TheTaltsi
- Pyörä:
- Suzuki GSF 600 Bandit Exät: Rieju MRT, Gilera SMT, 2x Monkey, Masai DB, Husqvarna SM 125.
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 14.6.2013 22:55
osku432
- Liittynyt:
- 25.1.2015 21:14
Rieju MRT power up mopoon pitäisi saada vääntä huippujen pysyessä n.55. Huiput n.52-55, välit 11-62, rajoitin porattu (vanha omistaja) ja ilmanputsarin reikälevy poistettu. Suutin 98. Kuri putkessa. Kertokaa ehdotuksia. Itse ajattelin laittaa reikälevyn takaisin ja viilata alkujäyrän kuria. Onko jotain parempaa tapaa ja pysyykö nopeus tällä tavalla samassa. Ja jos ottaisi koko kurin pois alkukäyrästä, mutta kuristaisi pakoaukkoa eikö silloin vääntöä löytyisi huippujen nousematta? Ja miten olisi helpointa kuristaa pakoaukkoa ilman hitsiä? Vastauksia odotellen.
jannemp
- Liittynyt:
- 19.4.2017 8:38
osku432 kirjoitti:Rieju MRT power up mopoon pitäisi saada vääntä huippujen pysyessä n.55. Huiput n.52-55, välit 11-62, rajoitin porattu (vanha omistaja) ja ilmanputsarin reikälevy poistettu. Suutin 98. Kuri putkessa. Kertokaa ehdotuksia. Itse ajattelin laittaa reikälevyn takaisin ja viilata alkujäyrän kuria. Onko jotain parempaa tapaa ja pysyykö nopeus tällä tavalla samassa. Ja jos ottaisi koko kurin pois alkukäyrästä, mutta kuristaisi pakoaukkoa eikö silloin vääntöä löytyisi huippujen nousematta? Ja miten olisi helpointa kuristaa pakoaukkoa ilman hitsiä? Vastauksia odotellen.
Kurit pois, suutin kohdalleen ja pienempää eturatasta. Koneesta itsestään lähtee enemmän tehoa ja vääntöhän aina kasvaa suorassa suhteessa tihenevään välitykseen. Ainoa huono puoli on, että huippunopeudessa pitää jengata enemmän.
osku432
- Liittynyt:
- 25.1.2015 21:14
Miten jos ottaisi putken kurin pois mutta kuristaisi imupuolta ja laittaisi pienemmän suuttimen? Koska eikö huippunopeus vähenisi vähemmällä seoksella? Ja en tarkoita että seos olisi laihaa.
Rieju sm
- Liittynyt:
- 7.5.2017 19:43
Käykö ducatin cdi boksi efi cdi boksin tilalle?
osku432
- Liittynyt:
- 25.1.2015 21:14
Rieju sm kirjoitti:Käykö ducatin cdi boksi efi cdi boksin tilalle?
Tietääkseni efi-boksin tilalle ei mene mikään muu boksi. Varmaan pitäisi koko sähköt vaihtaa. Mitä varten muuten ducatin boksia?
Rieju sm
- Liittynyt:
- 7.5.2017 19:43
Olis saanu rajottamattoman ku ei kiinnosta porta tuota efiä
Rieju sm
- Liittynyt:
- 7.5.2017 19:43
Mihin johtoon nappi rajottimen punainen johto kytketään rieju mrt pro sm.
.motomiäs
- Liittynyt:
- 21.7.2015 18:45
Rieju sm kirjoitti:Mihin johtoon nappi rajottimen punainen johto kytketään rieju mrt pro sm.
Cdi boxille menevä puna-valkoinen johto.
osku432
- Liittynyt:
- 25.1.2015 21:14
Jos et boksia halua porata niin vaihda sun poraamaton boksi mun porattuun. Hyvin porattu ja huolellisesti tiivistetty.
rieju tietämätön
- Liittynyt:
- 17.6.2017 1:16
mikä on kun rieju mrt vm2010 ei starttaa putkessa paukkuu kun polkee ja mäki startilla nii heti ku mäki loppuu nii sammuu ja vika ilmeni kun ajoin nii kaksi paukahusta putkesta ja sammu ei sen jälkeen oo startannut kunnolla
DT00
- Liittynyt:
- 24.3.2017 23:28
Kaverin rieju mrt power upissa (2017) on sisäänajo ajettu. Nyt olisi tarkoitus piristää tämä vakio kulkemaan noin 60 eli alle verojen.
Tarkotuksena olisi laittaa leovincen tehari, poistaa putsarin kuri, tukkia putsarin lisähapettimen kolo sekä säätää/kokeilla (95,100,105) suuttimilla mutta ei porata kierrosrajoitinta. Välit on vakio 11-62 eikä muutettas niitä ellei tuu tarvetta. Vakioputken alkukäyrän liitosta ei voi avata sillä se ei ole avattavaa mallia vaan se on yhtenäinen.
Mitä porukka on mieltä ja kulkisko ~60?
Nii ei tarttis porata rajoitinta ja huudattaa konetta lyhyillä välityksillä..
osku432
- Liittynyt:
- 25.1.2015 21:14
Vakioväleillä ja rajoittimella menee todennäköisesti 55-60 riippuen siitä paljonko rajoitin antaa periksi. Jos ei kulje tarpeeksi kovaa niin pistää 12 piikkisen eturattaan. En usko että menisi veroille.
Eeero
- Liittynyt:
- 21.5.2017 11:13
DT00 kirjoitti:Kaverin rieju mrt power upissa (2017) on sisäänajo ajettu. Nyt olisi tarkoitus piristää tämä vakio kulkemaan noin 60 eli alle verojen.
Tarkotuksena olisi laittaa leovincen tehari, poistaa putsarin kuri, tukkia putsarin lisähapettimen kolo sekä säätää/kokeilla (95,100,105) suuttimilla mutta ei porata kierrosrajoitinta. Välit on vakio 11-62 eikä muutettas niitä ellei tuu tarvetta. Vakioputken alkukäyrän liitosta ei voi avata sillä se ei ole avattavaa mallia vaan se on yhtenäinen.
Mitä porukka on mieltä ja kulkisko ~60?
Nii ei tarttis porata rajoitinta ja huudattaa konetta lyhyillä välityksillä..
En henk. koht. nää mitään järkeä ostaa tehoputkea jos haluaa noin 60 eikä halua porata rajoitinta. Mielummin putkesta kuri pois
tai vaikka viilata niin paljon kuin haluaa joka sijaitsee, kun putken ottaa irti sylinteristä ja katsoo sisälle. Lisää asiasta
http://www.motot.net/wiki/Rieju_Mrt_pro_kuristukset_ja_niiden_poisto
menee täyziii
Eeero
- Liittynyt:
- 21.5.2017 11:13
Onkos porukka laitellut stuntti/kaatumistappeja riejuun. Jos olette, mites saitte ne kiinni?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista