DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 24.8.2012 23:07

Koita ottaa mittari sisään pariks päiväks, jos lähtee niin lähtee. Jos ei niin takuuseen vaa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
TunturiDT
Liittynyt:
25.8.2012 10:14
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut TunturiDT » 25.8.2012 10:19

Eli siis kaksi kysymystä mopomallista: Yamaha DT 50r 2007
1: Mistä saisi kyseiseen mopoon takajarru sylinterin tiivisteen tai korjaussarjan?
2: pitäessä kaasukahvaa noin puolivälissä mopon kierrokset pätkivät ja nykivät. onko kyseessä mahdollisesti joku rajoitin?
KIITOS vastauksista!
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Miiggael » 25.8.2012 11:20

Kakkoskohtaan että kaasari ei oo varmaan säädöissä.
Yamaha-poju
Pyörä:
Yamaha DT 50/70cc -10, Yamaha YZ 125 -05, Aprilia RX 80cc -03, Lynx Rave RC600sdi
Paikkakunta:
Mustasaari
Liittynyt:
3.9.2011 18:45
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Yamaha-poju » 25.8.2012 11:43

noniin elikkäs mikä deeteessä on vikana kun uittaa pensaa yli. Vika ilmeni sen jälkeen kun olin suuttimen vaihtanut ja otin sitten kaasarin käteen ja pesin koko kaasarin ja vika katosi. Sitten jälleen vaihdettuani suuttimen vika on tullut takaisin kohon ei pitäisi olla jumissa koska ollaan käytetty se tyhjäksi mutta itse epäilen neulaventtiiliä koska myös bensahana on hajalla ja se syöttää niinku kohokammion aina täyteen eikä neulaventtiili sitten pysty pitämään sitä tarpeeksi tiiviinä niin syöttää sitten ylivuodon kautta bensat ulos. Olisiko vika siinä tai missä muualla?? :nolo:
YAMAHA EI PAMAHA! ;
Jammu95
Pyörä:
Yamaha dt50x 08
Liittynyt:
20.4.2011 16:25
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Jammu95 » 25.8.2012 11:52

Se kohon tappi on vaa sie välis..
Yamaha-poju
Pyörä:
Yamaha DT 50/70cc -10, Yamaha YZ 125 -05, Aprilia RX 80cc -03, Lynx Rave RC600sdi
Paikkakunta:
Mustasaari
Liittynyt:
3.9.2011 18:45
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Yamaha-poju » 25.8.2012 14:58

Jammu95 kirjoitti:Se kohon tappi on vaa sie välis..

no vitsit kun muistaakseni katoin sen tapin silloin kun vaihdoin sitä suutinta mutta voishan sen vielä tarkistaa..
YAMAHA EI PAMAHA! ;
TunturiDT
Liittynyt:
25.8.2012 10:14
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut TunturiDT » 25.8.2012 17:31

Miiggael kirjoitti:Kakkoskohtaan että kaasari ei oo varmaan säädöissä.

nykiminen kuullostaa enemmän sähköiseltä haitalta kuin kaasarin "vialta"
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Miiggael » 25.8.2012 18:51

Jaa no miten vaan, itellä kyllä nykiminen loppu kun laitoin seosruuvia vähän laihemmalle.
Aksuli96
Pyörä:
Yamaha YZF-R125 -10 (EX), Yamaha DT50X -11 (EX)
Liittynyt:
31.8.2011 0:07
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Aksuli96 » 26.8.2012 15:04

Yamaha-poju kirjoitti:no vitsit kun muistaakseni katoin sen tapin silloin kun vaihdoin sitä suutinta mutta voishan sen vielä tarkistaa..
Mulla kans jäi kerran suuttimen vaihdon jälkeen kohon tappi sinne väliin ja vuosi ihan perkeleesti
Aksuli96
Pyörä:
Yamaha YZF-R125 -10 (EX), Yamaha DT50X -11 (EX)
Liittynyt:
31.8.2011 0:07
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Aksuli96 » 26.8.2012 15:06

Onkos kellään ollu sellasta ongelmaa että ajon jälkeen ku mopo on seissy vähän aikaa ja yrittää taas käynnistää ni ei käynnisty vaikka 100 kertaa polkasis ja koittais mäkistartilla... sitten ku on antanu jäähtyä ni lähtee laakista. Pitäiskö tulppa vaihtaa vai mikä ton vois aiheuttaa?
Jassu
Pyörä:
Malaguti XSM -06
Liittynyt:
6.11.2011 22:56
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Jassu » 26.8.2012 15:11

Mulla edelleen malagutin kanssa se ognelma ettei näytä nopeutta. Mis täs on ny vika, muuten mittari toimii näyttää lämmöt yms. Ja mikä nopeusmittari täs -06 mallis oikeen on ku ei pyörittäjääkää löydy?
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut siimo- » 26.8.2012 18:09

Elektroninen anturi, etujarrusatulan vierestä lähtee.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Yamaha-poju
Pyörä:
Yamaha DT 50/70cc -10, Yamaha YZ 125 -05, Aprilia RX 80cc -03, Lynx Rave RC600sdi
Paikkakunta:
Mustasaari
Liittynyt:
3.9.2011 18:45
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Yamaha-poju » 26.8.2012 20:29

Jassu kirjoitti:Mulla edelleen malagutin kanssa se ognelma ettei näytä nopeutta. Mis täs on ny vika, muuten mittari toimii näyttää lämmöt yms. Ja mikä nopeusmittari täs -06 mallis oikeen on ku ei pyörittäjääkää löydy?

luultavasti vika on siinä nopeusanturissa?
YAMAHA EI PAMAHA! ;
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut siimo- » 26.8.2012 22:23

Koita nyt tarkistaa liittimet ja puhdistaa se anturi aluks ja sen jälkeen harkitse uuden ostoa.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 26.8.2012 23:21

Aksuli96 kirjoitti:Onkos kellään ollu sellasta ongelmaa että ajon jälkeen ku mopo on seissy vähän aikaa ja yrittää taas käynnistää ni ei käynnisty vaikka 100 kertaa polkasis ja koittais mäkistartilla... sitten ku on antanu jäähtyä ni lähtee laakista. Pitäiskö tulppa vaihtaa vai mikä ton vois aiheuttaa?

Jäähtyä? Jos ei kerta seos pala, eli hörähtele tai käy, niin kyllä aika helvetin pitkään saat polkea tai lykkiä että kone lämpenee.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista