MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 13.1.2010 20:10
Menee muuten, mutta tuo vetoakseli on pidempi kuin Masain vakiokoneessa, menee ketjulinjat vituilleen. Eikä tuo imukaula mahdu sinne rungon alle. Ja kuka perkele maksaa neljäsataa 50cc-koneesta kun 125cc-koneesta joutuu pulittamaan 200€? Viiskymppisen saa halvimmalla kun hommaa käytetyn.
Masssim0
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 16.9.2009 15:34
Monkibomber93 kirjoitti:Menee muuten, mutta tuo vetoakseli on pidempi kuin Masain vakiokoneessa, menee ketjulinjat vituilleen. Eikä tuo imukaula mahdu sinne rungon alle. Ja kuka perkele maksaa neljäsataa 50cc-koneesta kun 125cc-koneesta joutuu pulittamaan 200€? Viiskymppisen saa halvimmalla kun hommaa käytetyn.
Vakio-koneesta on hyvä pyytää.
veikkaappa
- Pyörä:
- Beta RR 125 LC, ex Masai DB 50
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 22.8.2009 22:04
Masai löyty mut voisko sille tehä jotai ettei lähtis noin helposti? siis sähköjen kannalta lähinnä
MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 13.1.2010 20:10
Impulssikäämin ja CDI:n väliin tappokatkaisin, sit piilotat sen jonnekin käden ulottuville piiloon. Ei auta vaikka virtalukosta saa virrat päälle, sytytystä ei tule jos killswitch on päällä.
veikkaappa
- Pyörä:
- Beta RR 125 LC, ex Masai DB 50
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 22.8.2009 22:04
Monkibomber93 kirjoitti:Impulssikäämin ja CDI:n väliin tappokatkaisin, sit piilotat sen jonnekin käden ulottuville piiloon. Ei auta vaikka virtalukosta saa virrat päälle, sytytystä ei tule jos killswitch on päällä.
Varmaa jotai vastaavaa pitää viritellä... Miks helvetissä toi on tehty noin huonosti että varmasti tyhminki voro saa vietyä
MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 13.1.2010 20:10
Muistaakseni Derbin virtalukon saa ohitettua yhden liittimen irrottamalla, joten ei ole ainut. Kaverin mankista revittiin lukko irti lampunkopasta ja siitä käyntiin. Oman mankin virtalukko on niin paskana että todennäköisesti sen saisi päälle laittamalla sisään jäätelötikun ja kääntämällä. Kaiken saa varastettua jos haluaa.
kipsutin
- Liittynyt:
- 7.7.2009 0:48
vaihoin tossa keulan stefan niin miten keulaan lisätään öljyt, mitä öljyä ja kuinka paljon ?
veikkaappa
- Pyörä:
- Beta RR 125 LC, ex Masai DB 50
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 22.8.2009 22:04
kipsutin kirjoitti:vaihoin tossa keulan stefan niin miten keulaan lisätään öljyt, mitä öljyä ja kuinka paljon ?
pumppujen päällä olevista korkeista lisätään ja 10w öljy on joko samaa tai vähän jäykempää ku vakiona. joku hämärä muistikuva on et sitä piti 1,25dl laittaa per pumppu mut voin kyllä olla väärässäki.
veikkaappa kirjoitti:Kokemuksia
tästä tai
tästä vanteesta? Käykö miten suoraan? Kumpi kannattas ostaa? Vakiovanteesta pinnoja poikki ja laakeripesä ja laakerit iha vituillaa
vastausta kaipaisin
Bulletti123
- Pyörä:
- Suzuki DR-Z 400, Derbi Senda 125
- Paikkakunta:
- Liperi
- Liittynyt:
- 16.4.2011 20:31
Itellä ei kokemuksia ole noista vanteista mutta tuuma koko on ainakin oikea en tiedä sitten miten muuten sopiiko. Kannattaa kysyä jälleenmyyjältä tai jostain liikkeestä missä myydään kyseistä mopoa, että löytyskö uusia vanteita. Vai eikös se ollu 14 tuumane?
1ppe
- Pyörä:
- Honda Monkey 94
- Liittynyt:
- 8.6.2007 19:26
kipsutin kirjoitti:vaihoin tossa keulan stefan niin miten keulaan lisätään öljyt, mitä öljyä ja kuinka paljon ?
Juu itelläki ois stefojen vaihto ees, ni kerros mulle minkä kokoset laitoit ja mistä ostit?
Taikasieni69
- Pyörä:
- Yamaha DT
- Paikkakunta:
- Lohja
- Liittynyt:
- 14.3.2011 21:08
Saisko masaihi mistää isompaa tankkia, lukollista tankin korkkia ja erivärisiä pohjapanssareita??!! kertokaa jos tiedätte.
Taikasieni69
- Pyörä:
- Yamaha DT
- Paikkakunta:
- Lohja
- Liittynyt:
- 14.3.2011 21:08
topittaja kirjoitti:Tämmöne ongelma tuli masaihi että ku tossa pari päivää sitte ajoin iha normaalisti nii kaasu "hirtti" kiinni... noh ajoin sitte kierrokset tapissa kotii ja aloin rassaamaa nii vaijjeri liikkuu niinku pitää ja luistin liikkuu kaasarin sisällä normaalin näköisesti mutta joka kerta ku mopon pistää käyntiin nii se alkaa samantien huutamaa niin korkeelle kierroksia kunnes laittaa virrat pois... Osaskohan kukaa sanoo että missä vois vika olla ja pikaset vastaukset olis jees et pääsis taas ajaa
Kaverilla oli sama... pienen tutkimisen jälkee huomattii et neula oli vino
Taikasieni69
- Pyörä:
- Yamaha DT
- Paikkakunta:
- Lohja
- Liittynyt:
- 14.3.2011 21:08
1ppe
- Pyörä:
- Honda Monkey 94
- Liittynyt:
- 8.6.2007 19:26
onks masais vakiona jarruvaloa?
Taikasieni69
- Pyörä:
- Yamaha DT
- Paikkakunta:
- Lohja
- Liittynyt:
- 14.3.2011 21:08
1ppe kirjoitti:onks masais vakiona jarruvaloa?
onha siinä, mut mulla meni melkee heti paskaks.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista