jonzasd
- Liittynyt:
- 14.5.2010 19:54
Ressu1 kirjoitti:se "valkonen muovi homma" tulee sen sokan päälle.
E: Ja se sokka pitää tietenki olla siinä neulassa kiinni
Juu
ja kiitos! ku en muistanut kummas se pitää olla nii laitoin sen tietysti väärinpäin ja eihän se sitte toiminu
scorehunt3r
- Pyörä:
- yamaha dt50r 07
- Paikkakunta:
- Riihimäki
- Liittynyt:
- 21.3.2012 18:47
Airsalin70cc kannen termostaatin ruuvien reijät on aivan vituralleen porattu tehtaalla joten termostaatin jouduin jättämään pois, joten miten on että toimiiko ilman termostaattia ?
varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
Toimii mutta kylmemmillä keleillä kestää aika kauan että kone lämpiää.
Zanddu
- Pyörä:
- -98 Peugeot Trekker Offroad, Derbi Senda Sm, Proju X-Limitti
- Paikkakunta:
- Kymenlaakso
- Liittynyt:
- 16.12.2011 21:21
Moro.
Sain tässä alle viikko sitten tollasen -04 x-limitin. Näyttää just siltä, että se olis ollu jollain pikkupojalla, joka ei oo osannu pitää siitä huolta ja on räpeltäny sähköjä aika huolella.
Mutta asiaan, virtalukko olis aika jees kapistus mopossa, kun muuten mopo lähtee aika nopeesti omille teilleen eli minkä väriset johdot virtalukkoon tulee?
Mulla on yks kolmeasentoinen(virrat pois, virrat päällä ja valot) virtalukko tallessa, siinä menee kolme johtoa erillisellä liittimellä ja yks on omassa liittimessään(valo?). Noiden kolmen piuhan värit on muistaakseni vihreä, sininen ja oranssi.
Eli olkaa kilttejä ja kertokaa mihin johtoihin toi pitäisi kytkeä, että saisi toimimaan?
Mopo muuttaa miestä ja mies mopoa.
Tsekatkaapas
Ilmotukset!!!
jonzasd
- Liittynyt:
- 14.5.2010 19:54
Onko vika säädöissä? Kun ajaa täysillä kierroksilla ja päästää kaasun niin kierrokset jää junnaa hetkeks aikaa 7-9k kohdalle ja sitten tipahtaa
TunturiDT
- Liittynyt:
- 25.8.2012 10:14
joo eli kaasarin käytin irti ja puhdistin ja takas kiinni, booaa, senjälkeen kiertää ku hullu mutta ei kule mihinkään ja ottaa vaan 4000-6000 kierrosta, imu päällä toimii paremmin mutta ei kuitenkaan normaalisti, missä vika? Yamaha DT50R -07
varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
jonzasd kirjoitti:Onko vika säädöissä? Kun ajaa täysillä kierroksilla ja päästää kaasun niin kierrokset jää junnaa hetkeks aikaa 7-9k kohdalle ja sitten tipahtaa
Tarkista ekana ettei kaasuvaijeri jumita mistään ja sen jälkeen seosruuvin kimppuun.
Mulikka1
- Pyörä:
- Ktm Exc 125 -02, Yamaha Dt 50R -04 Project
- Paikkakunta:
- Lempäälä
- Liittynyt:
- 15.4.2013 23:15
Noniin elikkä tuli pikkusen ongelmia kun vaihdoin pytyn ja männän detsiin. kun laitoin ekan kerran käymään asennuksen jälkeen lähti hyvin käyntiin mutta otti huonosti kierroksia, röpötti ja savutti aivan tajuttomasti No, lähin siinä sitte kaikesta huolimatta ajamaan ja pääsin ehkä kilometrin kun kesken ajon tuntu kauhee nykäsy ja sammu siihen. No tajusin et tais lämpöleikata vähäsen kun kävi aivan saatanan kuumana eli ei nesteet kiertäny. Työnsin kotio ja vaihdoin jäähdytysnesteet taas ja varmistin ettei ollu ilmaa. Putsasin myös tulpan muttei auttanu oikeestaan yhtään. Tällä kertaa pääsin ajaan 100m ja sitten heitti itekseen virrat pois päältä eikä suostunu laittaan takasi. Loppuu ymmärrys tän asian kans joten auttakaa miestä mäessä
TunturiDT
- Liittynyt:
- 25.8.2012 10:14
Mikä osa on yammun bensahanan takana, musta, lukee dellortto, yläpäässä sähköliitin, alhaalla kaksi letkua, minkä värinen sähköjohto liittiimeen kuuluu tulla ja mikä on oire jos kyseinen sähköjohto menee poikki
varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
Epäilen vahvasti että kyseessä on solenoidi. Se työntää kaasariin isoilla kierroksilla ilmaa ja sen takia voi tarvita normaalia isomman suuttimen. Pois vaan koko hökötys ja kaasariin menevän letkun jätät kaasariin ja toiseen päähän mutteri. Jos siitä on sähköjohto poikki tms. niin vilkuttaa mittaristossa vikakoodia.
Wildzuria
- Pyörä:
- Kinroad windbell (stance), EX Ktm EXC 125, EX Yamaha WR 125X, EX Jincheng monkey, EX Yamaha DT 50X, EX Skyteam monkey
- Paikkakunta:
- Seinäjoki
- Liittynyt:
- 16.2.2012 19:00
Missä vika? Toimii ~2km lähes normaalisti kunnes yleensä sammuu, ei meinaa lähteä uudelleen käymään jos lähtee ei ota kierroksia kunnolla ja hetken päästä sammuu.
http://www.youtube.com/watch?v=TQRP4w46 ... e=youtu.beTulppa vaihdettu, kaasari putsattu ja kipinäkin tuli joka polkaisulla.
Ressu1
- Pyörä:
- (EX)Yamaha DT50x -09, Yamaha WR125x
- Liittynyt:
- 2.4.2012 16:12
Luulisin että käy liian rikkaalla, liian iso suutin tai neula liian korkealla? Tarkistappa nuo eka.
Riko ensin, mieti sitten
Wildzuria
- Pyörä:
- Kinroad windbell (stance), EX Ktm EXC 125, EX Yamaha WR 125X, EX Jincheng monkey, EX Yamaha DT 50X, EX Skyteam monkey
- Paikkakunta:
- Seinäjoki
- Liittynyt:
- 16.2.2012 19:00
Suutin 95 ja neula tais olla keskimmäisessä lovessa ja ennen toiminut noilla säädöillä täydellisesti, ilmanputsari pesty ja ryyppykin tuntuu toimivan normaalisti.
Joogeli
- Liittynyt:
- 30.5.2013 23:03
en tiennyt onko tänne ja kun en muuta löytänyt niin kysyn täällä.. kuinka säädrtään kellonaika malaguti xsm 2010 mopossa?
TunturiDT
- Liittynyt:
- 25.8.2012 10:14
Eli tosiaan: ennen detsi pätki vähän (toimiva solenoidi), sähköjohto meni poikki (mittari ei valittanu, detsi ei kiertäny yhtää (liikaa ilmaa?) ) nyt repäsin sitte solenoidille menevän letkun kaasarin kylestä irti ja toimii paremmin ku ennen (ei pätki) eli pitääkö nyt siis tukkia kaasarista se solenoidin letkun paikka jotenki vai saako olla auki? kiitos kaikista neuvoista SUURESTI !!!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista