Vakioputken tiivistyksen kanssa tuli tosiaan vähän ongelmaa, mutta sen sai ratkastua kun hitsasin sopivan paksun putkenpätkän alkukäyrään ja kupariprikka ja vielä pakoputkitahnaa väliin niin ei vuoda enää. Kiihtyy tosiaan sen verta hyvin että kyllä 2 tahti mopot jää.
Moottorin edellinen tai sitä edellinen omistaja on tainnu olla melkoinen insinööri kun on hionut imuaukon niin isoksi että on mennyt kannesta läpi venttiilien puolelle. Kemiallisella metallilla yritin paikkailla mutta ei helvetti sitä savupilveä kun painaa vähän kaasua Ajoin pitkän suoran päähän ja katsoin taakse niin eihän sinne jumalauta edes näe kun tuo savuttaa niin perkeleesti öljyä palaa ihan vitun paljon ja ei taida pitää tuo paikka niin saa olla koko ajan öljyä lisäilemässä. pitäiskö tuohon laittaa joku 20 eturatas että pääsis edes 90 vauhteihin
Kukaan varmaan jaksa lukea tuli aikamoinen romaani