DT/X-Limit 2004-> Viritys

Skruidu
Liittynyt:
26.8.2013 22:56
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Skruidu » 29.8.2013 9:04

mulla vuoden 06 x-limit/ detsi ja kuriton putki ,huiput noin 72-75 kmh sigmaan . mitkä ois parhaat välit että huippunopeus kasvais , nyt on eessä 10 piikiinen ja takana 48 tai 50-52
Jippeyee
Pyörä:
Honda Monkey 1991 Ex Yamaha DT Jagermeister, Yamaha Aerox 70cc
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.10.2011 17:44
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Jippeyee » 30.8.2013 12:32

isompaa eteen. sulta tosin loppuu kohta voimat koneelta jos siis takana 48, iske teharia perään niin huoletta voi heittää +14 eturattaan
Jarrut on vauhdin surma!
Skruidu
Liittynyt:
26.8.2013 22:56
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Skruidu » 30.8.2013 16:13

miten eturatas vaihetaan? mitä työkaluja tarvitaa
Skruidu
Liittynyt:
26.8.2013 22:56
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Skruidu » 30.8.2013 17:00

missä on -06 mbk:oon katalysaattori? saako sen pois miten? tuoko sen poistaminen lisätehoa?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 30.8.2013 20:08

Ei tuo havaittavaa lisätehoa joten turhaa askartelua lähteä pilkkomaan putkea.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Skruidu
Liittynyt:
26.8.2013 22:56
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Skruidu » 30.8.2013 23:40

jos ostan turbo kit teharin niin pitääkö siinä osat hitsata paikoilleen?
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 31.8.2013 8:31

Ei tarvi. Jouseilla ja pulteilla tulee kiinni.
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
Skruidu
Liittynyt:
26.8.2013 22:56
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Skruidu » 1.9.2013 21:01

mikä tehari tois eniten huippunopeutta?
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 1.9.2013 21:11

Perustehareista giannelli/arrow
jermul1=)
Pyörä:
Yamaha IT 250, Yamaha DT 50r
Liittynyt:
24.10.2011 13:00
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut jermul1=) » 1.9.2013 23:29

Kumman laittaisin seuraavaks? Airsalin 70cc vai isomman kaasarin? Airsalista ei ole varmaan hyötyä 16mm lorton kaa.? täl hetkel vireinä enox ja malossin hiilariläpät. Kestääkö vakio alakerta 70cc? Mitä kaasaria suosittelette tehoputken kaa?
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 2.9.2013 14:09

No kyllä se airsali enemmä potkua antaa kuin pelkästään isompi kaasari. Ja tuo se nyt ihan mukavasti tehoa vakiokaasarillakin. Vakioalakerta kestää kyllä perus 70cc kuten airsal tai barikit, sit jos jotain tehokkaampaa (esim. italkit) hommaa niin tuskin kestää kauaa. Pelkän teharin kaa riittää vakiokaasari ihan hyvin mutta jotkut on 19mm kaasareitakin laitellu.
almari
Pyörä:
yamaha dt50x
Liittynyt:
17.10.2011 19:07
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut almari » 30.9.2013 12:52

mitä ootte mieltä oisko detsii 24mm kaasari liian iso ? 50cc pytty ja e-nox tehari tällä hetkellä kiinni
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 30.9.2013 13:10

Kyl rupee olee jo turhan iso noille vireille. Joku 19mm vois olla aika soppeli, kun vakiokaasarillakin pärjää ihan hyvin. :)
Elzux
Pyörä:
Yamaha Aerox '04
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
10.12.2011 19:30
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Elzux » 6.10.2013 2:02

Saako -10 detsiä kulkemaan mitenkään järkevästi n. 65km/h TK putkella ja poratulla moricilla?
Piiskaa mua tulpanjohdoilla ja huuda mun runkonumeroo
Tuomas.I
Liittynyt:
19.3.2013 19:25
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Tuomas.I » 6.10.2013 10:28

Riippu mitkä välit tällä hetkellä ja paljon huiput myös?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista