GasGas EC50 Rookie

TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30

ViestiKirjoittanut TooByAas » 17.3.2011 23:47

Se top racing kampura on ihan täys p***a... Ja kuulemma muutkin sen valmistajan osat. http://www.motot.net/galleria/kuva46060/
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 18.3.2011 10:42

Sitä minäkin ihmettelen että eurooppalainen osanvalmistaja ja menee osat paskaks vaikka niin saatanan hintavia :eek: Varmaan TNT:n kampurakin kestää paremmin rytkyttää :lol:
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30

ViestiKirjoittanut TooByAas » 18.3.2011 11:08

Niimpä.. Toisaalta onneksi TNT ei tee Moriniin kampuroita :D
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 18.3.2011 12:06

Mutta harmi kun ei tee mikää muu firma kun töp rääsinki :P
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Gaasari
Liittynyt:
16.12.2008 18:19

ViestiKirjoittanut Gaasari » 19.3.2011 19:17

Mullaki on top racingin kampura, kun laitoin magneeton kiinni niin koko paska katkes ja kierteistä jäi ehkä 1cm, onneks sain sen kiinni kun otin prikat pois :D Ihan paska toi kampura...
Jonttu_96
Pyörä:
125 rieju marathon ex Rieju Smx Pro -08, yamaha pw 80 ja kawasaki kx 65
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
21.2.2011 15:54

ViestiKirjoittanut Jonttu_96 » 27.3.2011 11:21

Osaatteko sanoa onko minarellissa ja morinissa paljonkin teho eroja? Ja entä jos laittais 16mm kaasarin niin miten tän morinin luonne muuttuis/muuttuuko paljon? Kun oon miettiny et hommaisko gas gas vai joku jos on minarelli. Kiitos jo etukäteen vastanneille. Ainii ja vie sellane et miten kulkee jos ottaa sen holkin pois vakio putkest ja jättää sen katalysaattorin niin kulkeeko mihinkään? Keuliiko? :D
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 27.3.2011 11:43

Jos laitat esim 17,5mm kaasarin niin kyllä Morinissa vaan rupeaa sitä vääntöä olemaan ihan eritavalla kuin jossain minarellissä. Ottaa sen holkin sieltä alkukäyrästä niin kyllä se jonkun 70km/h menee,riippuen tietysti väleistä (saa olla aika pitkät koska vääntöä rupeaa tosissaankin löytymään). Ja kaikki keulii jos osaa keulia :D
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
sploz
Pyörä:
tulee pian :)
Liittynyt:
11.3.2011 16:46

ViestiKirjoittanut sploz » 28.3.2011 21:08

Onkos kellään muulla kuin Toobyaksella jotain niksiä ton käynnistyspolkimen jousen laittoon, onse nyt JUMALAUTA kun sitä on sinne koitettu tavalla jos toisella laittaa, kerran oli jopa oikein kaikissa lovissa ja koppa alustavasti kiinni, mutta eipä poljin vapautunut alhaalta ollenkaan, ja ihme naksunaa ja poksunaa piti vaan kun koitti pyörittää lisää tai ympäri. Myös jousi jossainkäänteessä vääntyi muodottomaksi. OSAATTEKO AUTTAA TYHMEMPÄÄ !!!! :paha:
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 28.3.2011 22:20

Jousi pitää olla sillein että se jää vähän taaksepäin kallelleen ennenkuin rupeaa kytkinkoppaa laittamaan kiinni. Sulla on se jousi sillein että se ei kiristy ollenkaan. Minäpä otan huomenna vähän selventävää kuvaa :D
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
sploz
Pyörä:
tulee pian :)
Liittynyt:
11.3.2011 16:46

ViestiKirjoittanut sploz » 28.3.2011 22:38

Topsa- kirjoitti:Jousi pitää olla sillein että se jää vähän taaksepäin kallelleen ennenkuin rupeaa kytkinkoppaa laittamaan kiinni. Sulla on se jousi sillein että se ei kiristy ollenkaan. Minäpä otan huomenna vähän selventävää kuvaa :D


Joo mieluiten kuvaa jos pystyy, todella paljon helpompi siitä kattoa kuin tästä, pitäis olla melkeen mopo sylissä ja tehdä samalla kun lukee näitä neuvoja :D
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 29.3.2011 18:47

Noniin,toinenkin kone nyt purettu ja todettu muuten parempikuntoiseski kuin toinen kone mutta: ei voi olla, kampiakselin kaulat väljiä kuin... no en sano mikä ja kiertokangen laakerissa väljää :x Jollain tainnut päästä vettä kampikammioon,laakerit olivat myös ruosteessa, mutta miten kampiakselin kaulat voivat kulua noinkin nopeasti???

Ja niin, splozzille niitä kuvia. Sullon tosissaan se koko akseli siellä väärinpäin, eli otat ja käännät 180astetta ja laitat sen stopparin niinkuin on ollutkin.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
sploz
Pyörä:
tulee pian :)
Liittynyt:
11.3.2011 16:46

ViestiKirjoittanut sploz » 29.3.2011 22:06

Joo kiitosta, ehtisin saada kuntoon jo enne tota kuvaa(mutta toi ainakin selvensi että tein oikein ;)) , tein jouseen uuden sellasen väkäsen leikkaamalla about puol kierrosta sitä jousta ja taittamalla uuden sellasen väkäsen mikä menee sinne akselin sisään, se on hieman eri paikassa kuin alkuperäisesti, mutta toimii.. Ei poljin alhaalta jostain syystä palaudu kunnolla, aivan kuin laahaisi johonkin mutta kaise siitä hetken päästä, myös keskikohdilla hieman jurraa se palautuminen, taitaa olla väkäsen väärän paikan syytä ja ehkei jousikaan oo kovimmassa iskussa enää.
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30

ViestiKirjoittanut TooByAas » 29.3.2011 23:15

Älä sitten ihmettele jos se jousi katkeaa joskus... :D

Teitkö niin, että avasit sen kuusiokoloruuvin ja polkasit polkimen pohjaan ja laitoit ruuvin kiinni? Sillä pitäis saada se poljin oikeaan kohtaan että palautuu kunnolla.
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
sploz
Pyörä:
tulee pian :)
Liittynyt:
11.3.2011 16:46

ViestiKirjoittanut sploz » 29.3.2011 23:47

Laitoin kuusiokoloruuvin kiinni ihan poljin ylhäällä, mutta eikös se vaa purista sitä poljinta niihin hahloihin päin ja pidä poljinta paikallaan, miten se voi vaikuttaa sitten siihen :D Teen kyllä niin jos se jotain auttaa, mitäköhän pahuuksia se aiheuttanee jos se jousi pääsee siellä katkeamaan .. :|
E4gle
Pyörä:
Gas Gas Ec 50 Rookie
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
14.9.2009 15:29

ViestiKirjoittanut E4gle » 30.3.2011 1:11

gassussa koko talven ajan tulpanpoltto-ongelmaa ja rätinää keskikierroksilla (tulppia palanut reilut 20) ja eri kokoisia suuttimia testailtu, ilmanputsari tyhjennetty vedestä + eilen sain mopon takasin huollosta jossa oli poistettu kaikki vesi kampikammiosta ja tankista. ja kaasarin jne. puhdistivat. rätinä loppui mutta tulppa paloi jälleen n. 7km ajon jälkeen, kannattasko uutta cdi-boksia lähtä tilaileen? mikäs tuohon sopis, ainakaa gg:n omaa ei tunnu löytyvän?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista