Rieju viritys

worqy
Pyörä:
Aprilia RS -07
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
20.3.2011 0:29

ViestiKirjoittanut worqy » 8.4.2011 16:50

M-65 kirjoitti:
worqy kirjoitti:Onko tämä sopiva?
http://www.mc-scatter.com/kierrostenraj ... 30121.html
Eli siis Rieju MRX -07 (Power up?)

Etsiikö poliisit rajoitinta paljon?

Mikä on hyvä piilopaikka?

Joo hyvä on, poliisit etsii melko varmasti jos ne epäilee että toi sun mopos vois kulkee enemmänkin....
Piilopaikkoja on paljon, mutta hyvä on sellanen mistä saat sen nopeasti päälle ja sitä ei näe helposti/lainkaan.


Ok.
Aattelin samalla ostaa TK änkän, joten säädän rajoittimen johonki 50-55 km/h.
Mitä väliä on jos ostaa vaan Turbo Kit änkän, tai sitten Turbo Kit putkiston ja änkän?
xps_sm
Pyörä:
Kaksi pyörää: Peugeot Xp Street Evo2 -06, Neljä pyörää: Kahdeksan Mersua.
Paikkakunta:
Oulainen
Liittynyt:
16.12.2007 11:15

ViestiKirjoittanut xps_sm » 8.4.2011 19:33

Jonze- kirjoitti:
worqy kirjoitti:Mutta miten sitten se analoginen mittaristo?

Tarvisit mittarinpyörittäjän mitä sulla ei ole koska sulla on digitaali mittari, enkä tiiä saako tohon jotenki rukattuu mittarinpyörittäjää, et sais analogi mittarin, ite oon muutes samaa miettiny, että onko se käytännössä mahdollista.. :D

Mittarinpyörittäjähän menee suoraan kiinni koska eikös digimittarillisenkin pyörittäjä ottanut aivan samalla lailla nopeuden eturenkaan akselilta jota vanne pyörittää?
Sijoita tähdelliseen! Myynnissä mopon osia; KLIK! Myös muuta osaa löytyy joten kyselkääpä yksityisviestillä.
worqy
Pyörä:
Aprilia RS -07
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
20.3.2011 0:29

ViestiKirjoittanut worqy » 9.4.2011 13:11

Aattelin just porata CDI boxin kun kation videon viimeisen kerran. http://www.youtube.com/watch?v=kzfAngBJjM0
Tossa 1:16 kohalla, siinä on ne punaiset viivat, poraanko viivojen sisäpuolella vai "risteyksessä" ?

Pistän päivityksen myöhemmin miten meni!
Pelihullu
Liittynyt:
23.9.2010 15:29

ViestiKirjoittanut Pelihullu » 9.4.2011 14:10

Tällä hetkellä on 90 suutin -04 RR:ssä ja onkohan se liian pieni? Kuri otettu pois liitoskohasta, 12/52 välit ja pipercross. Alkoi vaan mietityttämään kun kaksi päällä ajelin niin lämmöt nousi ja merkkivalo palo. Nesteet tarkistettu. johtuisikohan tämä suuttimesta?

edit: vai johtuukohan raskaasta kaasukädestä..
Viimeksi muokannut Pelihullu päivämäärä 10.4.2011 14:38, muokattu yhteensä 2 kertaa
-Gazzu-
Pyörä:
Ei olee
Paikkakunta:
TurKu
Liittynyt:
26.10.2009 23:14

ViestiKirjoittanut -Gazzu- » 9.4.2011 14:51

worqy kirjoitti:Aattelin just porata CDI boxin kun kation videon viimeisen kerran. http://www.youtube.com/watch?v=kzfAngBJjM0
Tossa 1:16 kohalla, siinä on ne punaiset viivat, poraanko viivojen sisäpuolella vai "risteyksessä" ?

Pistän päivityksen myöhemmin miten meni!

Kannattaa ihan suosiolla avata se kotelo ja porata sitte, sitten et voi porata ohi..
worqy
Pyörä:
Aprilia RS -07
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
20.3.2011 0:29

ViestiKirjoittanut worqy » 9.4.2011 15:16

-Gazzu- kirjoitti:
worqy kirjoitti:Aattelin just porata CDI boxin kun kation videon viimeisen kerran. http://www.youtube.com/watch?v=kzfAngBJjM0
Tossa 1:16 kohalla, siinä on ne punaiset viivat, poraanko viivojen sisäpuolella vai "risteyksessä" ?

Pistän päivityksen myöhemmin miten meni!

Kannattaa ihan suosiolla avata se kotelo ja porata sitte, sitten et voi porata ohi..

Kuinka syvälle poraan? Sen chippin/laudan läpi? Joku jolla on hyvä kuva omasta poratusta cdi:stä
teraterminator
Pyörä:
Rieju rr 04, Honda cbr 125,Ktm 125sx, suzuki rg gamma 125, generic xor, pappa tunturi.
Liittynyt:
3.4.2011 20:53
rieju rr 05 sport edition

ViestiKirjoittanut teraterminator » 9.4.2011 22:15

asiasta poikkeava mutta virittäjät tämän asian parhaiten elikkä moponi kulkee jtn 80-95
tarkotus laittaa vakioks tai no 55-60 mut noi vakio kurit mitkä tuli mukana on aivan skeidaa kulkee 35alamäkee vaihoin suuttimen ja rattaan ja kurit kii no ko ei tosta mtn tullu porasin ekaa kuria ei mtn ääntä tuli että huhuh ja sitte tokaa kuria eimtn ja tietenkin olin suutimen vaihtannu isompaan rupes ketuttaa repäsin kaikki pois mut ois kummiski tarkotus lyyhä melkee vakioks mitä pitäis tehä saisko jonku oma väsäyksen tehtyy tai pitääkö välityksillä leikkiä?

ois kiva saaha tietoo:D
Pelihullu
Liittynyt:
23.9.2010 15:29

ViestiKirjoittanut Pelihullu » 10.4.2011 14:38

Pelihullu kirjoitti:Tällä hetkellä on 90 suutin -04 RR:ssä ja onkohan se liian pieni? Kuri otettu pois liitoskohasta, 12/52 välit ja pipercross. Alkoi vaan mietityttämään kun kaksi päällä ajelin niin lämmöt nousi ja merkkivalo palo. Nesteet tarkistettu. johtuisikohan tämä suuttimesta?

edit: vai johtuukohan raskaasta kaasukädestä..


Hmm tänää kokeilin ajaa kaasu pohjassa semmosen 2-3km lenkin ja kohta alko valoa vilkuttamaan.. Elikkäs pystyykö porukka ajamaan semmosta 80km/h kaasupohjassa kauaakaan? Kiihdytellä pystyy ja tällästä mutta pitkäjaksosesti max nopeutta ei.
Pontta
Liittynyt:
2.11.2009 17:52

ViestiKirjoittanut Pontta » 10.4.2011 14:44

Ite kun olin ostanu mu Riejun ni meni huipuissaa 65kmh 10/60 väleil ja ajoin melkee aina kaasu tapissa, 500km se kesti ja sit hajos mäntä. Nykyää toimii niiku pitää. Että kyl sen pitäs pari kilsaa kestää kaasu pohjas, mut se ei oo suositeltavaa
Pelihullu
Liittynyt:
23.9.2010 15:29

ViestiKirjoittanut Pelihullu » 10.4.2011 21:03

Hmm katoin tulpan nii kärähtäny oli.. Johtuisikohan siitä se että kuumenee vai johtuuko kuumenemisesta tulpan kärähtäminen?
P..M
Liittynyt:
3.8.2010 23:39

ViestiKirjoittanut P..M » 10.4.2011 21:30

Kuulostaa kyllä ihan liian pieneltä suuttimelta. Heitä reilusti isompi ja lähe siitä kattomaan sopivampaa.
Kossikka
Pyörä:
Rieju RRX -07
Liittynyt:
25.10.2010 17:34
Rieju RRX

ViestiKirjoittanut Kossikka » 12.4.2011 22:00

Elikkäs alla on Rieju RRX -07, ei power up. Ja mopedista on kuri otettu liitoskohdasta poies ja piperi vaihdettu ja kiinni on nyt 100 suutin, ja ongelmana se että 6 vaihteella kun kaasun pistää pohjaan rupee booaamaan sillein että tuntuu että hörppii liikaa bensaa.. Pitäskö suosiolla vaihtaa vähän pienempää suutinta ja kokeilla uusiks.. Kurin kanssa oli ollu suutin kokoa 75. Ja yhessä vaiheessa tulppaki meni paskaks.
Nikolangelo
Pyörä:
KTM exc '10
Paikkakunta:
Vehmaa
Liittynyt:
6.5.2009 19:51

ViestiKirjoittanut Nikolangelo » 12.4.2011 23:48

Mulla on kurittoman vakioputken ja vakioputsarin kanssa 103 suutin ja silti käy hieman laihalla näin keväällä.. Että kokeiles laittaa isompaa suutinta ;)
http://www.motot.net/talli/osat/id19806/
Kossikka
Pyörä:
Rieju RRX -07
Liittynyt:
25.10.2010 17:34

ViestiKirjoittanut Kossikka » 13.4.2011 15:14

Nikolangelo kirjoitti:Mulla on kurittoman vakioputken ja vakioputsarin kanssa 103 suutin ja silti käy hieman laihalla näin keväällä.. Että kokeiles laittaa isompaa suutinta ;)
Muttaku tää ääni kuulostaa sille että hörppii liikaa bensaa.. Tiedä sitte..
Kossikka
Pyörä:
Rieju RRX -07
Liittynyt:
25.10.2010 17:34
Rieju RRX

ViestiKirjoittanut Kossikka » 14.4.2011 20:46

Mutta juuh, kertokaapas mitkä ois hyvät keulimis/kiihtymisvälit? Nykyään vakiovälit eli 12-53 ja kiihtyy ihan perus mutta vois kiihtyä paremminkin..

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista