DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

Lauri Rauhamäki
Liittynyt:
28.2.2015 17:08
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Lauri Rauhamäki » 28.2.2015 17:19

Ostijn tossa viikko sitten 2004 yamaha dt ja nyt ilmeni sellanen että kun ajaa bensahana päällä niin voi ajaa jonkin aikaa mutta sitten sammuu eikä käynnisty mut sittenkun ajaa varatankilla niin toimii normaalisti ni mikäköhä vois olla vikana?
:itku: :itku: :| :| :|
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 28.2.2015 18:52

Hanassa roskaa normipuolella?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Jompelius
Liittynyt:
29.7.2014 19:12
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Jompelius » 1.3.2015 22:39

.
Viimeksi muokannut Jompelius päivämäärä 4.3.2015 20:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Jompelius
Liittynyt:
29.7.2014 19:12
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Jompelius » 3.3.2015 19:23

.
Viimeksi muokannut Jompelius päivämäärä 4.3.2015 20:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Detsimiähii
Pyörä:
Husqvarna sm-07
Liittynyt:
22.5.2014 22:16
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Detsimiähii » 3.3.2015 19:30

Moro! Onko noissa mopoissa kuinka luotettava tuo tuorevoitelu? Itsellä siis Yamaha Dt x -10 ja virinä ilmeisesti kurit poistettu putkesta ja moric porattu(?) koska nappirajoitin käytössä. Päällimmäisenä mielessä että uskaltaako ajella tuorevoitelun kanssa vai olisko ite tehdyt seokset paljonkin luotettavampi vaihtoehto?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 3.3.2015 23:41

Kyllähän se suht uudessa on vielä ihan luotettava, mutta kaikki osat kuluu ja hajoo ajan kanssa. Itellä on ollu aina vähä enemmän ajettuja vehkeitä, enkä tuorevoiteluun luota, muutakun 2T ilmajäähy piaggion vaakakoneessa. Kyllähän se käsisekotus on varmin tapa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
eetu154
Liittynyt:
4.3.2015 13:36
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut eetu154 » 4.3.2015 13:39

Moro ! Mikä vois olla malaguti xtm -10 vikana kun kipinä häviää kun polkee nopeaa. hitaasti polkiessa kipinä tulee mutta ei riitä käynnistykseen . Mistä päin pitäs ruveta ehtimään ?
oznii
Liittynyt:
13.4.2013 20:00
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut oznii » 5.3.2015 21:20

Mitäs luulette onko 14-47 välit liian raskaat enoxin kanssa?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 6.3.2015 12:26

Ei, jos ajat kokoaika muna-asennossa alamäkeen. Jos taas aattelit mäkiä kiivetä ylöspäinki, on raskaat. Itellä oli 12/58, sillä jakso mennä joka paikassa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Detsimiähii
Pyörä:
Husqvarna sm-07
Liittynyt:
22.5.2014 22:16
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Detsimiähii » 6.3.2015 20:34

Reetuhai2 kirjoitti:Kyllähän se suht uudessa on vielä ihan luotettava, mutta kaikki osat kuluu ja hajoo ajan kanssa. Itellä on ollu aina vähä enemmän ajettuja vehkeitä, enkä tuorevoiteluun luota, muutakun 2T ilmajäähy piaggion vaakakoneessa. Kyllähän se käsisekotus on varmin tapa.


Juu, täytyy nyt katella viittiikö pitää tota tuorevoiteluu käytös kovin pitkää... Mitenkäs laitetaako sinne tuorevoitelu "säiliöö" tms. samaa öljyä mitä sekotettais bensanki sekaan? vai onko siihen ihan oma öljynsä? :lol: :lol: Ja onko se "tuorevoitelu säiliö" tuorevoiteluletkujen lähtöpaikan ns. takana? (mopona siis Yamaha Dtx -10)

Kiitoksia vastauksista, kiva kun autatte kokematonta! 8)
EDIT: Lainaus vähän kusi, jos ette näe niin lainasin käyttäjän Reetuhai2 viestiä.
Ghinni
Pyörä:
Yamaha DT 09
Liittynyt:
7.12.2014 13:08
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Ghinni » 7.3.2015 0:56

Perus mopoöljyä (tms) laitetaan sinne. Tietojeni mukaan kaasari tekee siitä oikean seoksen bensan kanssa automaattisesti. Ei muuta.
Ja toisesta kysymyksestä en ota selkoa, mitä tarkoitat?
domi78
Pyörä:
Yamaha DT 09
Liittynyt:
8.12.2013 0:49
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut domi78 » 7.3.2015 13:15

Moro!
Mikä mahtas nyt olla tossa mun 09 detsissä vikana, kun valojen johtoihin tulee virtaa vaan n. 2-3 volttia johdot oon kattonu?
Detsimiähii
Pyörä:
Husqvarna sm-07
Liittynyt:
22.5.2014 22:16
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Detsimiähii » 7.3.2015 18:05

Ghinni kirjoitti:Ja toisesta kysymyksestä en ota selkoa, mitä tarkoitat?


Elikkä tarkoitin missä se tuorevoitelusäiliö sijaitsee.
Ghinni
Pyörä:
Yamaha DT 09
Liittynyt:
7.12.2014 13:08
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Ghinni » 8.3.2015 0:51

Tuorevoitelusäiliö sijaitsee, jaajaa.
Itsellä ainakin (-09) edessä vasemmalla puolella, etukatteen takana. Päältä katsottuna näkyy korkki. Musta säiliö.
Jeejeejeejee4
Liittynyt:
27.2.2015 20:33
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Jeejeejeejee4 » 8.3.2015 11:42

Mulla on dt maskin liittimestä irronut pari johtoa ja irronneiden johtojen päät huonossa kunnossa. Tämän takia mittari ei toimi. Nyt pitäisi saada mittari toimimaan niin mikä johto mihinkin koloon ja miten liitetään? KIIRE:/

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista