HeGee`
- Pyörä:
- Aprilia RS -05, Yamaha Neos -04
eikö niitä nestejäähyjäkin o?....
M: Aprilia RS -05
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id14797/I'm An Orange, That's A Key, There's An Emo Clown On TV.
Fill3r
- Pyörä:
- muutama ruoska
tunturi aqua on nestejäähy
Throttle
- Pyörä:
- Tuntureita
Tigereitä on 4 erilaisia: Normaali Tiger ja Tiger S <-(levyjarru edessä) on Puch koneella. Sitten tulevat Morini koneiset ( paska kytkin!!)
Tiger Air on viimajäähdytteinen, sama mopo kuin Aqua mutta jäähdytystapa on eri.
Suosittelen itse että hommaat Puch koneellisen.
AGK
- Pyörä:
- Derbi Senda Xtreme & Tiger.
l4hti kirjoitti:Onko Tunturi Tiger hyvä mopo? Olen ajatellut hankkia sellaista. Onko nestejäähdytys ja alakerta kuinka hyviä? Kestääkö Tunturi viritystä kovin hyvin?
Omalla kokemuksella sanon, että helkkarin hyvä mopo on. Virityspuolta en tiedä, koska ei oo kiinni muutaku tehari. Asiansa minulla on ajanut kyllä todella mainosti, ensimmäisestä käyntiin ja ei mitään ongelmaa.
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.
Throttle
- Pyörä:
- Tuntureita
Yzä
- Pyörä:
- r6
Eikös niissä ole puch, noh enivei, on se ihan kamala ajaa vrt johonki uutukaisee uusenskaa.
Skipidiveinau
MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
En mä ainakaan ostais uutta enskaa, vaan mielummin just Tunturi Tigerin tai Suzuki S1:n.
santtude
- Pyörä:
- Oliskin
No jos sillä mopolla oikeesti joutuis ajaan, niin kyllä se uusi enska on vaan aika ehdoton. Emmä ainakaan uskaltais lähteen millään tiikerillä ajaan pitkää matkaa. Tai vanhallakaan mopolla. Ei voi tietää, koska lahoo. Mut en kyl sitä väitä, ettei joku uusenskakaan ei lahois, mutta luotto on ainakin suurempi.
Allekirjoitus on yliarvostettu.
Henkka13
toiki vähä kyl riippuu moposta ja omistajasta.
ite ainaski luotan mopoon jota oon itte korjannu, esim mun ex PV. kävin sillä aika pitkällä välillä ja hyvin toimi ku ties mitä on siihe laittanu yms..
Saari^
- Pyörä:
- Honda VFR '99
Eli ostetaan vanha lahopaska ja korjataan uuden hinnalla... Järkevää.
AGK
- Pyörä:
- Derbi Senda Xtreme & Tiger.
Eihän se nyt jumaliste tarkota että se mopo on täysin "lahopaska"! Esimerkiksi mun pevekistä sais pienellä
ja pienellä laitolla oikein täysikelposen pelin. Kyllä minä ainakin uskallan väittää että ennen mopot sentää kesti verrattuna nykyisiin uusenskoihin, joissa on sähköjä/osia 10 kertaa enemmän. Tää mun Tiikeri S on kyllä hintansa haukkunut jo monessakin suhteessa. Osia en oo laittanu muutaku sen pytystä kaasariin menevän ihme putken pätkän ja sit teharin ostin. Aina laakista lähteny käyntii,
kylmällä säällä pari, kolme kertaa saa kokeilla.
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.
MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
Saari^ kirjoitti:Eli ostetaan vanha lahopaska ja korjataan uuden hinnalla... Järkevää.
Parempi sekin kuin ostaa kiinanvittu ja laittaa siihen uuden Derbin verran rahaa kiinni. Tosin mielummin ajan tolla Skyteamilla kuin Derbillä.
Eikä siihen kunnostamiseen välttämättä tarvitse paljoa rahaa.
Ja ainakin omasta mielestäni on paljon hienompi vaikka joku vanha entisöity Sykerö kuin uusi muovilelu.
Shape
Moderaattori
Makuasiat asiat ovat makuasioita ja eikä niihin kannata hirveänä perustaa, kun toiselle henkilölle neuvoo mopoa. Järki menee tunteiden edelle. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Nibbe
- Pyörä:
- Helkama Raisu, Suzuki Pv ja Peugeot Kisbee Rs
Mikähän uusenduro vastais nämä ehdot: Ois noin 2000€ paikkeilla, ei kiinalainen, ei ihan korkein noista uusenskoista ja että olis 2 tahti.
Janiih
- Pyörä:
- Derbi DRD PRO R -06
Nibbe kirjoitti:Mikähän uusenduro vastais nämä ehdot: Ois noin 2000€ paikkeilla, ei kiinalainen, ei ihan korkein noista uusenskoista ja että olis 2 tahti.
Uutena vai käytettynä? Jos käytettynä aattelit niin ite suosittelisin derbiä/yamahaa
Ostetaan jännitesäädin jossa mukana vilkkurele Derbi DRD PRO:hon! Jos löytyy niin pistä YV
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista