Janizer kirjoitti:Ootko tsekannu että staattorin pohjalevy on kunnolla kiinni
No eipä ollut ainakaan cdi kun uuden hankin.
Miten staattorin saa helposti esille? Se on mulle ihan uusi asia.
Kiitän avusta!
Janizer kirjoitti:Ootko tsekannu että staattorin pohjalevy on kunnolla kiinni
johnnyw kirjoitti:Eipä staattoria muuten saa näkyville kun irroittamalla magneeton/vauhtipyörän.
Janizer kirjoitti:Ootko tsekannu että staattorin pohjalevy on kunnolla kiinni
Malagutisti kirjoitti:Yleismittari vastuualueella ja CDI:n liittimistä
1.Pick-up -käämi, punainen-valkoinen 120 Ω ÷ 20%
2.Latauskäämi, vihreä-valkoinen 700 Ω ÷ 20 %
Malagutisti kirjoitti:Tulppa ja tulpan hattu? Varmaan tulpan oot jo vaihtanut mutta tuolla oireilulla menee uusikin äkkiä.
Onko sylinteri käynyt irti? Olisiko kampiakselin päällä näkynyt ylimääräistä öljyä? Voisi olla rikkinäinen kytkimen puolen kampuran stefa ja hotii vaihteistoöljyä kampiakselia.
johnnyw kirjoitti:Jos kytkimenpuolen kampiakselin stefa vuotaa ni silloin kampikammioon pääsee vaihteistoöljyä. Yleensä tuolloin mopo toimii yleisesti heikosti, eli röpöttää ja savuttaa paljon ja on tehoton. Tosin sillon pakokaasu kyllä yleensä haisee erikoiselta/todella pahalta ja savutus on todella reilua.
Derbikiller666 kirjoitti:Tietäskö kukaa miks derbissä hirttää kaasu aina ku ajaa ja laittaa kytkime pohjaa? Ja yleensä kylmällä koneella nostaa kierroksia tyhjäkäynnillä heti, mistä johtus?