DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 26.8.2013 13:06

Leikkasi? Antaako kipinän ja tuleeko bensa tulpalle asti?
Mulikka1
Pyörä:
Ktm Exc 125 -02, Yamaha Dt 50R -04 Project
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
15.4.2013 23:15
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Mulikka1 » 27.8.2013 17:37

Juu elikkä vaihdoin tohon omaani tulpan ja suuttimen sekä oon kaasaria väännelly suuntaan ja toiseen. Mutta siltikään ei meinaa toimia kun sen ekat 15s ja sen jälkeen tulppa aivan musta öljystä?! Voiko se nyt olla että on kampiakselin stefa menny vituiks? Kun tosiaan se kiertää hetken jotenkuten mut yläkierroksilla ei käy tasasesti vaan pätkii ja sitte lakkaa kiertämästä juuri yhtään ja alkaa savuttaa aivan saatanasti? Alkaa usko mennä tohon vehkeeseen kun on just liikkeessä vaihdettu alakerran laakerit ja stefat. Apua pikaisesti kiitos:)
m-tuninki
Liittynyt:
28.7.2011 22:37
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut m-tuninki » 28.8.2013 17:37

onko tuoreöljyvoitelu käytössä? öljypumpun säädöt vois olla persiillää että antaa liikaa öljyä. ja jos oot poistanu tuoreöljyvoitelun nii sekota 2t öljyä vähemmän tankkiin ja kokeile uuestaa
VW Jetta 88'
Honda CBR 125R 06'
Peugeot 205 FLM 87'
Mulikka1
Pyörä:
Ktm Exc 125 -02, Yamaha Dt 50R -04 Project
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
15.4.2013 23:15
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Mulikka1 » 28.8.2013 19:28

Tuorevoitelu on käytössä ja ssädöt on just eikä melkein oikein. Ja juu tosiaan oma pää ei kestäny enää moista että joka toinen pvä vähintään paskana niin huoltoon meni. Tuleepa katottua kaikki kerralla mutta kiitos kuitenkin :)
Detteyee
Pyörä:
Yamaha DT 50cc -07 SM
Liittynyt:
20.8.2013 18:35
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Detteyee » 28.8.2013 21:07

Sain nyt DT:n käyntiin mutta tyhjäkäynti on "hieman" korkea...
Heti kaasun käytön jälkeen tyhjäkäynti on n.puolen minuutin ajan 4000-5000 kierrosta ja normaalihan olisi siinä 1500-2000....
Eli vuotaako mulla nyt imukaula tai jokin muu osa? Saako liikaa ilmaa? Ja 1 ja 2 vaihteissa kaasu ei vieläkään vastaa kunnolla.-.-
Mulikka1
Pyörä:
Ktm Exc 125 -02, Yamaha Dt 50R -04 Project
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
15.4.2013 23:15
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Mulikka1 » 28.8.2013 22:24

Koita laittaa vähän rikkaammalle
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Juunish » 29.8.2013 16:40

Miten näistä saa moottorin irti?? Koiranluiden ruuvit, jotka pitää konetta jää ikäänku rungon taakse eikä niitä saa pois sieltä mitenkään?? Olisko jotain temppua?
Midrace Aerox projekti
jopezki32
Pyörä:
Yamaha DT50x ,Kymco agility,Helkama Ässä (ex), Honda Monkey
Paikkakunta:
Keuruu
Liittynyt:
22.10.2011 13:57
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut jopezki32 » 30.8.2013 23:00

Mikä vikana kun ei lähde käyntiin? kipinää tulee ja bensaa tulee tulpalle asti. sylkee vain öljyä pakoaukosat putkeen eikä edes lupaa lähteä :| vuosimalli -06
Mikamak
Pyörä:
KTM EXC 125 2006
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
29.4.2012 22:18
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Mikamak » 31.8.2013 10:24

Mikä vikana deeteessä kun kierrokset ei nouse kun 4000RPM kun seissyt vähän aikaa?
Viimeksi muokannut Mikamak päivämäärä 31.8.2013 20:30, muokattu yhteensä 1 kerran
'' Tää on halpa ja vähän ajettu! ''
Zanddu
Pyörä:
-98 Peugeot Trekker Offroad, Derbi Senda Sm, Proju X-Limitti
Paikkakunta:
Kymenlaakso
Liittynyt:
16.12.2011 21:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Zanddu » 31.8.2013 12:42

Moro.
Käykö tohon valojen kytkemiseen sellainen on-off-on kytkin, missä se vipu palautuu keskellä? Tai siis onko se normaalia? :D Ku en tiiä pitäiskö sen toimia tollee.
Ja mikä niistä kolmesta H4:sen johdonpaikasta on se, mistä pitää vetää piuha katkasijan keskimmäiseen?
Ja pystyykö normaalia bensaletkua käyttämään tuoreöljyvoitelussa ja takajarrunestesäiliön letkuina? Kestääkö ne siis noita aineita? Kun mulla ne on vähän huonossa kunnossa, eikä löydy muutakun bensaletkua.. :(

Ja minkäkokoista suutinta pitäisi laittaa, jos on perusvirien(tehari, välit..) lisäksi piperin ilmansuodatin? Tiedän että mopot ovat yksilöitä ja oikea koko löytyy kokeilemalla, mutta jos joku osaisi sanoa onko se yli vai alle 100 niin sekin helpottaisi. Topicin alussa suositellaan 90-100, mutta ne on oletettavasti vakioputsarilla tarkoitettu.
Mopo muuttaa miestä ja mies mopoa.
Tsekatkaapas Ilmotukset!!!
Mulikka1
Pyörä:
Ktm Exc 125 -02, Yamaha Dt 50R -04 Project
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
15.4.2013 23:15
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Mulikka1 » 31.8.2013 15:43

Katoppa tän topicin alotusviestistä kohta 10. Tohon jarruasiaan en osaa sanoo oikein mitään mutta kyllä se noilla vireillä sais olla yli 100.
zyyzo
Liittynyt:
3.4.2013 20:31
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut zyyzo » 31.8.2013 16:13

mikä vikana vaihoin kaasariin tiivisteet ja kohon ja sain takasin kasaan mopon nin sen jälkeen on booannut kun on painanut kaasun pohjaan vaihoin suuttimen 88:sta 78 eikä auttanut mitään.
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 31.8.2013 16:28

Mitä viriä? Toi 78 suutin kuulostaa kyllä ihan liian pieneltä kun vakionakin on isompi. :roll:
zyyzo
Liittynyt:
3.4.2013 20:31
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut zyyzo » 31.8.2013 16:40

kurit on otettu pois putkesta
zyyzo
Liittynyt:
3.4.2013 20:31
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut zyyzo » 31.8.2013 16:51

Ja minkäkokonen on muuten vakiona suutin

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista