gilsuu
- Pyörä:
- Nykyinen: Lolvo V70, Exät: Gilera SMT 2010 "Tiina" ja CPI SM 2007
- Paikkakunta:
- Ulvila
- Liittynyt:
- 31.10.2016 15:04
keharikeijo kirjoitti:meneeks showa usd keula rieju mrt 2011 sm malliin
Jos Derbiin Showaa meinaat, niin emäputki saman kokoinen, mutta akseli erikokoinen. Muutenkin niin huono keula, että vakio RSUkin on parempi. Kannattaa mielummin ostaa Marsun, Sebacin tai Paiolin USD
Rieskaboi
- Pyörä:
- Rieju mrt 2016
- Liittynyt:
- 1.10.2017 10:23
Oon laittamassa 10-70 välei rieskaa ja muuna virinä Enox
mitäs porukka Miettisestä siitä? Onko liian raiskaus välit? Ja yms.
B0TT0M
- Liittynyt:
- 19.4.2018 16:48
Meinasin mun Riejuun laittaa laitteen joka näyttää mikä vaihe on päällä (
https://gyazo.com/d28e4cd0f140f1dfae55cd9531b36eb6). Nii mietin miten tuohon saa virtaa. Meneekö CDI:hin vai mihin?
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Mistä vaan johdosta jossa on +12 V(DC jos laite vaatii) kun kääntää virrat päälle,vaikka virtalukolta, tai sitten esimerkiksi valoilta, jolloin täytyy laittaa tasasuuntausdiodi väliin mikäli nuo heebelit eivät kestä vaihtojännitettä. En ottaisi CDI syötöstä ongelmien välttämiseksi.
dracukko
- Liittynyt:
- 28.4.2018 18:49
Mikähän on ku Dracin mittari heittää pahasti (tiedän ettei ole rieju mutta melkee sama asia) esim jos menee 50 nii mittaris näkyy 70. mittari on koso ex-02.
DracSMX
- Liittynyt:
- 28.4.2018 20:21
Mulla on siis Drac SM X vm2016 niin että paljo kulkis jos otan reikälevyn pois, poraan pakoputken alkukäyrän kuria (14?)mm ja laitan 100-110mm suuttimen? Tällä hetkellä kulkee noin 50km/h.
Jonttuli86
- Liittynyt:
- 30.4.2018 1:20
Mikä on kun ihan uusi vähän yli 100 km ajettu Trophy on syöny jo 2 tulppaa. ihan vakio
IceKuutio
- Liittynyt:
- 28.1.2018 23:37
En tiiä onko oikee alue, mutta olis sellane homma että kaverin dracciin vaihettiin Leovincen tehari ja jäi jäljelle se hapetinjärjestelmä. Sellane pika-patentti tehtii että letkunpäähä pistettään vähä jesaria, mutta mitenkä sitte peitettäs ilmanputsarin kotelosta sen reikä joka menee hapettimelle, kun suunnitelmissa olis ottaa koko paska pois.
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Putsarikotelossa on varmaannin letkulähtö, sen voi tulostaa pätkällä letkua, pultin pätkällä ja parilla klemmarilla. Sopivia tulppiakin löytyy jos jaksaa etsiä.
Tuitsu
- Liittynyt:
- 4.11.2017 0:22
Mikä on ku rieju mrt europa ei tykkää.
Tuntuu et alhasilla kierroksilla vähä booaa eikä vastaa kaasuun hyvin ja sitte ei oikee isoilla vaihteilla jaksa vääntää.
Pistää rajottimelle ni savuttaa aivan saatanasti ihanko märkiä havunoksia nuotiossa polttas.
Tällähetkekkä kurit kaikki pois paitsi putkessa saattaa olla vähä kuria jäljellä 17.5mm kaasari pääsuutin 120 (aika iso eikö) välien puolesta pitäisi väääntää, välit vissiin 12-62
ennen kaasarinvaihtoa ja talvella toimi ja vastasi kaasuun ihan hyvin.
Auttakkee miestä mäessä!!!
Tuitsu
- Liittynyt:
- 4.11.2017 0:22
IceKuutio kirjoitti:En tiiä onko oikee alue, mutta olis sellane homma että kaverin dracciin vaihettiin Leovincen tehari ja jäi jäljelle se hapetinjärjestelmä. Sellane pika-patentti tehtii että letkunpäähä pistettään vähä jesaria, mutta mitenkä sitte peitettäs ilmanputsarin kotelosta sen reikä joka menee hapettimelle, kun suunnitelmissa olis ottaa koko paska pois.
eikös se riitä että ottaa koko homman irti ja laittaa vaan jonkun tulpan tai peittää sen ilmanputsariin menevän nipan sillähän ei pitäisi paljoa olla vaikutusta mutta kuristaa vähän
Riejulämppäs
- Liittynyt:
- 12.8.2017 17:28
Tuitsu kirjoitti:Mikä on ku rieju mrt europa ei tykkää.
Tuntuu et alhasilla kierroksilla vähä booaa eikä vastaa kaasuun hyvin ja sitte ei oikee isoilla vaihteilla jaksa vääntää.
Pistää rajottimelle ni savuttaa aivan saatanasti ihanko märkiä havunoksia nuotiossa polttas.
Tällähetkekkä kurit kaikki pois paitsi putkessa saattaa olla vähä kuria jäljellä 17.5mm kaasari pääsuutin 120 (aika iso eikö) välien puolesta pitäisi väääntää, välit vissiin 12-62
ennen kaasarinvaihtoa ja talvella toimi ja vastasi kaasuun ihan hyvin.
Auttakkee miestä mäessä!!!
Kuulostas et kaasarin säädöt päin vittua. Itel booas aina alhasilla kierroksilla, kierrokset leiju eikä vääntäny vittuunkaa ni ku ilmaruuvia pistin aika paljonki pienemmälle ni korjaantu sillä
topi raitala
- Pyörä:
- rieju mrt europa
- Paikkakunta:
- Parola
- Liittynyt:
- 28.4.2018 12:30
Mikä giannellin änkkä sopii suoraan rieju mrt 2016.minulla on kiinni metrakitin putki mutta vakioänkällä.saa vastailla kiitos jo etukäteen
DAAS01
- Liittynyt:
- 14.11.2014 22:17
topi raitala kirjoitti:Mikä giannellin änkkä sopii suoraan rieju mrt 2016.minulla on kiinni metrakitin putki mutta vakioänkällä.saa vastailla kiitos jo etukäteen
Eipä oikeen mikään, aina noihin tarvikeänkkiin joutuu itse jotain pilliä värkkäämään.
RiejuEiToimiVllTTU
- Liittynyt:
- 9.6.2018 23:16
Today i cleaned my carburator and and everything seemed fine but i gave my moped gas and went high on rpms and it was like the gas was stuck even tho it was not then i turned it of and it was still giving gas i took the tulppahattu off and still was giving gas i got alittle nervous and then when i put it in first gear i had to make it stall to turn it off even tho it was off like wttff i have a Rieju MRT 2017 Power Up i hope someone can help sorry for not writing in finnish
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista