Kertokaas ny joku miten tuo kiksi pitää asentaa ettei käydessä rallata
Imukaulan ja kaasarin tiivisteitä vaihtelin vuosi sitten, kun etsin syytä imuvuotoon, no sitten aloin epäileen kampuran stefoja kun mopo seisoi ulkosalla 2 vuotta ilman suojaa ja kun sylinterin kun käytin irti nii huomasin, että selkeästi öljyä päässy kampiakselille joten toivotaan, että syy imuvuotoon löytyy kytkimenpuolen stefasta. Jonkinverran oli myös öljyn sekaan kondensoitunu vettä ku oli kerman väristä (kansipahvi ehjä). Nyt stefa vaihdettu, mutta tuo kiksi hanaa vastaan
Innostuin taas vuoden jälkeen entisöimään laitetta, vaihdoin takahaarukan jonka ketjut oli syöny koska oli AX:n takaiskari. Pistin myös vakioiskarin paikalleen. Sähköissä olis pari liittimen vaihtoo, etu- ja takavalo tarvis jostain keksiä. Katteista tarvis maalit saada pois (maalattu vihreiksi joskus)
Kaikkea pientä olis, mutta jos tässä vielä kesällä pääsis ajelemaan.
Edit: Sellanen piti vielä kysyä, että onko tuo kampuran ensiöpyörää pitävä mutteri kertakäyttönen, kun vanhasta meni kierteet _avatessa_ ja uuden kun ostin niin se oli alkuun ihan käsin kierrettävissä, mutta sitten kiristyy ennenkuin edes ratas on kartiossaan. Joku systeemi, joka estää itsestään aukeemisen?