Ei mulla ainakaan ole ikinä ollut ilmaamiselle tarvetta. Ja terve järkikinhän sen sanoo, että jos otat sieltä talteen kaiken nesteen mikä tulee ulos, ja kaadat sen saman määrän myöhemmin sisään järjestelmään, niin ei pitäisi syntyä mitään ongelmia
Ja sen videon voisin tässä tämän päivän aikana koittaa kuvata ja uppia.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Ei johtunut sammumine siitä että kytkin ei irrota vaikka sitäkin tekee Rieju röpötti, putsasin ilmanputsarin ja säädin öljypumpun jolloin röpöttäminen väheni ja sitten vielä vaihdoin tulpan niin johan toimii!
Mistähän nyt kiikastaa kun rieju rupee "tökkimään" eikä anna huippuja, kun on 48km/h vauhtia niin kaamea tökkiminen, aivan kuin rajottimelle ottaisi. Ja tämä siis tuli aivan yhtäkkiä..
MeRiejusta
Pyörä:
ex. Rieju mrt & Marathon 183cc nyk. honda cbr 600 f pc 19 -89
Aattelin tehä koulussa uuden änkän ja välipillin, vaikuttaako se mitään tehoihin? Ja kannattaako tehä välipilli 25mm putkesta vai 22mm, onko sillä mitään merkitystä?
Mikä voisi olla ongelmana, kun Riejustani oon poistanu putken kurin ja reikälevy on poistettu. Suuttimen koko on 106. Toimii muuten täydellisesti, mutta jos ajaa alamäkeen rajoitinta vastaan vähänkin, niin mopo rupeaa räpättämään, eikä juurikaan kulje. Kokeilin 104 suuttimella samaa, pätkii kiihdyttämisessä, mutta sillä taas pystyy ajaa rajoitinta vastaan ilman röpöttämistä.
MR4ndom kirjoitti:Aattelin tehä koulussa uuden änkän ja välipillin, vaikuttaako se mitään tehoihin? Ja kannattaako tehä välipilli 25mm putkesta vai 22mm, onko sillä mitään merkitystä?
Tuskin vaikuttaa tehoihin, varsinkaan jos on perus kuriton laitos. Välipilli on helpointa tehdä sen kokoisesta putkesta, mikä menee pakoputken loppupillin päälle sopivasti.
kertokaas nyt kumpaanko suuntaan seosruuvia kierretään jotta seos laihentuu? ei meinaa saada kaasaria mitenkään säätöihin. kylmällä koneella lähtee hyvin käyntiin mutta röpöttää kiihdyttäessä, lämpimällä taas huonosti käyntiin. ja kaasari on riejun vakio dellorto 16 phbn.
Kertokaas te MRT:n omistajat mitä mieltä ootte tästä mopomallista. Oon harkinnut pöllitun riejun seuraajaksi. Kaverilla on tollanen power uppi ja kovin on tykännyt. Entisestä Riejusta tykkäsin paljon ja oon tällästä tosiaan aatellu seuraavaksi mopoksi. Onko näissä mitään tyyppivikoja tai vikoja mitä kannattaa kattoo sit jos meen katsomaan jotain sopivaa MRT:tä?