-keulii-
- Pyörä:
- derbi 50cc
- Liittynyt:
- 8.8.2010 10:12
Limit -03 kirjoitti:Onko Gianelli tehokkain putki tähän mopoon? (tämä ns.vanhamalli). Tehopiikki milloin? 8k-12k? Äänet? Vertailu muihin putkiin esim. MK? Miten on alaväännön laita, voiko ajaa esim. 5000rpm? Kaikki tieto kelpaa KIITOS
tai arrow
Vai miten se meni
juvee_
- Pyörä:
- Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
- Paikkakunta:
- Kuopio & Heinävesi
- Liittynyt:
- 27.3.2009 17:50
-keulii- kirjoitti:Limit -03 kirjoitti:Onko Gianelli tehokkain putki tähän mopoon? (tämä ns.vanhamalli). Tehopiikki milloin? 8k-12k? Äänet? Vertailu muihin putkiin esim. MK? Miten on alaväännön laita, voiko ajaa esim. 5000rpm? Kaikki tieto kelpaa KIITOS
tai arrow
En tiedä onko tehokkaampi mutta vanhan mallin MK ja Turbokitti on tosi yläkierto putkia ja piikki repii iha kivasti
äänet ovat aivan kamalat...
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
banaani-racing
- Pyörä:
- yamaha dt50r 02
- Paikkakunta:
- Inari
- Liittynyt:
- 19.3.2010 1:11
Itsellä on on ollut kiinni wanhanmallin metra, turbokit ja nyt on päällä kundo. Henk.koht. suosikko on kundo. Ja ihme kyllä oma mopo ainakin kulkee juurikin tällä kundolla kaikkein kovinta vauhtia
.
Turbokit
-todella raaka piikki, suosittelen isompaa kaasaria, että saadaan tästä putkesta se paras ominaisuus kunnolla esille.
Huonoa:heikko alavääntö, hankalaa ajella kylillä.
Ääneen vittuuntuu ajan myötä niin sinä kuin muutkin jotka sille altistuu.
Metralle sama homma kuin kaasarin ja piikin suhteen, tosin tässä tehot alkaa pikkusen aikasemmin.
Huonot puolet on myös aika samoja TK:oon kanssa. Äänet ihan niin kirpeät kuitenkaan.
0,5 desinen oo hoo cee 2 venttiilinen vapari, manki jättää sen
Vald0
- Pyörä:
- Yamaha DT 98-, Samurai 110
- Liittynyt:
- 5.7.2008 23:10
Mahtuuko nuo bilteman renkaat pyörimään vai ottaako johonkin kiinni, kun on eturengas jo nahkoilla ja takarenkaassakaan kovin paljon enään pintää jäljellä. Vois tuollaset ostaa kun hintakin noin halpa. Muttaa jos ei sovi, niin kuinkas paksu menee eteen ja taakse ja mistä sais halvalla??
eteentaaksen
Ernski
- Pyörä:
- peugeot jet force c-tech -06
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 21.12.2007 23:03
juvee_ kirjoitti:kiiwi09 kirjoitti:kuinkas sais lisää vääntöä? mulla on rajottamaton cdi ja 14/52 välit mutta ei jaksa vääntää 5 ja 6 niin auttaisko jos ottais vakio putkesta kurit pois?
Ei kai sulla oo noilla väleillä kurit putkessa ?
lol,mun mielestä 12-52 välitki on liian raskaat noille vireillä ni mite vitus 14-52 pystyy ees ajaa, ku 12 piikkiselläkää ei kutosvaihteella tee oikee mitää,11-52 on aika sopiva jos pelkkä viri cdi
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
kiiwi09
- Pyörä:
- keeway matrix'09 & MBK x-limit'01
- Liittynyt:
- 30.11.2009 16:04
mitäs suosittelette etu ratasta suosittelette viri cdi ja kuriton vakio putki? 12-13? jaksaa 13 6 vaihteel?
Vald0
- Pyörä:
- Yamaha DT 98-, Samurai 110
- Liittynyt:
- 5.7.2008 23:10
kiiwi09 kirjoitti:mitäs suosittelette etu ratasta suosittelette viri cdi ja kuriton vakio putki? 12-13? jaksaa 13 6 vaihteel?
12 on varmasti ihan sopiva, itsellä on 11 ja 13. 11 vähän liian pieni ja 13 pikkusen liian raskas kutosella ei jaksa oikein kunnolla kiihtyä enään.
eli 12/52 uskoisin että on sopiva.
Ernski
- Pyörä:
- peugeot jet force c-tech -06
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 21.12.2007 23:03
kiiwi09 kirjoitti:mitäs suosittelette etu ratasta suosittelette viri cdi ja kuriton vakio putki? 12-13? jaksaa 13 6 vaihteel?
mulla on noi samat virit ja myös katti otettu pois putkesta ja 11-52 välit ja huiput on 80 vitosvaihteella ja kutosella ei mee nii kovaa
kai se on makuasia et minkä laittaa mut 13 isompaa en kyl ite laittas
12 tai 13 ei tarvis sitä vaihdetta vaihtaa niin tiuhaan ku pienemmillä mut taas kiihtyvyys huonompi
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
Vald0
- Pyörä:
- Yamaha DT 98-, Samurai 110
- Liittynyt:
- 5.7.2008 23:10
Ernski kirjoitti:
mulla on noi samat virit ja myös katti otettu pois putkesta ja 11-52 välit ja huiput on 80 vitosvaihteella ja kutosella ei mee nii kovaa
Ei taija kyllä olla oikeata nopeutta tuo 80. 65-70 se menee parhaimmillaan kurittomana oikeata nopeutta.
Mutta osaako joku sanoa mahtuuko tuo bilteman eturengas pyörimään.
Ernski
- Pyörä:
- peugeot jet force c-tech -06
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 21.12.2007 23:03
Vald0 kirjoitti:Ernski kirjoitti:
mulla on noi samat virit ja myös katti otettu pois putkesta ja 11-52 välit ja huiput on 80 vitosvaihteella ja kutosella ei mee nii kovaa
Ei taija kyllä olla oikeata nopeutta tuo 80. 65-70 se menee parhaimmillaan kurittomana oikeata nopeutta.
Mutta osaako joku sanoa mahtuuko tuo bilteman eturengas pyörimään.
kyl muute menee sigmaan ja putken edelline omistaja sano samaa et yllättävän tehokas toi kuriton putki on
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
kiiwi09
- Pyörä:
- keeway matrix'09 & MBK x-limit'01
- Liittynyt:
- 30.11.2009 16:04
Vald0 kirjoitti:Ernski kirjoitti:
mulla on noi samat virit ja myös katti otettu pois putkesta ja 11-52 välit ja huiput on 80 vitosvaihteella ja kutosella ei mee nii kovaa
Ei taija kyllä olla oikeata nopeutta tuo 80. 65-70 se menee parhaimmillaan kurittomana oikeata nopeutta.
Mutta osaako joku sanoa mahtuuko tuo bilteman eturengas pyörimään.
mulla menee pelkällä viri cdi:llä ja vakio välit 70km/h oikeeta. missä kohissa vakio putkes on kuristus?
Ernski
- Pyörä:
- peugeot jet force c-tech -06
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 21.12.2007 23:03
tietopankista löytyy
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
Vald0
- Pyörä:
- Yamaha DT 98-, Samurai 110
- Liittynyt:
- 5.7.2008 23:10
Ernskin kanssa olen samaa mieltä että vakio putki kyllä tuntuu tehokkaalta verrattuna vaikka johonkin derbiin kurittomana melkein teharilta, mutta tuohon nopeuteen en usko ennenkuin näen...
kiiwi09 kirjoitti:
mulla menee pelkällä viri cdi:llä ja vakio välit 70km/h oikeeta. missä kohissa vakio putkes on kuristus?
Mihis olet mitannut tuon nopeuden? Koska tuskin menee noin paljon. Kun itsellä kaks kuritonta putkea toista leikelty vähän enemmän ja toinen kohtuu normaalin näköinen, viripuola 13-52 välit (muillakin kokeillu)ja nopeus toisella putkella tasan 64 gps ja toista en ole testannut mutta ei se varmasti yli 70 mene.
Ernski
- Pyörä:
- peugeot jet force c-tech -06
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 21.12.2007 23:03
Vald0 kirjoitti:Ernskin kanssa olen samaa mieltä että vakio putki kyllä tuntuu tehokkaalta verrattuna vaikka johonkin derbiin kurittomana melkein teharilta, mutta tuohon nopeuteen en usko ennenkuin näen...
kiiwi09 kirjoitti:
mulla menee pelkällä viri cdi:llä ja vakio välit 70km/h oikeeta. missä kohissa vakio putkes on kuristus?
Mihis olet mitannut tuon nopeuden? Koska tuskin menee noin paljon. Kun itsellä kaks kuritonta putkea toista leikelty vähän enemmän ja toinen kohtuu normaalin näköinen, viripuola 13-52 välit (muillakin kokeillu)ja nopeus toisella putkella tasan 64 gps ja toista en ole testannut mutta ei se varmasti yli 70 mene.
kyl se menee 80 ja sigman oon kalibroinu kunnolla ja vakioputkella meni 60 ku oli pelkkä viri cdi,ja ihme kyl jos et oo saanu menee ku 70 kurittomalla putkella sul on varmaa vaan säädöt pielessä
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
Vald0
- Pyörä:
- Yamaha DT 98-, Samurai 110
- Liittynyt:
- 5.7.2008 23:10
Ernski kirjoitti:kyl se menee 80 ja sigman oon kalibroinu kunnolla ja vakioputkella meni 60 ku oli pelkkä viri cdi,ja ihme kyl jos et oo saanu menee ku 70 kurittomalla putkella sul on varmaa vaan säädöt pielessä
No ei minulla kyllä pitäs olla säädöt pielessä, mutta jos kiihdyttää vaikka 2:lla ja painaa kytkimen pohjaan jää kone silti huutamaan ja rauhottuu vasta ku vaihtaa taas vaihdetta, oisko imukaulassa joku halkeama sitten?
Tuskinpa siitä kuitenkaan tuo nopeus johtuu. Käyn nytte kattomassa gepsiin tuon toisenki putken huiput.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista