arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
itselläni paipperi menee joko tuohon ketjujen päälle, kääntämällä alkuperäisen ilmansuodatintötterön ympäri, ja paipperi siihen ympärille.
parempi vaihtoehto on laittaa paipperi alkuperäisen ilmansuodattimen koteloon, jolloin se pysyy puhtaampana. Itse en ainakaan huomannut tuon kotelon itse kuristavan millään tavalla.
Suuttimeksi varmaankin jotain väliltä 110-120.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Lorax
- Liittynyt:
- 9.7.2012 22:38
Mutta milläs kiinnität sen tuonne alkuperäiskoteloon? Liimalla?
Ja ihan viritysmieles tuon piperin tuonne laitan, niin auttaako se siellä kotelossa mitään
Mikäs se letku muuten on joka tulee putsarinkoteloon niinku sieltä kyljestä? Tärkiäki?
Ja sori, tää pitääs vissii pistää tonne ilmanputsaritopicciin, mutta porukka näyttäisi olevan täällä aktiivisempaa
Ostakee aprilian romu poies :D
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Kokemusten mukaan alkuperäisen ilmanputsarin korvaaminen Piperillä ei mitään kovin selkeää suorituskyvyn lisäystä saa aikaan, jos vireinä on vain tehari. Imuäänet kyllä tulevat selkeämmin esiin.
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Se letku tulee vakioputken alkukäyrästä sinne laatikkoon, täysi mysteeri minullekkin. Mutta jos joku italiaano on sen sillä tavalla suunnitellut niin varmaan sille on jokin syy olla siellä.
Itselläni huomasin alavääntöjen parantuneen huomattavasti, kun laitoin sen paipperin kiinni, vaikka onkin siellä laatikossa.
Otat sen kumitötterön, mikä menee sinne laatikkoon, ja vetäset sen paipperin siihen ympärille niinkuin normaalistikkin, ja sitten puristat sen putsarin kasaan ja työnnät siitä laatikon reijästä takaisin sinne sisälle. Omassani ainakin toi sovite oli sen verran väljä, että sain sen kumitötterön takaisin paikalleen ihan nätisti.
Aika sekavaa tekstiä, voin ottaa selventävän kuvan, jos niin haluat.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Lorax
- Liittynyt:
- 9.7.2012 22:38
Kiitoksia tuosta, kyllä mä varmaan ymmärsin tosta teksistäki
ja kyllähän tuon kotelon voisi muuten ottaa kokonaan poiskin mutta sitten akun sijoittaminen olis pikku probleema
Nimenomaan tuolla paipperilla alavääntöjä hainkin ku on tuo arrowi sellaanen putki että saa koko ajan päästää kaasu pohjas ku pikku kierroksilla ei taho mennä mihinkään
Ostakee aprilian romu poies :D
Lorax
- Liittynyt:
- 9.7.2012 22:38
Ja ihan nätisti se menee tuonne koteloon piiloon, ei oo sitte niin poliisimagneetti.
Ostakee aprilian romu poies :D
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
plus että ei tarvi kokoajan putsata kun on suojassa siellä. Ja kiertää sateellakin kun pysyy kuivana
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Meinaa mennä vähän yksinpuheluksi, ja nyt tarvisin apua.
Eilen illalla lähti moposta avaimet jonkun naisen mukaan, ja nyt pitäisi käynnistää tuo vehje ilman avaimia.
Onko kellään kokemusta, minkä väriset piuhat pitää yhdistää, vai rupeanko arpomaan?
P.S:
http://www.youtube.com/watch?v=AKc1Hjjz1Ys
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
eQ123
- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
Cdi-boksista irrotat sen STOP johdon, olikohan punavalkonen, niin lähtee käyntiin.
Lorax
- Liittynyt:
- 9.7.2012 22:38
Onko mahdollista että oon tilannu liian lyhyen kaasuvaijerin, en viitti linkata ku kännykällä kirjootan mutta wandamotorsilta tilasin, tuotekuvaus: aprilia rx kaasuvaijeri. Ja en tilannut mitään rabasan ruoska koneelle tehtyä vaijeria, ihan minarellin. Ja tosiaan onko niitä eri mittaasia vaikka minarellille kaikki onki. Ku laittaa kiinni niin koko ajan niinku kaasu vähän pohjas..? Koho on koko ajan " koholla"
Vajeri ei ole mitenkään kireällä, vedin aika löysää reittiä.
Ostakee aprilian romu poies :D
eQ123
- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
Itellä oli samanlailla kun kävin hakemassa mp-liikkeestä vaijerin niin ikinä sieltä ei tullu oikean mittaista. Mutta se oli onneks sieltä alapäästä ehjä se vanha vaijeri niin vaihdoin aina sen alaosan vaan siihen uuteen
Bärräxä
- Pyörä:
- Aprilia RX -07
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 8.9.2010 22:20
Lorax kirjoitti:Onko mahdollista että oon tilannu liian lyhyen kaasuvaijerin, en viitti linkata ku kännykällä kirjootan mutta wandamotorsilta tilasin, tuotekuvaus: aprilia rx kaasuvaijeri. Ja en tilannut mitään rabasan ruoska koneelle tehtyä vaijeria, ihan minarellin. Ja tosiaan onko niitä eri mittaasia vaikka minarellille kaikki onki. Ku laittaa kiinni niin koko ajan niinku kaasu vähän pohjas..? Koho on koko ajan " koholla"
Vajeri ei ole mitenkään kireällä, vedin aika löysää reittiä.
Kohollahan ei ole kaasuvaijerin kanssa mitään tekemistä.
Lorax
- Liittynyt:
- 9.7.2012 22:38
Siis uistin...
Ostakee aprilian romu poies :D
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Kalastusfoorumi? Kohot ja uistimet sekasin?
Helpointa varmaan korjata pienet mittavirheet vaijerin ulkokuorta lyhentämällä.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Jepex
- Liittynyt:
- 10.11.2006 20:02
Jaahas, taas minä astun teidän räxä kuskien joukkoon, näköjää ei pääse eroon näistä
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista