Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Järjetöntä hommaa alkaa väljään pyttyyn hankkimaan uutta mäntää. Porautukseen vaan. Poraamisesta ei tehollista lisää tule alkuperäiskokoseen timmiin pyttyyn verrattuna sen vertaa että sitä persdynolla, tai vähänkään suurpiirteisemmällä vanhalla dynolla huomaisi. Se suurin teholisä, mikä poraamisella saavutetaan saadaan vain siitä, että pytystä tulee jälleen timmi, eikä puhalla ohi.Kyl mää pidän sen ihan teoriassaki laillisena, et hankin vaan olemassaolevan kokosen männän.
Mites ajokilometrit kampuraan vaikuttaa? Kampurassahan ei muu käytännössä kulu kuin ne osat, jotka vaihdetaan kiertarin vaihdon yhteydessä. Kiertarin vaihtamisesta tulee kuluja jotain n.20euroa uusi kanki+joku 10-25 euroa vaihtotyöt. 45 eurolla ei taida erityisemmin olla uusia tunan kampiakseleita myynnissä? Käsittääkseni alkuperäiset/kestävät kampurat kustantaa jotain satasen pintaan, vähän päälle.mutta kannattaa miettiä ajokilometrien ja kulujen perusteella että onko parempi vaihtaa vaan kietari vai koko kampura.