DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

tomppatikku
Pyörä:
Yamaha DT -07,CH Racing -06, Polaris Sportsman 500 -13
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
21.3.2011 19:32
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut tomppatikku » 16.6.2013 21:32

Kertokaas et mikä detsis -07 ku booailee kaasu pohjas ja puolil kierroksil? Moric porattu 73cc Airsal , leovince v6 ja 16mm kaasari ja 100 suutin
kortti ~ off [x] on []
kilvet ~ off [x] on []
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 16.6.2013 21:51

No toi suutin nyt kuulostaa ainakin ihan järettömän pieneltä, toi suutin vois mennä ehkä jos ois pelkkä leovince mutta siulla on myös seiska?! Laita nyt hyvä mies isompaa suutinta tai mieluiten isompaa kaasaria. :lol:
tomppatikku
Pyörä:
Yamaha DT -07,CH Racing -06, Polaris Sportsman 500 -13
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
21.3.2011 19:32
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut tomppatikku » 16.6.2013 23:21

Oisko 110 suuttimesta yhtään apua?
kortti ~ off [x] on []
kilvet ~ off [x] on []
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 16.6.2013 23:45

Hmm... paha sanoo ku en oikeestaa tiedä että millasta suutinta pitäs seiskankaa olla vakiokaasarilla. Mut joillaki on viel 110 suutin pelkän kurittoman putken tai teharinkaa et hyvin todennäkösesti tarttee vieläki isomman. ;)
korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut korker0 » 17.6.2013 0:44

Jos mulla oli teharin kanssa 110 suutin, ja se oli liian pieni :eek:
Lyö 120 kiinni ja testaile.
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
jonzasd
Liittynyt:
14.5.2010 19:54
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut jonzasd » 17.6.2013 18:22

tomppatikku kirjoitti:Kertokaas et mikä detsis -07 ku booailee kaasu pohjas ja puolil kierroksil? Moric porattu 73cc Airsal , leovince v6 ja 16mm kaasari ja 100 suutin

Kannattaa varmaa 115 suuttimesta ylöspäi kokeilla.. mutta muista laittaa joka suuttimella kokeilla laittaa säätöihi että neulaa säädellä kans eihän se auta jos lykkäät jonku 120 mutta neula on iha päi vittua nii eihän se siltikään toimi..
Henkka98
Pyörä:
Cagiva Raptor 125//Hm Crm 50 Competition 2011
Liittynyt:
17.11.2011 20:19
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Henkka98 » 18.6.2013 19:23

Mikäs vois olla deeteessä vikana kun kytkin ei tahdo millään ottaa kunnolla ja sitten kun kiristää sen vaijerin niin tiukalle ettei se kytkin vipu siellä lohkoissa liiku juuri ollenkaan, niin kytkin on todella jäykkä, eikä ota vielä silloinkaan kunnolla. Voisko levyt olla niin lopussa ettei ota enää?
23000km ajettu ja taitaa olla vielä vakio levyt paikallaan.
E: vaijeri on ihan uusi.
Dettsoni.
Liittynyt:
17.6.2013 22:57
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Dettsoni. » 18.6.2013 21:48

Laitetaas tänne sit ku tuolla Mikä On Vikana-puolella ei vastailla kauheen useaan. Eli mikäs on detsissä vikana kun 5 kilometrin ajon jälkeen sammutan mopon niin kuuluu pari pientä tussahdusta ja savua tulee vielä n. puoli minuuttia sekä haisee pahalle? Kuri otettu pois ja isompaa suutinta vaihdettu. Palaisiko siellä karsta ja jos palaa niin loppuuko jossain vaiheessa?
Öljy on muuten niinkin paskaa kuin 2T mix :D
Nyt on kuitenkin öljysäiliössä kaadettu 2t mixin päälle 2t bikeä jos auttaisi, mutta vielä tuo 2t bike ei ole moottorin "käyttöön" tullut. :(
valtsu_-
Liittynyt:
5.4.2013 17:12
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut valtsu_- » 20.6.2013 22:15

Vakioputkesta halkesi tiiviste alkukäyrän ja paisarin kohasta miten tiivisteen voi vaihtaa kun en ala niitä hitsejä irrottamaan. Voiko ne huollossa vaihtaa tiivisteet takaisin?
Ressu1
Pyörä:
(EX)Yamaha DT50x -09, Yamaha WR125x
Liittynyt:
2.4.2012 16:12
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Ressu1 » 20.6.2013 22:39

No eipä sitä saa muuten vaihdettua ellei niitä hitsejä poista... :roll:
Riko ensin, mieti sitten
korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut korker0 » 21.6.2013 7:50

valtsu_- kirjoitti:Vakioputkesta halkesi tiiviste alkukäyrän ja paisarin kohasta miten tiivisteen voi vaihtaa kun en ala niitä hitsejä irrottamaan. Voiko ne huollossa vaihtaa tiivisteet takaisin?


Wurthin pakoputkenkorjaus massaa voit tunkea siihen päälle, näytti toimivan hyvin mulla ;)
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
zyyzo
Liittynyt:
3.4.2013 20:31
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut zyyzo » 22.6.2013 11:02

käykö siihen moricin reijjän pääle iha sika kitti ja haittaako jos sitä menee siitä reijjästä sisään :D
-HusQu-
Pyörä:
Husqvarna SM 125cc
Liittynyt:
26.3.2012 21:18
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut -HusQu- » 24.6.2013 0:00

Jos vaihtaa männän mopoon (yamaha dt 50x -09) mitä kaikkea muuta männän lisäksi tarvitsee ostaa mukaan ja minkä kokoista palikkaa? :)
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 24.6.2013 1:17

Neulalaakeri (12x15x15mm) ja yläpään tiivistesarja.
ArdeCH
Pyörä:
YZ 250 -07
Liittynyt:
26.6.2007 20:15
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ArdeCH » 24.6.2013 22:24

Nyt tarttis jeesiä,

Veljen mopoon tekemässä koneremonttia.

Vaihdettu Forten Kampiakseli paketti ja runko laakerit yms sisälle.

3 prikkaahan -07 yamahassa on vaihelaatikon sisällä?
vaiherummun päälle 1 pieni.
vaiheakseliin menee sitten pieni alle ja iso päälle?

Mutta jostain syystä kun laittaa lohkot nippuun niin ei vaihteet liiku mihinkään polkimesta? missäköhän kusee homma?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista