Noniin eli diagnoosi derbin toimimattomuudelle on selvinnyt ... Kyseinen kaksipyöräinen unelmani lämpöleikkasi uudella männällä 4 kertaa, mutta hauskinta tosiaan on se että mopo kävi tyhjäkäyntiä aivan normaalisti, kuin uusi
... Kuitenkin luovutin ruuvaamisen suhteen ja vein derbin ammattimiehelle ja toissapäivänä sain odotetun soiton, derbi on vain ajoa vailla! Helevetin hauskaa oli se 3km ennenkö vaihdelaatikosta kuului jumalaton kilahdus ja kyllä, kaksi vaihderatasta molemmilta aksiloilta puoliksi hampaattomia ja riekaleina ... Onko tässä nyt sitten mitään järkeä? Yhden vian saat korjattu, 10 muuta tulee sen mukana
Hiukan meinaa epätoivon katkera hiki alkaa puskea etsiessäni kolmenumeroisia summia omaavia osia murheen kryyniin että jos se nyt vaikka haluaisi toimia edes vittu sen 10km. Tuorein ongelmani on nyt se, että en millään haluaisi laittaa yli 700e uuteen aksilaan + vaihderattaisiin, eikös noissa kaikissa am6 koneissa ole sama välityssuhde? Huomattavasti halvemmaksi tulisi todellakin ostaa alakerta ja ottaa tarvittavat osat sieltä ..
Jos joku osaisi selittää tämän totaalisen yhtäaikaisen räjähdyksen koneen sisällä, olisi se hauska tietää itsekin .. Aika noviisi olen mopojen kanssa joten ei mitään hajua miksi helevetissä se voi kilahtaa tuollalailla
riittäisikö se että liian vähän ölkkää tai huonot öljyt kerran pari ollut nii se on tehnyt hallaa rattaille ja ne vain ovat tulleet tiensä päähän ..
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!