Gilera RCR/SMT

-MJU-
Pyörä:
Aito Jincheng manki
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
31.8.2010 14:37
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut -MJU- » 19.4.2012 22:28

effekti kirjoitti:
Alluu- kirjoitti:Isompaa takaratasta ja pienempää eturatasta. Mitkä välit sulla tossa on ja paljon kulkee? Reikälevyn voisit ainakin kokeilla ottaa pois ilmanputsarilta tulevasta letkun päästä...

vakiovälit ja kulkee jtn 65-70

e: ja tehopiikissä kestää ihan vitun kauan että se ottaa kiinni, joku 10-15s saa mennä kaasu pohjassa että se ottaa kiinni..


Ootko neulaa säätänyt yhtään ? mulla teki samaa joskus kun oli neulan sokka vakio asennossa. Siirrä sitä sokkaa ylempään loveen niin alkaa varmaankin pelaamaan paremmin ;) joskus 2 päällä ajoin alamäkeen ja ei meinannu millään kiertää piikille :lol:
Tsekkaa galleria
lelle69
Pyörä:
Gilera rcr 2010
Liittynyt:
27.6.2010 23:53
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut lelle69 » 20.4.2012 11:50

Mikä suutin olis sopiva gileraan mistä kurit otettu pois, pipecross ja välit 13/62??
Kattokaahan http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo7247/
takaQmi
Pyörä:
Gilera rcr ´04
Liittynyt:
29.4.2011 22:27
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut takaQmi » 20.4.2012 20:49

käviskö tää gilera rcr -04 rajottimeks? http://www.mc-scatter.com/kierrostenraj ... 30121.html

aattelin laittaa 13/70 välit ja metrakit teharin, ja saisi kulkee max 60kmh rajotin päällä, ja pois päältä nii paljo ku tehoja lähtee. ja miten sen asentasin?
DannyOneThreeNine
Liittynyt:
21.9.2010 17:37
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut DannyOneThreeNine » 21.4.2012 19:24

Elikkäs Gilera rcr pitäis laittaa takas täysin vakioks, eli siis pitäis jotenkin tukkia holkkiin porattu reikä. Onko kellään ideoita miten saisin sen tukittua. Kiitos jo etukäteen.
Alluu-
Pyörä:
Suzuki PV -97
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
10.4.2010 14:31
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Alluu- » 21.4.2012 20:12

Täytehitsaat reiän, tai laitat siihen lyhyen ja sopivan pultin ja hitsaat kannan kiinni.
Zanddu
Pyörä:
-98 Peugeot Trekker Offroad, Derbi Senda Sm, Proju X-Limitti
Paikkakunta:
Kymenlaakso
Liittynyt:
16.12.2011 21:21
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Zanddu » 21.4.2012 23:35

Meneeks vanhanmallisen rabasan öljypumpus sille, et ku sitä vaijerii löysää(vastapäivään), nii sillo öljynsyöttö pienenee?
Mikähän mahtais olla vikana jos mopo savuttaa sen verra, et sitä vois kutsuu savukoneeks?
Mopo muuttaa miestä ja mies mopoa.
Tsekatkaapas Ilmotukset!!!
Meikko
Pyörä:
Husqvarna SMS 125 '09, Derbi DRD Pro SM 80cc '10, Tunturi Break -86, exät: Aprilia RS 50 '07 ja Peugeot XPS '06
Paikkakunta:
Parkano
Liittynyt:
26.10.2011 1:43
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Meikko » 22.4.2012 1:50

Jep. Ja savutus johtuu todennäkösesti liiasta öljystä tai sen huonosta laadusta
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"
Zanddu
Pyörä:
-98 Peugeot Trekker Offroad, Derbi Senda Sm, Proju X-Limitti
Paikkakunta:
Kymenlaakso
Liittynyt:
16.12.2011 21:21
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Zanddu » 22.4.2012 9:47

Jep, sitä me kans aateltiin :D
Mut öljy oli jotain Mobilin punases pullos olevaa muistaakseni täyssynteettistä, siin pullon kyljes luki Low Smoke. Eiks se oo iha laadukasta? Ja sit kans toinen kysymys, mitä öljyi kannattaa laittaa vaihteistoon? Castrolin Mtx on ainaki hyvää, mut onks niit muita?
Mopo muuttaa miestä ja mies mopoa.
Tsekatkaapas Ilmotukset!!!
minivvv
Liittynyt:
13.8.2009 20:31
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut minivvv » 22.4.2012 10:43

Öljypumpun kopan alta voit säätää myös öljynsyöttöä suhteessa bensaan, siinä mihin vaijeri on kiinitetty, pitäisi olla pieni ura ja itse pumpussa pitäisi olla toinen ura. Silon kun kaasu on tyhjäkäynnillä, nämä kyseiset urat pitäisi olla samassa linjassa keskenään. ;) Sekavaa tekstiä hieman puoliunissani.. :lol:
Zanddu
Pyörä:
-98 Peugeot Trekker Offroad, Derbi Senda Sm, Proju X-Limitti
Paikkakunta:
Kymenlaakso
Liittynyt:
16.12.2011 21:21
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Zanddu » 22.4.2012 11:15

Enköhän mie tajunnu. Täytyy katella tota sitte ku pääsee ton mopon luokse ;)
Mopo muuttaa miestä ja mies mopoa.
Tsekatkaapas Ilmotukset!!!
KHÖÖKI
Liittynyt:
23.4.2012 21:59
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut KHÖÖKI » 24.4.2012 15:41

päivää. onkos kellää koskaa menny noita kaasarin kurrkuja puhki/halkeiluut? kiinostas tietää et onko muilla sama vika ku mulla :roll: mun gilerast on nimittäin menny jo kolme kurkkuu vaihtoo ja mopo ollu sen 4kk ajossa että...
v1lzu
Pyörä:
KTM EXC
Liittynyt:
15.8.2010 13:40
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut v1lzu » 24.4.2012 20:42

Meneekö derbi xtreme -07 vakioputki suoraa toho mun -05 gileraan vai tarviiko jotain modauksia ?
Rotom
Pyörä:
-13 EXC 125 Six Days, Gilera SMT
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
15.8.2011 20:06
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Rotom » 24.4.2012 23:14

Ite huomasin just tänään että on kurkun välikumi halki ja uutta etsimässä.
Sitte kysymys: 2005 SMT on pyörä niin siinähän on 17,5 PHVA kaasarina eikö? :s
Niin eikös toi ole oikea kumi siihen http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_ ... ts_id=1906
Vai onko se sitten tämä: http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_ ... ts_id=7131

E: Juu oli tuo eka, ja tänään jo 50km ajettu :seko:
Viimeksi muokannut Rotom päivämäärä 25.4.2012 22:31, muokattu yhteensä 1 kerran
trollol
Pyörä:
Gilera SMT 2011
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
1.5.2011 15:26
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut trollol » 25.4.2012 14:07

Sanoisin että se on eka noista linkeistäsi..
v1lzu
Pyörä:
KTM EXC
Liittynyt:
15.8.2010 13:40
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut v1lzu » 27.4.2012 17:02

Vaikuttaako mihinkää jos katti on irti vakioputkesta? Tehoihin? Ja voiko sen antaa olla siellä? Ku eihä siit kuuluku se pieni kilkatus.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista