Rieju MRT

t0pkek
Liittynyt:
10.7.2017 4:36
Re: Rieju MRT

ViestiKirjoittanut t0pkek » 10.7.2017 4:51

Kuva

Tollanen ois itelläkin, onko mitään muita vaihtoehtoja kurien poistoon kuin halkaista? En löytänyt aiempia viestejä koskien aihetta kovin auttaviksi. :s

Ja vielä mopon kellosta, näkys olevan eri aikavyöhykkeellä kuin pitäs (ehkä, en oo kovin monesti kattonut, mutta aina näyttäs olevan pari tuntia myöhässä), etin jo ohjeita vaikka mistä, mutta ei näytä löytyvän toimivia. Ja kulkupelihän on Rieju MRT 2017, tuon tarkempaan en osaa sanoa, oon vähä huono näis. :lol:
Eeero
Liittynyt:
21.5.2017 11:13
Re: Rieju MRT

ViestiKirjoittanut Eeero » 19.7.2017 18:33

Tuon kurin voi poistaa poraamalla hyvän kokoisella poranterällä, ja viimeistellä vaikka paineilma hiomakoneella. Dremelilläkin voisi onnistua, kokeile ;)
menee täyziii
Villeeboi
Liittynyt:
29.7.2017 23:24
Re: Rieju MRT

ViestiKirjoittanut Villeeboi » 29.7.2017 23:46

Mun mittaristo ei enää näytä nopeutta. Ajellessani iha normi asfalttitietä nopeus katos mittarista ja näytti nolla, vaika kyllä iha liikkeessä oltii. Näyttää yhä enkä tiiä mitä tehä. Mopo on täysin uus ja takuuki on kyl viel, mut paikka mist ostettu on just nyt sit kesälomil :paha: .Oisko jotai tietoo miten korjata.
mopo (Rieju mrt 50 motard vm.2017)
Rimrteju
Liittynyt:
2.5.2016 18:47
Re: Rieju MRT

ViestiKirjoittanut Rimrteju » 4.8.2017 13:50

AUTTAKAA! Mitä tarkottaa tuo kun pitkienvalojen merkkivalo vilkkuu? Se tarkottaa luultavasti vikakoodia, mutta mitä :| ???
Riejulämppäs
Liittynyt:
12.8.2017 17:28
Re: Rieju MRT

ViestiKirjoittanut Riejulämppäs » 12.8.2017 17:35

Oiskoha kellää mitää tietoo ku Rieju mrt power upin kierrokset jää leijumaan korkeelle vaikka päästää kaasun ja vasta jonkun ajan päästä tippuu alas tyhjäkäyntikierroksille
Tällänenjäbä
Pyörä:
Aprilli pila RX 50 -13
Liittynyt:
14.8.2016 21:56
Re: Rieju MRT

ViestiKirjoittanut Tällänenjäbä » 12.8.2017 17:57

Kaasu hirttää, käy laihalla, imuvoto
derbitleipootöötistä
Liittynyt:
26.7.2017 0:04
Re: Rieju MRT

ViestiKirjoittanut derbitleipootöötistä » 30.8.2017 7:30

Mites ku jos haluis ottaa kurin pois, mut mitä pitää tehä jos sen haluu takas sit mahollisessa myyntitilantees pitääks se vaa hitsaa takas? Ja mittari näyttää nollaa ja kilometrit ei nouse
Sein
Liittynyt:
30.8.2017 17:31
Re: Rieju MRT

ViestiKirjoittanut Sein » 30.8.2017 17:36

Joo elikkö mulla on tommone rieju six days malli ja jätin sen yöksi ulos eikä aamulla toiminu enää etuvalo eikä takavalo mutta takajarruvalo toimi kuitenki mikäköhön olis vikana? Ehkä jotku johdot menny kosteudesta rikki tai jotain.
derbitleipootöötistä
Liittynyt:
26.7.2017 0:04
Re: Rieju MRT

ViestiKirjoittanut derbitleipootöötistä » 31.8.2017 7:32

Sein kirjoitti:Joo elikkö mulla on tommone rieju six days malli ja jätin sen yöksi ulos eikä aamulla toiminu enää etuvalo eikä takavalo mutta takajarruvalo toimi kuitenki mikäköhön olis vikana? Ehkä jotku johdot menny kosteudesta rikki tai jotain.

Ite jätin riejun ulos ja etuvalo oli sen jälkeen paskana ja siellä oli kosteutta ihan vittuna
-jasa-
Liittynyt:
4.9.2017 18:13
Re: Rieju MRT

ViestiKirjoittanut -jasa- » 4.9.2017 18:24

Onko kenelläkään vastusarvoja Rieju MRT 2011:

1. Puola (yksi napainen)
2. Staattori (liitin 4 napainen)

Muutama sata kilsaa sitten vaihdettu uusi staattori paketti (12-kääminen). Eilen hyytyi taas eikä anna kipinää.

Staattorin "mikki" antaa 300ohm mutta käämipaketti antaa liki 0 ohm. Runkoa vasten kumpikin näyttäisi ääretöntä kuten pitääkin.

Polkaistessa ei valot syty eikä anna käämipaketin päähän kuin alle 5 VAC.

Kenellä olisi ohjeet niin puolan kunnon mittaamiseen kuin staattorin käämien mittaamiseen?
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: Rieju MRT

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 4.9.2017 19:31

Staattorin arvot on ihan järkevän tuntuisia verrattuna dt:n vastaavaan. Puolaa ei kyllä ole käsillä. Periaatteessa tuon pitäisi käynnistyä akunkin varassa vaikka latauskäämi olisi rikki, mutta n ole ihan varma. CDI purkki ehjä?
-jasa-
Liittynyt:
4.9.2017 18:13
Re: Rieju MRT

ViestiKirjoittanut -jasa- » 4.9.2017 20:58

Malagutisti kirjoitti:Staattorin arvot on ihan järkevän tuntuisia verrattuna dt:n vastaavaan. Puolaa ei kyllä ole käsillä. Periaatteessa tuon pitäisi käynnistyä akunkin varassa vaikka latauskäämi olisi rikki, mutta n ole ihan varma. CDI purkki ehjä?


Ei ole oikein mahdollisuutta CDItä testata.
Akkuakaan ei tässä pelissä ole. Siksi aloinkin epäillä staattoria. Jos ei tuota sähköä niin ei muodostu kipinääkään. Nääs kun valot ei syty kiksiä potkiessa.
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: Rieju MRT

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 4.9.2017 21:51

Kämähtänyt jännitteensäädinkin varmaan hukkaa kipinän siinätapauksessa. Tuntuu oudolta jos tuo uusikin staattori on hajalla, ja jos on niin mikä niitä rikkoo, mutta siinä varmastikin on jonkinlainen takuu? Sen vaihto ainakin olisi nimellisesti ilmainen.
Riejulämppäs
Liittynyt:
12.8.2017 17:28
Re: Rieju MRT

ViestiKirjoittanut Riejulämppäs » 30.9.2017 1:02

Elikkäs ois tarkotus irrottaa kuri riejusta ja mietin et ku pitäs vaihtaa suutin mut ajaako asian jos aina tankkii pistäs lisäöljyy ettei leivo
Hulikusti
Liittynyt:
7.9.2016 15:31
Re: Rieju MRT

ViestiKirjoittanut Hulikusti » 30.9.2017 3:55

Riejulämppäs kirjoitti:Elikkäs ois tarkotus irrottaa kuri riejusta ja mietin et ku pitäs vaihtaa suutin mut ajaako asian jos aina tankkii pistäs lisäöljyy ettei leivo

Helpompaa se on vaihtaa suutin. Ei se iso homma ole vaihtaa ;)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista