Beta RR-50

Juulmuri
Pyörä:
KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.3.2012 17:15
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Juulmuri » 25.5.2012 18:04

Mulla on 24mm omatekonen kuri, 10 - 50 välit menee mittarii 68-70 ja vähä yli 60 oikeeta, nopeustauluu mitattu
gonu13
Pyörä:
GAS GAS 125 SM '04
Paikkakunta:
kirkkonummi
Liittynyt:
5.4.2012 22:06
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut gonu13 » 25.5.2012 21:56

NaxHax kirjoitti:Mulla on 24mm omatekonen kuri, 10 - 50 välit menee mittarii 68-70 ja vähä yli 60 oikeeta, nopeustauluu mitattu

Minkä kokonen suutin sulla on?
Juulmuri
Pyörä:
KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.3.2012 17:15
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Juulmuri » 26.5.2012 11:57

95 suutin
Daxtter
Liittynyt:
19.5.2012 19:35
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Daxtter » 26.5.2012 20:08

Onko toi 2012 malli kovempi vääntän ku noi vanhemmat mallit? Kysymys on kuultu lähinnä kaverin suusta joten aattelin kysyä. :D
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 26.5.2012 21:01

No periaatteessa juu, kurillisena. Kurittomana ehkä piikin alta, mutta ite piikki tehoineen laimeempi.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Pixs
Liittynyt:
25.3.2011 23:33
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Pixs » 26.5.2012 23:20

Miten saan puhdistettua tuon takajarru systeemin, ne letkut sun muut koska uskon että se on tukossa?
FallOutBoy
Liittynyt:
21.5.2012 22:41
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut FallOutBoy » 27.5.2012 3:01

Mikä ois vikana kytkimessä ku tyhjää puolet liikeradasta , ja ottaa tosi "epäpehmeästi" eli ei silleinku uutena vaan nykäsee helvetisti vaikka todella hiljaa päästää.. ja ei palaudu kunnolla.. oon koittanu siitä säätää niitä kahta ruuvia siinä vaijerin pääs vaikka mitenkä muttei mikää auta... kytkin vaijeri uusittu noin 2000 km sitte.
jonitzi
Pyörä:
Beta RR50 '07 & Husqvarna SMS125 '05 & Suzuki Pv
Liittynyt:
28.3.2010 13:20
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut jonitzi » 27.5.2012 14:33

Koska oot vaihteistoöljyt vaihtanu?
Sen minkä väännössä hävitään, se tehossa voitetaan ;)
Aap-
Pyörä:
Pyörätön
Liittynyt:
25.8.2009 14:57
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Aap- » 27.5.2012 16:46

Eihän tuossa betassa tarvia keulan stefojen vaihossa mitään pölysuojia, kun ei minusta tuossa ainakaan semmosia ole, eikä scatterillakaan semmosia näyttäs ees olevan myynnissä?
Daxtter
Liittynyt:
19.5.2012 19:35
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Daxtter » 27.5.2012 17:05

Gogge kirjoitti:No periaatteessa juu, kurillisena. Kurittomana ehkä piikin alta, mutta ite piikki tehoineen laimeempi.

Eli kurillisena vääntää paremmin? Onko merkittävää eroa 2011 track malliin, kun tuo 2012 mallin hinta hieman hirvittää? :lol:
Juulmuri
Pyörä:
KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.3.2012 17:15
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Juulmuri » 27.5.2012 17:53

Ulkonäöltään ja tekniikaltaan ei ole suuria muutoksia kuin uusitarrasarja ja jotain muuta pientä hilpettä, suurin ero löytyy pakoputken tehoista, 2011 malli on vielä alakauttasella putkella, joka on huonompi kurillisena mutta paljon parempi kurittomana kuin 2012 malli, Track mallin erona tavalliseen on että löytyy paljon paremmat levyjarrut (vaikka ei siinä normimallissakaan huonot ole), puola vanteet, punainen takaratas ja änkkä ja kai siinä oli vielä jotain muute pientä hienoa :)
FallOutBoy
Liittynyt:
21.5.2012 22:41
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut FallOutBoy » 27.5.2012 19:02

jonitzi kirjoitti:Koska oot vaihteistoöljyt vaihtanu?

huollossa vaihettu noin 1200km sitte.. siel vaihteisto öljyjen seassa oli kuulemma ollu jäähdytys nesteitä.. voisko siinä olla vika?
Catas
Pyörä:
Beta RR50 Motard
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
8.11.2011 19:22
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Catas » 27.5.2012 19:06

Mullakin sama "vika" kytkimessä, ei palaudu kunnolla ja on jäykkä. Ja on juuri vähän aikaa sit vaihdettu vaihteistoöljyt, missähän se vika vois olla?
Daxtter
Liittynyt:
19.5.2012 19:35
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Daxtter » 27.5.2012 19:10

NaxHax kirjoitti:Ulkonäöltään ja tekniikaltaan ei ole suuria muutoksia kuin uusitarrasarja ja jotain muuta pientä hilpettä, suurin ero löytyy pakoputken tehoista, 2011 malli on vielä alakauttasella putkella, joka on huonompi kurillisena mutta paljon parempi kurittomana kuin 2012 malli, Track mallin erona tavalliseen on että löytyy paljon paremmat levyjarrut (vaikka ei siinä normimallissakaan huonot ole), puola vanteet, punainen takaratas ja änkkä ja kai siinä oli vielä jotain muute pientä hienoa :)

Eli ei mitään suurta vauhtiin tai kiihtyvyyteen vaikuttavaa eroa näiden kahden track mallin välillä?
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 27.5.2012 20:22

Pixs kirjoitti:Miten saan puhdistettua tuon takajarru systeemin, ne letkut sun muut koska uskon että se on tukossa?

Spriillä putsaantuu ainaki.. rautalangal tmv voi varovasti kaivella. Mutta tuskin se tukossa on.
Aap- kirjoitti:Eihän tuossa betassa tarvia keulan stefojen vaihossa mitään pölysuojia, kun ei minusta tuossa ainakaan semmosia ole, eikä scatterillakaan semmosia näyttäs ees olevan myynnissä?

Miks ne pitäs olla vaihtamassa?? Joka keulas pölysuojat on..
Daxtter kirjoitti:Eli kurillisena vääntää paremmin? Onko merkittävää eroa 2011 track malliin, kun tuo 2012 mallin hinta hieman hirvittää? :lol:

Juurikin niin. On siinä -12 mallissa aika paljon uudistuksia (putki, tankki, katteet, musta kone.. keulassa ja takaiskarissakin saattoi jtn olla), ite ottasin sen.. kerran se vaan kirpasee. Jos siis puhut -11 ja -12 trackista.
Daxtter kirjoitti:Eli ei mitään suurta vauhtiin tai kiihtyvyyteen vaikuttavaa eroa näiden kahden track mallin välillä

On se -11 malli tehokkaampi, mutta tuskin -12 mallikaan ihan hirveesti jälkeen jää.
Catas kirjoitti:Mullakin sama "vika" kytkimessä, ei palaudu kunnolla ja on jäykkä. Ja on juuri vähän aikaa sit vaihdettu vaihteistoöljyt, missähän se vika vois olla?

Paljon ajettu? Jos alkaa tunto menemään kytkimestä, niin kytkinjouset voi olla vaihtokunnossa.. En nyt ihan tajunnut.. mutta jos ei meinaa kytkin alkaa ottamaan kiinni, niin voi olla kytkinlevyt myös kuluneet. Se vaijeri myöskin venyy jonkun verran, sitä kandee ruuvailla hyväksi. Siihen nyt ei mitään juttua ole miten se pitäs säätää, mutta lähinnä sillein että hyvälle tuntuu, johon vaikuttaa eniten se, monella sormella kytkintä käyttää..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista