SimplemÄÄn
- Pyörä:
- 701 SM, FC 450, TE 300
- Paikkakunta:
- Nurmijärvi
- Liittynyt:
- 26.10.2008 21:27
riittääköhän joku 100*C vai pitäskö ihan kaasupolttimella?
Tossa vauhtipyörän sisällä on jotain kumia että en tiiä uskaltaako sillä enää...
JVN_
- Pyörä:
- Suzuki s 80cc ja gas gas ec50 74cc
- Paikkakunta:
- Alavieska
- Liittynyt:
- 16.6.2007 21:35
No ne kumit voi repiä vittuun jos alkaa palamaan. Ja eise todellakaan millä kuumailmapuhaltimella lähde. Ota kaasutoho ja kokeile sillä.
skyttari
- Pyörä:
- gorilla 150cc, WeeRa 125x
- Paikkakunta:
- Kangasniemi
- Liittynyt:
- 27.9.2007 20:35
Joo kuulemma ovat ihan vitun kovassa nuo kiinankoneitten vauhtikset.. itellä tosin se putos syliin ku otin ton sähköstartin lohkon irti ja nykäsin siitä
Johani
- Pyörä:
- DT 125R -> 250cc
- Paikkakunta:
- Korvessa
- Liittynyt:
- 13.10.2005 0:59
se voi olla todella lujassa, kelkasta ku revittiin niin 2 metrin jatkovarsi oli siinä ulosvetäjän mutterin räikässä, loppujen lopuksi katkastiin siiitä ulosvetäjästä se M20 mutteri (siis 2cm vahva). noh, uus mutteri siihen, vaseliinit kierteisiin, tappikireelle ja hakattiin lekalla siihen mutterin päähän ja lähti irti.
SimplemÄÄn
- Pyörä:
- 701 SM, FC 450, TE 300
- Paikkakunta:
- Nurmijärvi
- Liittynyt:
- 26.10.2008 21:27
Taidanpa tilata sitte kuitenki tollasen kunnon ulosvetäjän. Maahantuojalta sain tiedon kierteen koosta.
http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... 4mm-suoja/Ja tämän pitäisi kaiken järjen mukaan käydä
SimplemÄÄn
- Pyörä:
- 701 SM, FC 450, TE 300
- Paikkakunta:
- Nurmijärvi
- Liittynyt:
- 26.10.2008 21:27
Edistystä. Sain kaikki tilaamani romut vihdoin ja vauhtipyörähän naksahti niin notkeesti irti kunnon ulosvetäjällä. Sitte pääsin käsiks siihen ketjun kiristäjään ja sieltähän löyty vaikka mitä matoja
ps Ja kuka väitti ettei nähny tuossa aikaisemmassa kuvassa mitään outoa?
Näin ne jutut selviää, ku jaksaa nähdä vaivaa ja mennä pintaa syvemmälle. Galleriaan-->
JVN_
- Pyörä:
- Suzuki s 80cc ja gas gas ec50 74cc
- Paikkakunta:
- Alavieska
- Liittynyt:
- 16.6.2007 21:35
No jjoo..
En vaan kattonu niin tarkkaan.. Mutta sitä ihmettelen että mikä tuon on nuin jumihi saanu että syöny puolet pois.? Meinaan nokkaketjunkaan ei perjaattaaseessa pitäs mahtua tulemaan tohon viereen..
SimplemÄÄn
- Pyörä:
- 701 SM, FC 450, TE 300
- Paikkakunta:
- Nurmijärvi
- Liittynyt:
- 26.10.2008 21:27
Voi olla että tuon laitto on vähä ''jäänyt'' kesken joltain... Toisaalta se musta ''tulppa'' joka tulee siihen ns automaatti kiristysputkilon päähän; löyty sieltä koneen pohjalta ja tossa kuvassa näkyy kuinka se on ollu jo pidempään pois paikoiltaan ku on noi 2 lovea tohon toiseen päähän syöny
ps. Ja täytyy nyt vielä mainita että alko puristuksii löytymään ku on oikeet tiivisteet ja uus mäntä sisällä
Johani
- Pyörä:
- DT 125R -> 250cc
- Paikkakunta:
- Korvessa
- Liittynyt:
- 13.10.2005 0:59
SimplemÄÄn kirjoitti:Voi olla että tuon laitto on vähä ''jäänyt'' kesken joltain... Toisaalta se musta ''tulppa'' joka tulee siihen ns automaatti kiristysputkilon päähän; löyty sieltä koneen pohjalta ja tossa kuvassa näkyy kuinka se on ollu jo pidempään pois paikoiltaan ku on noi 2 lovea tohon toiseen päähän syöny
ps. Ja täytyy nyt vielä mainita että alko puristuksii löytymään ku on oikeet tiivisteet ja uus mäntä sisällä
huomasin täysin saman asian muuten ennenku luin tän kommentin
Eksu21
- Pyörä:
- Honda Monkey -98
- Liittynyt:
- 5.10.2010 16:14
onko kytkinkruunun sisällä tarkotuksella semmoista kumimaista mönjää reunoilla vai onko se vaan kerääntynyttä paskaa?
JVN_
- Pyörä:
- Suzuki s 80cc ja gas gas ec50 74cc
- Paikkakunta:
- Alavieska
- Liittynyt:
- 16.6.2007 21:35
Se kytkin On Ns. Viskokytkin. Puhistaa öljyä. Sitä kertyy sinne ajan myötä. Kannatta putsailla pois jos kytkin irti. Oikeasti tuo ei oo mikään viskokytkin mutta puhistaaa öljyjä samalla perjaattella.
Eksu21
- Pyörä:
- Honda Monkey -98
- Liittynyt:
- 5.10.2010 16:14
miten voi olla näin vaikeeta säätää mana? oon säätäny jakopään ja neulaa oon yrittäny testailla kaikissa vaihtoehtoissa.. tullu muutama tunti sääjeltyä pelkästää..
mopo lähtee käyntiin välillä ja kaasuttelen kevyesti pintakaasulla... pysyy käynnissä ehkä 10sekuntia ja sammuu... sitten ei lähe käyntiin taas. säätää vähän kaasaria ja silleen saa välillä käytettyä käynnissä mutta en saa oikein säätöihin että se pysyis käynnissä.. oon kaasaria sääjelly siinä 1 ja 1½ ympyrän välillä.
juvee_
- Pyörä:
- Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
- Paikkakunta:
- Kuopio & Heinävesi
- Liittynyt:
- 27.3.2009 17:50
Mikä kaasari? onko muuta viriä? ookko kahtonu onko ajotukset kohillaan? saako kunnolla kipinän??
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
JVN_
- Pyörä:
- Suzuki s 80cc ja gas gas ec50 74cc
- Paikkakunta:
- Alavieska
- Liittynyt:
- 16.6.2007 21:35
Vaihappa uus tuluppa. Itellä tekee noin huonolla tulupalla. Ja jos ei kerta oo ollu sääjöisä nii saattaa hajottaa tulupan..
skyttari
- Pyörä:
- gorilla 150cc, WeeRa 125x
- Paikkakunta:
- Kangasniemi
- Liittynyt:
- 27.9.2007 20:35
kantsii myös tarkastaa pensahana, itellä teki aikalailla samaa ku oli hanapaskana..
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista