Pixs kirjoitti:Miten saan puhdistettua tuon takajarru systeemin, ne letkut sun muut koska uskon että se on tukossa?
Spriillä putsaantuu ainaki.. rautalangal tmv voi varovasti kaivella. Mutta tuskin se tukossa on.
Aap- kirjoitti:Eihän tuossa betassa tarvia keulan stefojen vaihossa mitään pölysuojia, kun ei minusta tuossa ainakaan semmosia ole, eikä scatterillakaan semmosia näyttäs ees olevan myynnissä?
Miks ne pitäs olla vaihtamassa?? Joka keulas pölysuojat on..
Daxtter kirjoitti:Eli kurillisena vääntää paremmin? Onko merkittävää eroa 2011 track malliin, kun tuo 2012 mallin hinta hieman hirvittää?
Juurikin niin. On siinä -12 mallissa aika paljon uudistuksia (putki, tankki, katteet, musta kone.. keulassa ja takaiskarissakin saattoi jtn olla), ite ottasin sen.. kerran se vaan kirpasee. Jos siis puhut -11 ja -12 trackista.
Daxtter kirjoitti:Eli ei mitään suurta vauhtiin tai kiihtyvyyteen vaikuttavaa eroa näiden kahden track mallin välillä
On se -11 malli tehokkaampi, mutta tuskin -12 mallikaan ihan hirveesti jälkeen jää.
Catas kirjoitti:Mullakin sama "vika" kytkimessä, ei palaudu kunnolla ja on jäykkä. Ja on juuri vähän aikaa sit vaihdettu vaihteistoöljyt, missähän se vika vois olla?
Paljon ajettu? Jos alkaa tunto menemään kytkimestä, niin kytkinjouset voi olla vaihtokunnossa.. En nyt ihan tajunnut.. mutta jos ei meinaa kytkin alkaa ottamaan kiinni, niin voi olla kytkinlevyt myös kuluneet. Se vaijeri myöskin venyy jonkun verran, sitä kandee ruuvailla hyväksi. Siihen nyt ei mitään juttua ole miten se pitäs säätää, mutta lähinnä sillein että hyvälle tuntuu, johon vaikuttaa eniten se, monella sormella kytkintä käyttää..