samu28
- Pyörä:
- Beta RR50 2014
- Liittynyt:
- 24.3.2016 17:05
FragileSausage kirjoitti:Missäs säädöissä teiän kaasarit on? seokset yms
muuten vakiosäädöt mut 105 suutin ja kuri pois, käy vähän laihal ja syö tulppia
D
Beta jonne
- Liittynyt:
- 14.6.2017 0:28
Jos joku haluais ostaa beta rr 50 2014 maskin 35€ toimii hyvin eikä ole haljennut mitään. Laittaa viestii jos kiinnostusta. Itellä ei oo tarvetta enää kun ostin v-facen. Porissa asustelen
FragileSausage
- Liittynyt:
- 28.7.2017 12:36
Siis onko tää nyt totta etta tää mopo menee sen 80 kmh kurittomana, kun multa on kurit veks, välit 12-50, suutin 115 ja just ja just menee sen 70 kaasarin säädöissä on seosruuvi 1 1/2 kierrosta auki,
Lenksu23
- Liittynyt:
- 23.8.2017 18:50
Onkos kukaa laittan omaa betaa 21mm dellortoo? Pitäskö tehä mitä jos sen laittais ja vaik e noxin teharin? Mikä suutin oli sopiva?
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Sopiva imukaula ja ilmanpuhdistin. Sopiva suutin lienee jotain 90-95. Kaasuvaijerin pituutta voi joutua muuttamaan.
FragileSausage
- Liittynyt:
- 28.7.2017 12:36
FragileSausage kirjoitti:Siis onko tää nyt totta etta tää mopo menee sen 80 kmh kurittomana, kun multa on kurit veks, välit 12-50, suutin 115 ja just ja just menee sen 70 kaasarin säädöissä on seosruuvi 1 1/2 kierrosta auki,
Jos joku voisi auttaa kun kaverin beta kulkee sen 90 kmh nii mikä siin vois olla vikan, ei myöskään kierrä sen yli 8700
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Onko siinä edelleen se kiinalainen valurautapannu vai onko jo vakio laitettu takaisin.
FragileSausage
- Liittynyt:
- 28.7.2017 12:36
Malagutisti kirjoitti:Onko siinä edelleen se kiinalainen valurautapannu vai onko jo vakio laitettu takaisin.
vakio sylinteri on laitettu takas
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Ja liikkeen toimesta? No. Se ei kyllä sitten toimi vieläkään kuten pitää. Tuliko orkkis männällä vai proxilla tms. Mietin vain että onko paljon korkeampi mäntä kuin alunperin ja sitäkautta liikaa puristuksia/ liian tiukka squish.
Eihän sinne ole tungettu kuria takaisin
.
FragileSausage
- Liittynyt:
- 28.7.2017 12:36
Malagutisti kirjoitti:Ja liikkeen toimesta? No. Se ei kyllä sitten toimi vieläkään kuten pitää. Tuliko orkkis männällä vai proxilla tms. Mietin vain että onko paljon korkeampi mäntä kuin alunperin ja sitäkautta liikaa puristuksia/ liian tiukka squish.
Eihän sinne ole tungettu kuria takaisin
.
Vaihettii itse, mäntä ojennettiin samalla moposportista kun siellä se porattiin kokoon 40,50mm ja puristukset tuntuu kyllä iha normaalilt ei oo puristuspainemittaria nii eipä voi mitata
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Vaikea arvioidakaan käsin. Puristuspainemittarilla mitataan muutenkin eriasiaa kuin mitä puristussuhde tarkoittaa.
Voisit kokeilla ottaa 1mm tinalankaa ja tulpanreiästä ujuttaa sitä, onnistuu sopivalla L-muodolla, männän reunalle ja kokeilla pyöräyttää konetta. Sen jälkeen mitata miten ohueksi tinalanka litistyy männän ja kannen välissä, jos litistyy ollenkaan.
Vissiin vain 6. vaihteella tuota kiertämisongelmaa? Alkaako pätkiä/röpöttää tms. vai lakkaa vain vetämästä? Miltä tulppa näyttää ja ootko kokeillut vaihtaa (just in case).
FragileSausage
- Liittynyt:
- 28.7.2017 12:36
Malagutisti kirjoitti:Vaikea arvioidakaan käsin. Puristuspainemittarilla mitataan muutenkin eriasiaa kuin mitä puristussuhde tarkoittaa.
Voisit kokeilla ottaa 1mm tinalankaa ja tulpanreiästä ujuttaa sitä, onnistuu sopivalla L-muodolla, männän reunalle ja kokeilla pyöräyttää konetta. Sen jälkeen mitata miten ohueksi tinalanka litistyy männän ja kannen välissä, jos litistyy ollenkaan.
Vissiin vain 6. vaihteella tuota kiertämisongelmaa? Alkaako pätkiä/röpöttää tms. vai lakkaa vain vetämästä? Miltä tulppa näyttää ja ootko kokeillut vaihtaa (just in case).
Nii siis se tuntuu niiku että pitäis jaksaa vetää enemmän mutta ei vedä ja tulppa näyttää tummalta reunoista tummalta ja siitä keskeltä sille kahvimaidon näköinen, löydettiin puristuspainemittari ja puristuksia oli siis 8,4 ja tietääkö kukaan mikä on oikea sylinterin kannen kiristysmomentti?
Viimeksi muokannut FragileSausage päivämäärä 5.9.2017 18:52, muokattu yhteensä 2 kertaa
Lenksu23
- Liittynyt:
- 23.8.2017 18:50
Kui paljon auttais jos laittaisin enoxin teharin ku nyt on tyhjä vakioputki?
FragileSausage
- Liittynyt:
- 28.7.2017 12:36
Vähän tyhmä kysymys mutta voiko lommo paisarissa vaikuttaa asiaan mitenkään?
vantic
- Liittynyt:
- 5.7.2017 11:22
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista