Rieju viritys

Hurja Kekettäjä
Pyörä:
KTM EXC 125 -10
Paikkakunta:
Lohtaja
Liittynyt:
31.10.2010 20:31
Viripytty

ViestiKirjoittanut Hurja Kekettäjä » 7.11.2010 18:39

Mikäs olis paras hinta/laatusuhteeltaan oleva 70-80cc pytty, joka käy -10 RRX?
sempron
Pyörä:
Keeway x-ray
Liittynyt:
29.6.2009 14:46

ViestiKirjoittanut sempron » 7.11.2010 19:41

Hurja Kekettäjä kirjoitti:Mikäs olis paras hinta/laatusuhteeltaan oleva 70-80cc pytty, joka käy -10 RRX?


Riejussa on am6 ja kaikki am6 tarkoitetut pytyt käyvät am6 koneisiin. Sanohan vain ensiksi minkätehoista/hintaista olet ostamassa? Kunhan hinnan sanot niin siitä on hyvä alkaa pähkäilemään pyttyä. Entäs mitä olet alakerralle tekemässä? Jääkö vain kytkinjousien vaihto jäykempiin?
Hurja Kekettäjä
Pyörä:
KTM EXC 125 -10
Paikkakunta:
Lohtaja
Liittynyt:
31.10.2010 20:31

ViestiKirjoittanut Hurja Kekettäjä » 7.11.2010 22:04

sempron kirjoitti:
Hurja Kekettäjä kirjoitti:Mikäs olis paras hinta/laatusuhteeltaan oleva 70-80cc pytty, joka käy -10 RRX?


Riejussa on am6 ja kaikki am6 tarkoitetut pytyt käyvät am6 koneisiin. Sanohan vain ensiksi minkätehoista/hintaista olet ostamassa? Kunhan hinnan sanot niin siitä on hyvä alkaa pähkäilemään pyttyä. Entäs mitä olet alakerralle tekemässä? Jääkö vain kytkinjousien vaihto jäykempiin?

No se 70-80cc ja mieluiten vaika alle 250e, ja en, en oo vahvistamasa alakertaa paitsi ehkä nuo kytkinjouset.
sempron
Pyörä:
Keeway x-ray
Liittynyt:
29.6.2009 14:46

ViestiKirjoittanut sempron » 7.11.2010 23:34

Hurja Kekettäjä kirjoitti:No se 70-80cc ja mieluiten vaika alle 250e, ja en, en oo vahvistamasa alakertaa paitsi ehkä nuo kytkinjouset.


Metrakit hm 75cc tai airsal 70cc. Hintaa ~200e kummallakin (ulkomailta halvemmalla mm. opvoeren 150e airsal 70cc). Enemmän ehkä kannattaisi kysyä tuolta tekniikkapuolen virityssylinterit topicista.
Rusinakki
Pyörä:
Rieju Mrt Pro, Peugeot Squab
Paikkakunta:
Siikajoki
Liittynyt:
4.4.2008 22:08

ViestiKirjoittanut Rusinakki » 22.11.2010 20:59

J00nz_ kirjoitti:Hyvin läheksii nyt Rieppa 14/62 väleil, poratul boksil ja Gianellin teharil :p

Minkä mopon giannelli ja tarviko muokata mitä?
^Samppa^
Liittynyt:
27.4.2010 23:33

ViestiKirjoittanut ^Samppa^ » 30.11.2010 23:09

Reijossa 13/62 välit, porattu cdi ja turbokitin tehari ni aika näppärästi lähtee ruopien :)
xps_sm
Pyörä:
Kaksi pyörää: Peugeot Xp Street Evo2 -06, Neljä pyörää: Kahdeksan Mersua.
Paikkakunta:
Oulainen
Liittynyt:
16.12.2007 11:15

ViestiKirjoittanut xps_sm » 10.12.2010 17:54

Hurja Kekettäjä kirjoitti:Mikäs olis paras hinta/laatusuhteeltaan oleva 70-80cc pytty, joka käy -10 RRX?

Airsalin 70cc kunhan muistaa pyöristellä aukkojen reunat ennen paikalleen laittoa.

Pari kymppiä halvemmalla löytyy Top Performancesin vastaava mikä on valurautapannu.
http://en.opvoeren.com/parts_res.asp?Me ... =Cylinders
Sijoita tähdelliseen! Myynnissä mopon osia; KLIK! Myös muuta osaa löytyy joten kyselkääpä yksityisviestillä.
Riejutherocket
Pyörä:
Cagiva Mito -04
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
28.12.2009 12:00

ViestiKirjoittanut Riejutherocket » 29.12.2010 13:31

Kummalla putkella on parempi vääntö ala -ja keskikierroksilla: Kurittomalla vakioputkella vai Metrakit Throwerilla? Luultavasti rajotin pysyy paikallaan, ellei löydy halvalla rajoittamatonta cdi-boksia. Niistä voikin sitten pistää YV:tä, jos sellane löytyy ;)
Rieju_poika
Pyörä:
Cagiva Mito 07
Paikkakunta:
Posio
Liittynyt:
16.7.2009 12:21

ViestiKirjoittanut Rieju_poika » 29.12.2010 14:07

Riejutherocket kirjoitti:Kummalla putkella on parempi vääntö ala -ja keskikierroksilla: Kurittomalla vakioputkella vai Metrakit Throwerilla? Luultavasti rajotin pysyy paikallaan, ellei löydy halvalla rajoittamatonta cdi-boksia. Niistä voikin sitten pistää YV:tä, jos sellane löytyy ;)

MK:ssa ainakin omasta mielestä on enempi paukkua keski- ja yläkierroksilla. Alavääntö aikalailla sama tyhjään vakioputkeen verrattuna.
Riejutherocket
Pyörä:
Cagiva Mito -04
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
28.12.2009 12:00

ViestiKirjoittanut Riejutherocket » 29.12.2010 20:31

No pitääkin sitten pistää metra mietintään. Minkälainen ajaa jos on rajotettu cdi? Hakkaaks koko ajan rajottimelle jollain 12/60 väleil?

Edit: Puhun siis uuden mallin Metrasta, en vanhasta. Laittakaa kokemuksia Metrasta mettässä ja muutenkin, että millane putkelo on. Onko oston arvonen, jos haluaa mahdollisimman hyvät väännöt ala -ja keskikierroksille? Kiitos! :P
Riesa
Pyörä:
Yamaha XT -05
Paikkakunta:
Juankoski
Liittynyt:
26.7.2010 0:54

ViestiKirjoittanut Riesa » 30.12.2010 1:09

Jos teharista haluu paljo irti ni rajottamaton cdi poikaa,., Muuten lisää vaan kiihtyvyyttä
siihen tiettyyn, erllei sit väkisin raiskaa rajottimen yli. Siitä sit tulee mitä tulee seuraamuksia
Riejutherocket
Pyörä:
Cagiva Mito -04
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
28.12.2009 12:00

ViestiKirjoittanut Riejutherocket » 30.12.2010 1:29

En tosiaan haekaan ylävääntöä ja kovia huippuja. Vaan nimenomaan kiihtyvyyttä ja hyvää vääntöä :)
Pontta
Liittynyt:
2.11.2009 17:52

ViestiKirjoittanut Pontta » 30.12.2010 1:45

Riejutherocket kirjoitti:En tosiaan haekaan ylävääntöä ja kovia huippuja. Vaan nimenomaan kiihtyvyyttä ja hyvää vääntöä :)
Riejust monttukone?
Riejutherocket
Pyörä:
Cagiva Mito -04
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
28.12.2009 12:00

ViestiKirjoittanut Riejutherocket » 30.12.2010 2:02

Jotain sinne päin :lol: Mökillä olis tarkotus vähän enskailla. :P
^Samppa^
Liittynyt:
27.4.2010 23:33

ViestiKirjoittanut ^Samppa^ » 30.12.2010 2:06

No jos vääntöö haluaa ni Tecnigas loistava vaihtoehto siihe. Gearpartsilta saa suoraan viel mrt malliin jos siihen havittelee ;)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista