Driver7
- Pyörä:
- Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 24.9.2012 16:09
Eikös racing mallin sylinteri eroa myös jotenkin tosta sportista? Muistan lukeneeni, että kannattaisi ostaa racing malli johon laittaa kaksirenkaisen männän ensimmäisellä vaihtokerralla.
nevssons
- Pyörä:
- Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 9.1.2011 21:51
Racing mallissa nimenomaan on se 2 renkainen mäntä.
Racing tarkoittanee tässä aisassa vain "astetta parempaa". Eli mukana laadukkaampi mäntä.
Voi pojat jos kaikki "racing" osat olisikin oikeasti nimensä mukaisia
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista -
Putkea väsäämässä?
R26Kemppi.
- Pyörä:
- Derbi Senda
- Liittynyt:
- 13.3.2013 23:15
Osaako joku sanoa minkä lämpöarvon tulppa sopii mhr 80cc kanssa?
hessuhopotin
- Pyörä:
- Terbi Senda 125
- Liittynyt:
- 19.5.2012 9:00
miksasi
- Pyörä:
- Derbi Xtreme 2009, Honda Monkey Rothmans 1989, Honda Monkey Z50A 1978, Honda Monkey Z50J 1983, Yamaha slider 2002
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 22.5.2013 9:12
Mitä 80cc:tä suosittelisitte suht halpa sais olla
. Onkohan tuo motoforcen 80cc racing mistään kotoisin? ei maksais kuin 180e
Dioxide
- Pyörä:
- Derbi vaihtanut jo omistajaa
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 3.4.2011 16:14
Itte en ole ikinä kuullutkaan moisesta merkistä, ja tuo "motoforce" kielii jo kiinalaisesta halpatuotannosta.
Laitetaan asia näin. Koko mopon toiminnan kannalta olennaisin osa, josta otetaan kaikki teho mopon käyttöön, on väärä paikka säästää. Laadukas sylinteri kestää pitkään, ja näin ollen vähentää huoltokuluja. Laatuosilla säästää pitkällä tähtäimellä. Itse ostaisin varmaankin Airsalin tai vastaavan, jos jo isompaa pyttyä hommailee. Halvahko hintaluokka.
Huom. en ole ikinä katellutkaan isompaa pyttyä mopoon, mutta vekotinta on tullut käskytettyä kohta 3 vuotta, ja on tullut hölmöiltyä yhtä sun toista.
Brääm Brääm ja baanalle :D
hessuhopotin
- Pyörä:
- Terbi Senda 125
- Liittynyt:
- 19.5.2012 9:00
miksasi kirjoitti:Mitä 80cc:tä suosittelisitte suht halpa sais olla
. Onkohan tuo motoforcen 80cc racing mistään kotoisin? ei maksais kuin 180e
Kysyitkin tuolla gallerian puolella mistä ostin oman 80cc pyttyni. Tilasin sen maxiscootista ja oli muuten helvetin halpa niinkin hyvälaatuseks pannuks. Sivuja täytyy käyttää google translaten läpi, jos haluu saada jotain selkoo niistä kun ne on kokonaan ranskaksi, mutta voin kyllä lämpimästi suositella ko.puljua, tilaus lähti päivässä ja upsi kiikutti paketin nopeasti ovelleni 12e kuluilla.
http://www.maxiscoot.com/barikit-kit-cylindre-80cc-sport-fonte-bar-eq-780.html
miksasi
- Pyörä:
- Derbi Xtreme 2009, Honda Monkey Rothmans 1989, Honda Monkey Z50A 1978, Honda Monkey Z50J 1983, Yamaha slider 2002
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 22.5.2013 9:12
Joo kiitos vastauksista ja linkistä ! Taidampa laittaa heti tillaukseen ku on niin halpa
samppa400
- Pyörä:
- Derbi drd racing-11 Yamaha neos-09
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 19.12.2013 21:55
moro mulla on tuommonen derbi drd racing -11 josta on alkukäyrän kuri pois ja 95 suutin ja 11-65 välit ja nuilla kulkee sen 65+ vaikuttaskohan tuo hukkaputken tukkiminen nopeuteen vai alavääntöihin ku ei kärsis kovempaa kulkea?
Dioxide
- Pyörä:
- Derbi vaihtanut jo omistajaa
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 3.4.2011 16:14
Vaikuttaa vähän kaikkeen, mutta huippuihin eniten. Eipä siinä oikeestaan ole mitä voit tehdä ilman että huippunopeus nousisi.
Brääm Brääm ja baanalle :D
Driver7
- Pyörä:
- Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 24.9.2012 16:09
Hommaa jostain rajoitettu cdi boxi, tuki hukkaputki ja laita 12 tai 13 eturatas. Huiput pitäisi jäädä alle 65.
ProRaCc70
- Pyörä:
- orion rx70, Nykynen Derbi Extreme -10
- Paikkakunta:
- lieto
- Liittynyt:
- 22.6.2011 20:26
Terve!
Itsellä olis tollane -10 mallinen extreme missä tällä hetkellä vince, rajaton cdi, ja 11-65 välit. Menee suoralla sen 57-58 HUOM 3/4 kaasulla, täydellä vähän vauhti ja kierrokset pienenee. Tosin alamäkeen menee täys kaasulla sen 68@Gps kun oikeen huudattaa..
Mietin vaan että onkohan tuossa imukaulan kuri vai kaasari kun tekee ton että menee suoralla 3/4 kaasulla paremmin?
Luulis että täyskaasulla aina parhaiten pääsis
-rampe-
- Pyörä:
- Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
- Paikkakunta:
- Sipoo
- Liittynyt:
- 20.5.2012 0:15
ProRaCc70 kirjoitti:Terve!
Itsellä olis tollane -10 mallinen extreme missä tällä hetkellä vince, rajaton cdi, ja 11-65 välit. Menee suoralla sen 57-58 HUOM 3/4 kaasulla, täydellä vähän vauhti ja kierrokset pienenee. Tosin alamäkeen menee täys kaasulla sen 68@Gps kun oikeen huudattaa..
Mietin vaan että onkohan tuossa imukaulan kuri vai kaasari kun tekee ton että menee suoralla 3/4 kaasulla paremmin?
Luulis että täyskaasulla aina parhaiten pääsis
Tuo vince tais olla E-Hyväksytty niin alkukäyrästä löytyy kuri. Ettei sulla vaan olis kuri siellä putkessa?
Entä mikä suutin kaasuttimessa on?
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
vizu
- Pyörä:
- Suzuki PV & Tunturi Hopper
- Paikkakunta:
- Helsinki/Tapanila
- Liittynyt:
- 2.8.2011 17:55
Driver7
- Pyörä:
- Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 24.9.2012 16:09
ProRaCc70 kirjoitti:Terve!
Itsellä olis tollane -10 mallinen extreme missä tällä hetkellä vince, rajaton cdi, ja 11-65 välit. Menee suoralla sen 57-58 HUOM 3/4 kaasulla, täydellä vähän vauhti ja kierrokset pienenee. Tosin alamäkeen menee täys kaasulla sen 68@Gps kun oikeen huudattaa..
Mietin vaan että onkohan tuossa imukaulan kuri vai kaasari kun tekee ton että menee suoralla 3/4 kaasulla paremmin?
Luulis että täyskaasulla aina parhaiten pääsis
Vaikuttaa siltä, että suutin on väärän kokonen. Booaako vai röpöttää?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista