DT/X-Limit 2004-> Viritys

sooT
Liittynyt:
29.1.2012 15:19
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut sooT » 1.11.2012 2:26

Jos löydän tuohon stage6 70cc racingilleni jostain männän(tai kokeilen taas kaasalaiselta, jos olivat viimeksi lähettäneet väärän) niin kumpi noista phbg racing kaasuttimista? 19mm vai 21mm? Niin, ja vielä että pystyykö tuota stage6 viivailla jos joskus tarvetta tulee?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 1.11.2012 7:42

Ota 21mm, ja aina voi viilata.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
tunturi97
Pyörä:
Pappa tunturi
Liittynyt:
6.9.2012 16:36
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut tunturi97 » 2.11.2012 22:53

Mitä eroa on käytännössä kaksi- ja yksimännänrenkaisella männällä?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 3.11.2012 0:34

Missähän asiassa? Yleisesti:

Yksrenkainen:
-Kestää vähemmän ajoa
-Ohipuhaltaa enemmän
-Vähemmän kitkaa
-Sen takia hyvin usein kisasemmissa koneissa, sopii kierrospeleihin

Kaksrenkainen:
-Kestää pitempään
-Ohipuhaltaa vähemmän, on tiiviimpi
-Kahen renkaan takia enemmän kitkaa
-Huonompi kierroskoneissa suuremman kitkan takia, mutta esim. Walde94 PV-foorumilla käyttää 80cc viri PV:ssänsä ainoostaa kaksrenkaista mäntää

Yhteenveto siis olis: Kaksrenkainen normiajoon, vakiopyttyyn ja 70cc Sportteihin. Yksrenkainen sitte kisasemmissa koneissa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
_Samurai_
Liittynyt:
27.8.2010 21:49
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut _Samurai_ » 3.11.2012 10:57

minkäslaine tehoputki on kaikist paras niiku et jaksaa vääntää ala ja ylakierroksella?
hirvisorsa
Pyörä:
Yamaha DT 06' [EX]
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
20.6.2012 22:35
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut hirvisorsa » 3.11.2012 12:20

Lue tuolta: http://www.motot.net/wiki/AM6_tehoputket
Katso galleria ja kommentoi.
Ostetaan teharin änkkä. Tarjoa YV:llä!
ZleT
Pyörä:
KTM EXC 125cc 2013'
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
15.6.2011 23:27
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ZleT » 3.11.2012 18:11

Itelle ois tulossa DT 2011. Mitänyt selaillu nii moricin vois ohittaa poraamalla tai ledillä ? Mikähän ois paras keino tähän 11 malliin ? Ja saako sitä koko boksia pois ilman turhia räpellyksiä?
- ZleT
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 3.11.2012 19:17

Poraamalla helpoin/varmin ohittaa, ja boksihan on penkin alla, ja lähtee pois kun otat sen liittimen irti.
ZleT
Pyörä:
KTM EXC 125cc 2013'
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
15.6.2011 23:27
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ZleT » 3.11.2012 19:25

Eli siitä 0 kohalta 5mm terällä läpi ja sitte silikoonia ,ettei vettä pääse boksiin ?
- ZleT
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 3.11.2012 20:57

Juuri noin, kato että poraat suoraan, ja kiinnitä vaikka se boksi johonkin ettei pääse heilumaan porauksen aikana. Aika suolanen hinta nimittäin jos joudut uuden ostamaan.
korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut korker0 » 4.11.2012 1:34

No mieluiten ite ekana koittaisin ohittaa ledillä, jos ei toimi niin sitten poraa. Onse nimittäin aika työläs ruveta korjaamaan , ja tosiaankin jos poraa ohi. On helvetin kallista. :roll:
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 4.11.2012 3:06

No ei varmasti poraa ohi mikäli on selvinpäin poraushetkellä. Eli kiinnittää boksin tukevasti, ja katso että terä menee suoraan. Pirun yksinkertainen ja nopee homma, kyllähän se tosin jännittää vähän kun niin arvokas kapine kyseessä.

Mutta tottakai tota on ledillä/diodilla hyvä kokeilla, niin on mahdollisuus saada takas rajottamaankin.
ZleT
Pyörä:
KTM EXC 125cc 2013'
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
15.6.2011 23:27
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ZleT » 4.11.2012 23:16

Meneekö 21mm dellortto vakio imukaulaan vai joutuuko ostamaan uuden ?
- ZleT
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 4.11.2012 23:54

Menee menee.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
ZleT
Pyörä:
KTM EXC 125cc 2013'
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
15.6.2011 23:27
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ZleT » 5.11.2012 23:06

En porannut enkä ohittanu ledillä moricia :D Kuorin sen piirin esiin ja katkasin sen ja juotin 2 johtoo ja kytkimen samalla sain ilmasen kierros rajottimen :)
- ZleT

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista