Betaboika50
- Liittynyt:
- 13.1.2019 22:54
Saako mistä jäykempää takaiskaria vm 2017 betaan ku tuntuu että on niin löysä perä vaikka painoo on vaa 60kg?
Betavirittäjä
- Liittynyt:
- 26.1.2019 3:36
Betassa CDI:sta lähtevässä johdosso on liitin kun sen irroittaa niin on rajoittamaton CDI
Betavirittäjä
- Liittynyt:
- 26.1.2019 3:36
Lauri A kirjoitti:Saako 2018 vuoden Betaan rajoittamatonta cdi:tä?
otat vaan CDI: on irti purat johtoa siellä on liitin irroitan liittimet toisistaan ja sitten sinulla on rajoittamaton CDI
Betavirittäjä
- Liittynyt:
- 26.1.2019 3:36
[quote="Betaboika50"]Saako mistä jäykempää takaiskaria vm 2017 betaan ku tuntuu että on niin löysä perä vaikka painoo on vaa 60kg?[/quotos.
Osta koropala pääset halvemmalla
Kapaneero
- Liittynyt:
- 27.2.2019 23:08
Tiedättekö te mikä betassa vikana kun laittaa täys kaasulle niin pätkii ja uus tulppa on ja bensa tankkikin täys
AlluStadion
- Pyörä:
- Beta RR Motard Track -15
- Liittynyt:
- 17.5.2017 12:12
Kapaneero kirjoitti:Tiedättekö te mikä betassa vikana kun laittaa täys kaasulle niin pätkii ja uus tulppa on ja bensa tankkikin täys
säädöt?
Kapaneero
- Liittynyt:
- 27.2.2019 23:08
AlluStadion kirjoitti:Kapaneero kirjoitti:Tiedättekö te mikä betassa vikana kun laittaa täys kaasulle niin pätkii ja uus tulppa on ja bensa tankkikin täys
säädöt?
Kyl säädöt pitäis olla hyvät ja nyt talveksi aiempi omistaja vaihto isomman suuttimen
Kapaneero
- Liittynyt:
- 27.2.2019 23:08
Onko sytytys boksissa joku vika kun käy vaan hetken aikaa ja kaasaria on säädetty ja suuttimia vaihdettu ja tulppa kastuu
Zande
- Pyörä:
- Beta RR4T 450, Tunturi Maxi -78
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 13.1.2008 18:50
Jos mopo käy hetken, sammuu, ja jonkun ajan jälkeen taas käynnistyy hetkeksi, viittaisi se ensimmäisenä joko sytytyspuolaan tai staattoriin. Kannattaa mitata molemmista käämitysten vastukset kylmänä, ja heti sammumisen jälkeen. Jos vastus on pienempi, tai todella korkea/ääretön mopon sammuessa, on vika kyseisen osan käämityksissä.
Useimmiten puolan tai staattorin käämityksistä on suojalakka kulunut, ja lämmetessään käämitys oikosulkee silmukoita pois pelistä, jolloin kipinä jää heikoksi/olemattomaksi. Jos taas vastus on todella korkea, tai ääretön (ei kontaktia käämin päiden välillä) lienee kyseessä huono liitos komponentin sisällä, josta yhteys katkeaa käämityksen lämpölaajenemisen johdosta.
Jos kummassakaan ei ole ongelmaa, löytyy syy CDI:stä.
Ex Cagiva Mito ORO #6 -07
Ex Husqvarnan SMS -07
Ex Derbi DRD Racing sm -05
Ex BSE 125cc
VauhtiMies69
- Liittynyt:
- 19.3.2019 23:57
Juu... (sori kaikille tyhmyydestäni, en tiedä näistä jutuista paljoa)
Oon nyt pitkään kattonu tämmöstä beta rr50 ja mietin vaan, että onko tommosta kuinka helppo saada silleen että kulkee 60kmh-65kmh? Sen mitä oon lukenu täältä nii pitäs ottaa kurit pois, tehä joku peltikuri ja sitte suutinta vaihtaa ja pitäs vissii vielä välit vaihtaa. Nii oonko nyt ymmärtäny oikein?
Edit: ja sitte se vielä että kannattaako 65kmh kulkevaan mopoon laittaa mitään nappirajoitinta tai saako tohon betaan edes semmosta?
Betamopo12
- Liittynyt:
- 25.3.2019 2:15
Miten tuon betan rr track 2018 mallin laajennuskartiossa olevan kurin/katalysaattorin saa poistettua. Eli alkukäyrässä ennen paisaria on sellainen putkenpätkä.
Betamopo12
- Liittynyt:
- 25.3.2019 2:15
Löytyykö muuten tuosta 18 mallin betan cdi:n ohittamisesta videota.
Betavirittäjä
- Liittynyt:
- 26.1.2019 3:36
Betamopo12 kirjoitti:Löytyykö muuten tuosta 18 mallin betan cdi:n ohittamisesta videota.
En usko mutta se on heleppo homma.. avaat vaan sitä sukkaa niin tulee yks liitin niin se vaan irti siitä niin kaikki on
Betavirittäjä
- Liittynyt:
- 26.1.2019 3:36
Betamopo12 kirjoitti:Miten tuon betan rr track 2018 mallin laajennuskartiossa olevan kurin/katalysaattorin saa poistettua. Eli alkukäyrässä ennen paisaria on sellainen putkenpätkä.
Tehoputki ei kannata alkaa ottaa niitä kahta katalysaattoria pois kun maksaa vakiooutki aivan älyttömästi
Betavirittäjä
- Liittynyt:
- 26.1.2019 3:36
VauhtiMies69 kirjoitti:Juu... (sori kaikille tyhmyydestäni, en tiedä näistä jutuista paljoa)
Oon nyt pitkään kattonu tämmöstä beta rr50 ja mietin vaan, että onko tommosta kuinka helppo saada silleen että kulkee 60kmh-65kmh? Sen mitä oon lukenu täältä nii pitäs ottaa kurit pois, tehä joku peltikuri ja sitte suutinta vaihtaa ja pitäs vissii vielä välit vaihtaa. Nii oonko nyt ymmärtäny oikein?
Edit: ja sitte se vielä että kannattaako 65kmh kulkevaan mopoon laittaa mitään nappirajoitinta tai saako tohon betaan edes semmosta?
Eipä taida saada nappirajoitinta ja laitan vaan 13p eturattaan niin kulkee sen 63 ja rajotin ottaa mutta suosittelen ottamaan rajottimen pois ja ei mitään kuria kannata tehä kun niin kuristettu se putki jo valmiiks
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista