Ei tartte ettiä noita rullia kaivosta tai ympäri tallin lattiaa.
Mulla on ollut jopa 15 sentin eroja vaijereitten pituuksissa, kun kahta uutta samalla numerolla olevaa vertasin. Eli se on vähän uhkapeliä millanen sieltä sattuu tulemaan Kanssa ne tehdään yleimalliseksi, jollon niitten pitäs sopia miljoonaan eri mopoon, vaikka todellisuudessa ne sopii ehkä yhteen, jos siihenkään. Laatu kanssa on ihan paskaa, noin kerran kesässä satunnaisella ajelulla saa vaihtaa vaijerin, jokapäiväsellä ajelulla saa enemmän vaihdella. Ite olen koittanut eri kaasukahvoja hioda tota omaa kahvaa, mutta aina katkee samasta paikasta, eli ton kahvan sisältä juuri ennen kun vaijeri tulee ulos.....Nää uudet vaijerit on yleensä liian pitkiä ja niitä ei välttämättä saa edes paikalleen ilman lyhennystä, laatu vaihtelee kun eivät ole niin tarkkoja nuo taiwanilaiset neekerit.