Elikkäs nyt kesän kynnyksellä alkaa jo viimein Superi oleen valmis, ainakin ulkoisesti.
Ois vaan pari kysymystä siitä. Elikkä kun keulana on joku "nimetön", ei mitään Paiolin tai Idealin leimoja missään, niin mitä sinne pitäis pistää sisälle? Joskus luin puhuttavan "vaseliinikeulasta" , niin pitääkö sinne jousten sekaan tunkea jotain jäykkää vaseliiinia vai mitä? Tällä hetkellä siellä on jotain paskalta tuoksahtavaa kolmekymmentä vuotta vanhaa mustaa tönkköä, jota etäisesti voisi kuvitella vaseliiniksi. Öljy luultavasti tulis läpi niistä kahdesta muoviholkista, eikä mitään stefoja missään ollut.
Ois myös kiva kuulla kokemuksia tosta Puchshop.de kun tekis mieli sieltä tilata palikkaa.
Suomessa kun tuntuu olevan koneen osissa hinnat kohdallaan ja valikoima suppea, niin tekis mieli tilata tuolta Saksanmaalta, joten olis kiva tietää miten toi toimitus (hinta ja nopeus) hoituu?
Joku kuva tosta laitoksesta, rahaa palanu iha liikaa, eikä tiiä millo hörähtää käymään. Isseen mukaan mopo ostettu '79, mutta tankki '78. Tunturilaista tapaa sotkea osia keskenään vai?
Muuten, älkää noita tarvikeroiskeläppiä ostako, oishan se pitäny arvata, että kun pussissa lukee Forte, niin nehä on kivikovia ja murtuu paikallaan kolmessa viikossa...