DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Juunish » 4.6.2013 21:59

Tottakai lämpimällä ilmalla kone lämpenee tosi nopeesti kun ei ole liikkeessä. Se jäähdytysjärjestelmä tarvitsee sitä viileämpää ilmaa kuitenkin. Ja tottakai lämpimällä ilmalla kone käy lämpimänä, koska ei ole sitä niin viileää ilmaa tarjolla, joten kone ei jäähdy niin hyvin. Ei siitä kannata olla huolestunu jos syyläri ei ole polttavan kuuma ja nesteet ei kiehu ulos.
Midrace Aerox projekti
mbk2005
Liittynyt:
1.9.2012 12:55
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut mbk2005 » 5.6.2013 10:45

sanokaas kuinka kiriälle pittää nuo kytknjousten pultit pistää ja onko sen päällimmäisen levyn, jossa on se nuoli niin onko sen tarkoitus pyöriä koko ajan vaikka onki vaihe päällä? Ja miten sen kytkimen sais säädettyä hyvin siitä säätöruuvista siitä päältä?
Niel
Liittynyt:
1.7.2010 16:08
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Niel » 5.6.2013 11:09

eddiedo kirjoitti:mites tyhjäkäynnillä? taitaa käydä laihalla...

Tyhjäkäynnillä toimii myös normaalisti, eli ainoastaan tapahtuu, kun pistää kaasun vähän rivakammin pohjaan siinä 30km/h:n paikkeilla.
TopiM
Pyörä:
Yamaha DT50X 09, Suzuki PV50 96
Paikkakunta:
Keski- Suomi
Liittynyt:
7.8.2011 21:24
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut TopiM » 5.6.2013 12:31

Onkoha bensahana särkyny ku laittaa esim 5 L bensaa tankkiin ni bensaa alkaa vuotaa siitä hanan ja tankin välistä. sit ku alkaa bensa vähentyä tankissa ni ei vuoda yhtään.
Vaikka olenkin hidas, olen silti jonon kärjessä.
JUHSS
Pyörä:
HVA SM144 -06
Liittynyt:
9.12.2012 0:45
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut JUHSS » 5.6.2013 21:13

Mitä tarkoittaa mittarissa r 05-03? :(
koo123
Liittynyt:
4.4.2013 17:26
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut koo123 » 5.6.2013 23:48

tietääkö ketään, että pitäisikö moottorivalo palaa silloin, kun vilkkujohdot eivät ole kiinni? :|
ps. itselläni palaa ja ajattelin kysyä vaan, että voisiko vika olla vilkuissa...
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 5.6.2013 23:54

Itellä ei vaikuta mitenkään moottorinvikavaloon se että onko vilkut kiinni vai ei.
koo123
Liittynyt:
4.4.2013 17:26
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut koo123 » 5.6.2013 23:57

okei :s mutta olisiko tietoa, että onko joku "perusvika" mistä voisi olla syy?
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 6.6.2013 0:21

Hmm... No kannattaa tarkastaa ainakin solenoidin piuhat (se harmaa mötikkä kaasarin vieressä). Miulla se vikavalo palaa sen takia, tosin oon ite ottanu sen hökötyksen pois.
mbk2005
Liittynyt:
1.9.2012 12:55
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut mbk2005 » 6.6.2013 9:07

Saisinko vastauksen minun kysymykseeni sivun alussa? KIITOS!!!
Yamaha_91
Pyörä:
Yamaha DT 50r -06
Liittynyt:
11.12.2008 15:05
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Yamaha_91 » 6.6.2013 11:47

Olen ekaa kertaa pyttyä avaamas ja pytty ei meinaa irrota vaikka aika paljon on osaa purettu. Mitähän tuosta http://www.motot.net/galleria/kuva184546/ vielä pitäs purkaa et lähtis nätisti? Noista yllä olevista johtohärpäkkeistä oon ottanu ton kytkin vaijerin pois. Putki on kans otettu pois vaikka se kuvassa näkyy :lol:

Otin jokusen kuvan pytystä ja kannesta jotka tosin hieman epäselviä pytyn osalta koska pytty ei ole vielä irronnut. Onks toi kansi vielä käyttökelpoinen ja miltäs nuo pytyn naarmut näyttää? Käynyt detsi laihalla seoksella männästä päätellen :roll: http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo17930/

EDIT: Nyt lisätty pari hieman selvempää kuvaa pytystä. Menisköhän näiden kuvien perusteella pelkällä männän vaiholla vai kannattasko hoonata varman päälle?
Andis
Pyörä:
VW / EX Derbi Senda SM 125 4T -05 / Derbi DRD R/SM -03 / Solifer SM -85 / Rieju RR -01 / EX Yamaha DT50x -06
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
2.6.2011 21:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Andis » 6.6.2013 16:57

Ihan vetämällähän se pytty siitä lähtee, ku on kannen irrottanu (?)
MYYDÄÄN DERBI SENDA 125 SM:
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id36291/
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut kallaves » 6.6.2013 18:00

Joo hei onko tossa -06 dt : ssä 18mm kiertokangen alatappi.

Joku suositelkaa miulle kampiakseli linkillä, max hinta 150 €. Ja että se sopii sitten kanssa :)
Yamaha_91
Pyörä:
Yamaha DT 50r -06
Liittynyt:
11.12.2008 15:05
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Yamaha_91 » 8.6.2013 9:39

Andis kirjoitti:Ihan vetämällähän se pytty siitä lähtee, ku on kannen irrottanu (?)


Ei ihan lähe. Ottaa kiinni siitä kohasta missä kulkee kytkinvaijeri ja siinä samassa on myös yksi syylärin kiinnityskohdista. Pakko kait vääntää putkitongeilla tota systeemiä vähän et saa pytyn pois :lol:

EDIT: Nyt sain pytyn pois. Kannattasko pyttyä hoonata näiden naarmujen takia http://www.motot.net/galleria/albumi23680/? Nuo naarmut ei tunnu pahemmin kun kynnellä koittaa. Tuli napattua kuva myös männästä :roll:

Ps. Tarvis vissiin hommata uus kansi kun tää vanha on aika kärsiny vai kuinka? http://www.motot.net/galleria/kuva184547/
Voca_Racing
Pyörä:
Malaguti XTM 06
Liittynyt:
11.3.2012 17:18
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Voca_Racing » 10.6.2013 9:09

Noi on niitä dtn ominaisuuksia, helpoiten oisit saanu pytyn irti irrottamalla koneen etummaisen kiinnityspultin ja nostamalla konetta, pytyn hoonaisin, kannessa noi hakkaumat ei haittaa mitää, jos ne häirittee nii voi niitä vähä hioa pois.
Käykää tsekkaa youtube kanava!
http://www.youtube.com/user/TRoXility

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista