Moro,osaisko joku kertoa et onks takajarrusatulan ja renkaan välissä joku prikka ku tuntuu detsi syövän laakereita,viikko sitten ostetut laakerit ja nyt jo rikki (?)
Henkka98 kirjoitti:Mikä kumma tuossa on vialla. Pyörä siis 2006 vuosimallia, kuriton 98 suuttimella. Vasta vaihdettu tulpanhattu ja johto eikä tulppakaan ole vanha. Vähän aikaa toimii tulpan vaihdon jälkeen ilman mitään ongelmia, mutta sitten alkaa taas pätkimään. Tarpeeksi kauan kuin ajeleen n. 20 kilsaa niin loppuu kipinä kokonaan, ja kun vaihtaa uuden tulpan niin taas toimii vähän aikaa. Tuossa video havainnollistamaan ongelmaa jos joku osais neuvoa:
Eikös kukaan osaa auttaa? Nyt huomannut vielä sen, että kylmänä toimii ihan oikeen, ainoastaan kuumalla koneella tekee tuota pätkimistä.
Onko sulla moric boksi ohitettu poraamalla, ledillä vai diodilla? Mulla teki samaa ongelmaa diodilla, tietty helvetisti kun kaasua anto ja kierrätteli niin alko taas toimimaan mutta hetken päästä taas sama ongelma. Tulppia vaihtelin ja sytkääki kattelin, kunnes vittuuntuneena porasin moricin ja ongelma loppu ku tuhka tuuleen
tomppatikku kirjoitti:Moro,osaisko joku kertoa et onks takajarrusatulan ja renkaan välissä joku prikka ku tuntuu detsi syövän laakereita,viikko sitten ostetut laakerit ja nyt jo rikki (?)
noniin elikkäs miten muut motottilaiset on irroittaneet detsistä imukaulan? ruuvinkanta kun on joku yamahan oma väkerrys jossa on kuusiokolon keskellä tappi, eli työkalu millä sen saisi auki olisi kuusiokoloavain jonka keskellä olisi reikä kyseiselle tapille.
Mikäs on pielessä? Joka kerta kun detsin käynnistän joudun valitsemaan sen mittariston moodin (enduro tai smoto)? Alkanuy tapahtumaan nyt talven jälkeen.
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Lataa akku ja tarkista sulake. Voi olla akku sökö, tarkista että sielä on riittävästi akkuvettä.
Kenraali kirjoitti:Kytkimen tappi on alhaalla mutta kytkin ei vain toimi eli ei ota kiinni. Tuntuu kyllä jäykältä ja normaalilta mutta ei vain toimi!? neuvoja?
Eikö kytkin irrota vai vai luistaako? Jos ei irrota niin ota öljykorkki auki ja paina kytkintä. Siitä reiästä pitäis nähdä liikkuuko painelevy. Jos liikkuu niin levyt on voinu palaa kiinni toisiinsa.