Terve. Mulla on sellanen ongelma joka ilmeni tuossa viikonloppuna. Oli täällä seudulla miitti menossa, ja mentiin tonne lentokentälle ajelee. Noh, Itse aloin ihmettelemään että miksi kaikki kiertää sen portin toiselta puolelta ja itse menin toiselta aivan hiljaa. Yhtäkkiä eteeni tössähtikin joku hemmetin kova esine, ja pannut siihen
Aluksi katsoin moottorin lohkot/katteet ja onnekseni huomasin ettei mennyt muuta kuin peili paskaksi, joka piti jo aikaisemminkin uusia.
No, olihan se detsi siinä kaatuneena noin. 5 sekuntia tai ehkä alle (käynnissä). Koitin lähteä ajamaan, niin eipä ottanut kunnolla kierroksia puoleen tuntiin (kierti alle 4000) ja savutti maan täydeltä.. Pääsin sillä sen 200 metriä ajamaan parkkipaikalle lopun letkan perässä, ja sammutin moottorin. Olimme noin 20 minuuttia paikoillaan (sinä aikana tutkin vikoja, ja kaasu oli mennyt erittäin paljon jäykemmäksi kaatumisen jälkeen). No, lähdin siitä sitten kotio päin körröttelemään, mutta kulki sen 57km/h (minkä se menee normaalisti mittariin), ja heti kun ylittyy 4800 kierrokset niin mopo alkaa "pätkimään ja booaamaan". Sama asia kun saisi 2-3 kertaa normaalia enemmän bensaa/sytytys ei pysy tahdissa mukana?? Ei kuitenkaan sammu vaikka noin tapahtuu. Sama pätee kun painaa kytkimen pohjaan, eli ei ota yli 5000 kierroksia kun normaalisti veti päälle 7000.
Olisiko jollain hyvää tekoselitystä, miksi alkoi noin tekemään..? Toivottavasti saan apua pian..