HeneDZ
- Pyörä:
- Derbi X-treme SM 2009
Kville derbi xtremen/xracen tyhjä vakioputki on tosi laiska kiihtyyn tyhjänäkin verrattuna esim aprilian tyh
hjään putkeen.
empätaida
Kville kirjoitti:Tyhjennetty vakioputki on paras tohon tarkotukseen. Itellä kiihtyy ihan vitun hyvin ja jaksaa vettää ylhäältäki,OT/ paitsi nyt ku se leipo/OT
Minun mielestäni tyhjä vakioputki on vain ihan helvetin nuhanen. Toki vääntää alhaalta paremmin kuin metra tai enox mutta en kyllä sanois sen kiihtyvän ihan helvetin hyvin..
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
Tyhjä vakiputki ja 14/65 välit on ainakin ihan tuskaa ajaa 2 päällä jos enemmän on mäkiä ei jaksa liikkua juuri mitenkään ylämäkeen vaikken ite eikä kyytiläinenkään paljoa painanu
lyhyemmillä väleillä varmaan jaksas muttei se sitten kyllä mihkään kule kun ei nyttenkään kule...
HeneDZ
- Pyörä:
- Derbi X-treme SM 2009
Totta, kyllä tyhjällä putkella suoralla ajelee mutta ylämäet on yhtä helvettiä
. Varsinki vähänki pidemmillä väleillä. Mutta tuli vielä sellane mielee et jos tosiaan laitan alle 65 menee ja kiihtyyn oikeesti hyvin nii millane putki leovince v6 ois siihe? Onko enox tai metra sitä parempi?
lassise
- Pyörä:
- Weeärr
Paljonko menee drd pro suunnilleen mk thrower uudenmallin putkella ja onko kova poliisi magneetti? (kenelläkään myynnissä...?)
YouTube käyttäjänimeni: LASSI yii
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
no riippuu ihan väleistä. Itellä meni x treme 14-65 väleillä jonku 75 ja 80 väliltä. Ei oo kovin poliisimagneetti jos on änkän villat kunnossa mulla ainaki oli hiljasemmat äänet ku vakioputkessa
Jeezöy
Miten tuon uuemman metran kurin poistaminen? Jos naputtelee pois ni pitääkö vielä katkasta putki että se pilli tulee sieltä vai mahtuuko tulemaan ilman? Paljon tulis nopeutta lisää jos ottais pois? Mopona senda xtreme sm -06 muuten vakio metraa lukuunottamatta, kulkee n. 52. Nopeita vastauksia, kiitos etukäteen
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
napautat vaan sen pois siitä ja heiluttelet pois putkesta, kulkee vakioväleillä ja rajottamattomalla boksilla jonku 70 ja rajotetulla ~60
Jeezöy
Ok, huomenna hakkaamaan pois vaan
kiitos erittäin pikasesta vastauksesta, meni about 2 min
Niin ja minkä kokosta suutinta kannattas laittaa pelkällä tehoputkella?
lassise
- Pyörä:
- Weeärr
Alotusviestissä on tarkat ohjeet suuttimen kokoon.
YouTube käyttäjänimeni: LASSI yii
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
Mulla oli 14mm kaasarissa 78 ja 82 kelistä riippuen
Jeezöy
masoeman_ kirjoitti:Mulla oli 14mm kaasarissa 78 ja 82 kelistä riippuen
Joo, taitaa olla toi 63 koon vakiosuutin auttamatta liian pieni
Viimeksi muokannut Jeezöy päivämäärä 9.8.2012 2:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Todellakin. Mulla oli E-noxin kans syksyllä 80 suutin. Helteillä kävi vähä liian rikkaalla. 75 oli taas hyvä lämpimillä keleillä mutta syksyllä ei sitten kirveelläkään käyntiin
zorcos
- Pyörä:
- Derbi X-Treme 2003
Moro, Moro!
Joo elikkäs olen ostamassa tuollaista Leovince Hand Made V6:sta ja mietin että mitä pitäis ostaa että saa kaiken irti tuosta putkesta, esim mikä kaasari, suutin jne?
Itsehän en mopoista liikaa tiedä joten jos joku voisi vähän antaa valoa minulle tähän asiaan niin olisin kiitollinen.
Edit: Ja siis moponahan on tuollanen Derbin X-treme vuosimallia -03
Olkkuz
Sun ei tarvii ostaa mitään uutta kaasaria
Suutin kokoa 75-85. Mopokohtaista mikä sitten on hyvä! Ja sitten tietenkin rajottamaton CDI-Boxi, koska rajallinen rajoittaa nopeutta hurjasti, eikä silloin saada kaikkea putkesta irti.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista