Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

|Psychosocial|
Pyörä:
Yamaha YZF-R125 '10, EX Tunturi Hopper '93, EX Yamaha YZF-R125(avk) JA EX Yamaha DT50R '02
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
20.10.2010 22:16

ViestiKirjoittanut |Psychosocial| » 30.1.2011 0:23

larmo96 kirjoitti:sopiiko alla oleva öljy mopoon vaihteistoöljyks?Vai olisiko parempia ehdotuksia?
http://www.teboil.fi/Product.asp?path=1 ... ;4355;4431


toi on 2t öljyy mikä laitetaan bensan sekaan, ei siis käy
Jos olet ajanut Yamahalla, olet ollut taivaassa. Mutta jos sinulla on Yamaha, omistat palan taivasta;)
[TEIKKU]
Liittynyt:
28.1.2009 8:55

ViestiKirjoittanut [TEIKKU] » 30.1.2011 1:11

larmo96 kirjoitti:mikä ois hyvää öljyy vaihteistoo??

Belray EXP 10W40 vai oliko se 10W30 on hyvää. Siitä löytyy kytkinlisäaineet niin kytkinki pelaa hyvin.
Katso myynnissä olevat kohteet!
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03

ViestiKirjoittanut Ernski » 30.1.2011 10:52

larmo96 kirjoitti:mikä ois hyvää öljyy vaihteistoo??


toi ois hyvää > http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=59-3013
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
<-ape->
Pyörä:
gasgas 50cc, jinkku
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
21.7.2009 20:15

ViestiKirjoittanut <-ape-> » 1.2.2011 20:24

täs aloin miettimään et toimisko/oisko mitään järkeä jos liittäis molemmat CDI:t toho mopaa ja laittaa siihe sit yliheitin (ON-ON) kytkin väliin...Tähän tapaan>> http://aijaa.com/v.php?i=007487424054.png
toinen katkaisin vaihtoehto ois joku releellinen kauko-ohjattu sydeemi mistä nopeesti luin googlen kautta :s
juvee_
Pyörä:
Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
Paikkakunta:
Kuopio & Heinävesi
Liittynyt:
27.3.2009 17:50

ViestiKirjoittanut juvee_ » 1.2.2011 20:58

Itelläniki kävi tuo mielessä silloin kun dt vielä oli, mutta toimivuudesta en sano mittää kun en tiijä :D
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
[TEIKKU]
Liittynyt:
28.1.2009 8:55

ViestiKirjoittanut [TEIKKU] » 1.2.2011 21:42

No ei tuossa paljoa voi hävitäkkää, koittakaa joku nyt ihmeessä että miten pelittäisi.
Katso myynnissä olevat kohteet!
<-ape->
Pyörä:
gasgas 50cc, jinkku
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
21.7.2009 20:15

ViestiKirjoittanut <-ape-> » 1.2.2011 21:50

kyl mä ainaki aijon testata mut menee varmaa viel viikko pari et saan kasaa...pitää kerätä vähä innostusta toho rungon maalaamiseen :lol:
jami94
Liittynyt:
25.3.2010 19:21

ViestiKirjoittanut jami94 » 2.2.2011 17:52

Joo eli kysyisin vähän ku vaihan pyttyä,niin pitääkö muita johtoja ottaa kannesta irti kuin jäähytysletku? tai tuleeko siitä muita johtoja?.tarviiko kaasaria irroittaa kun vaihtaa pytyn? niin ja miten tuo tuorevoitelujärjestelmä poistetaan.
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03

ViestiKirjoittanut Ernski » 2.2.2011 18:39

jami94 kirjoitti:Joo eli kysyisin vähän ku vaihan pyttyä,niin pitääkö muita johtoja ottaa kannesta irti kuin jäähytysletku? tai tuleeko siitä muita johtoja?.tarviiko kaasaria irroittaa kun vaihtaa pytyn? niin ja miten tuo tuorevoitelujärjestelmä poistetaan.


tohon tuorevoitelun poistoon osaan vastata,elikkä ekan moottorin oikealta puolelta pieni muovikoppa auki minne menee kaasuvaijerin toinen pää sekä öljyletku ja sitten vaan pumppu irti ja se akseli mikä sitä pumppua pyörittää tukitaan tai sieltä tulee öljyt ajaessa ulos, ite tein "tulpan" siihen pienestä metallinpalasesta ja fillarin sisuskumea siihe tiivisteeksi ja sen pumpun pulteilla tää metallipala siihe kiinni mul on kuvaki jossai jos tarvii

ja sit tietty öljypumpulle menevä öljyletku (se paksu) on tukittava tai sit tyhjentää koko säiliön no jokatapauksessa se on tukittava vai öljyä tippuu ulos enemmän tai vähemmän tai sit vaa laittaa sen letkun nii ylös ettei öljyt tuu ulos,

edit:ja se kaasarille menevä ohut öljyletku on tukittava tai ottaa sen koko nipan siitä pois tai se hörppää ilmaa

edit: laitoin kuvan galleriaan omasta patentista
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
jami94
Liittynyt:
25.3.2010 19:21

ViestiKirjoittanut jami94 » 2.2.2011 18:46

Ernski kirjoitti:
jami94 kirjoitti:Joo eli kysyisin vähän ku vaihan pyttyä,niin pitääkö muita johtoja ottaa kannesta irti kuin jäähytysletku? tai tuleeko siitä muita johtoja?.tarviiko kaasaria irroittaa kun vaihtaa pytyn? niin ja miten tuo tuorevoitelujärjestelmä poistetaan.


tohon tuorevoitelun poistoon osaan vastata,elikkä ekan moottorin oikealta puolelta pieni muovikoppa auki minne menee kaasuvaijerin toinen pää sekä öljyletku ja sitten vaan pumppu irti ja se akseli mikä sitä pumppua pyörittää tukitaan tai sieltä tulee öljyt ajaessa ulos, ite tein "tulpan" siihen pienestä metallinpalasesta ja fillarin sisuskumea siihe tiivisteeksi ja sen pumpun pulteilla tää metallipala siihe kiinni mul on kuvaki jossai jos tarvii

ja sit tietty öljypumpulle menevä öljyletku (se paksu) on tukittava tai sit tyhjentää koko säiliön no jokatapauksessa se on tukittava vai öljyä tippuu ulos enemmän tai vähemmän tai sit vaa laittaa sen letkun nii ylös ettei öljyt tuu ulos,

edit:ja se kaasarille menevä ohut öljyletku on tukittava tai ottaa sen koko nipan siitä pois tai se hörppää ilmaa

edit: laitoin kuvan galleriaan omasta patentista
thanks :P
larmo96
Liittynyt:
16.1.2011 18:00
??

ViestiKirjoittanut larmo96 » 3.2.2011 16:14

onko mbk x-limitis 2002 vuoden mallissa etujarrupalat kiinni yhestä vai kahesta kohtaa?
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03

ViestiKirjoittanut Ernski » 3.2.2011 16:40

larmo96 kirjoitti:onko mbk x-limitis 2002 vuoden mallissa etujarrupalat kiinni yhestä vai kahesta kohtaa?


yhestä
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
jami94
Liittynyt:
25.3.2010 19:21

ViestiKirjoittanut jami94 » 3.2.2011 17:24

myykää joku mulle 70cc pytty :P
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03

ViestiKirjoittanut Ernski » 3.2.2011 17:59

kumpi alumiini 70cc airsal se mis on 2 männänrengasta vai se mis 1

tulis iha normiajoon mitä nyt välil tulis soramontul reviteltyy ,ja kurittomalla vakioputkella ja vakiokaasarilla,ja sellasta vääntöä enemmä haluisin en niinkään ylätehoja et kummas sitä sit on

tommone > hinta on sama molemmis > http://www.gearparts24.de/zylinderkit-a ... a5043.html
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
-tumppi_
Pyörä:
Suzuki S -89 MBK X-limit -99
Liittynyt:
21.12.2008 17:03

ViestiKirjoittanut -tumppi_ » 3.2.2011 20:12

jami94 kirjoitti:myykää joku mulle 70cc pytty :P



Mulla olis tuolla viilattu 70 airsali ;)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista