siimo-
- Pyörä:
- Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Kokeileppa rämpyttää sitä modenappia ja tarkista ettei se uus sulakekki heti palanu.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
^^jaani^^
- Pyörä:
- EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
op97 kirjoitti:Mistähä johtuu et detsin huiput tippu melkee kymmenel ja alamäes ei jaksa kiertää samanlailla ku ennen.. Olisko mäntä jo vähän väljä ku reilu 9k jo ajettu?
onko miten uus detsi, mikä putki? Katalysaattori tod näkösesti irronnut ja lojuu paisarin pohjalla
0Jesse0
nyt detsi ei lähe käyntii ja ku kääntää virrat päälle niin palaa sulake. ja kun kääntää virrat päällä niin ei lähde käyntiin eikä toimi jarruvalo, eikä missään toimi mikään valo? missähän päin sähköjä voi löytyä vika?
siimo-
- Pyörä:
Onko moric malli vai ihan ducatin sytytyksellä? Onko johdotuksissa omia viritelmiä tehty? Rajoittimet tai takavalot yms. niistä johdoista sulakkeen palamiset yleensä johtuu.
kallaves
- Pyörä:
- Yamaha DT 50 r 2006
Nyt jeesii, oon pari viestii laittanu aiemmin jo mut ei vastausta oo tullu, eli mikä piru on ku laitan mopon käyntiin, kaasuttelen pihassa vähän ( lämmitän ) , sit lähen menee . Sit tuun vaikka liikenne valoihin jossa pysähyn ja annan olla tyhjä käynnillä ja välillä kaasuu höräyttelen, mutta ei kestä antaa kaasuu ! , eli kun otan ihan tasasella kaasulla paikallaan niin alkaa jumalaton pätkiminen ( mutta ei kylmällä koneella ) sit ku lähen valoista niin saattaa tehä ykkösellä tämän mutta sit ku lähen ajaa kovempaa nii ei ropleemia, välil on sit silleen että liu-uttelen jostai mäkee vaikka alas ilman kaasuu, sit alan laittaa kaasuu nii siinä kestää enneku se alkaa ottaa,ja vähän niiku nykäsee siinä, mitä ite oon kattonu niin tulppakunnossa seokset kohallaan... mul on pari tulppaa menny aika tiuhaan täs että viittaako yhteen ? ja mopo on yamaha dt 06 r eli ei ole kierrosten rajoitinta, kuriton vakioputki, 100 suutin, kiitos
TunturiDT
kallaves kirjoitti:Nyt jeesii, oon pari viestii laittanu aiemmin jo mut ei vastausta oo tullu, eli mikä piru on ku laitan mopon käyntiin, kaasuttelen pihassa vähän ( lämmitän ) , sit lähen menee . Sit tuun vaikka liikenne valoihin jossa pysähyn ja annan olla tyhjä käynnillä ja välillä kaasuu höräyttelen, mutta ei kestä antaa kaasuu ! , eli kun otan ihan tasasella kaasulla paikallaan niin alkaa jumalaton pätkiminen ( mutta ei kylmällä koneella ) sit ku lähen valoista niin saattaa tehä ykkösellä tämän mutta sit ku lähen ajaa kovempaa nii ei ropleemia, välil on sit silleen että liu-uttelen jostai mäkee vaikka alas ilman kaasuu, sit alan laittaa kaasuu nii siinä kestää enneku se alkaa ottaa,ja vähän niiku nykäsee siinä, mitä ite oon kattonu niin tulppakunnossa seokset kohallaan... mul on pari tulppaa menny aika tiuhaan täs että viittaako yhteen ? ja mopo on yamaha dt 06 r eli ei ole kierrosten rajoitinta, kuriton vakioputki, 100 suutin, kiitos
Lähes täysin sama ongelma. Moponi on yamaha dt 50r -07 eli siis jos pitää kaasuu pohjassa vaikka vapaalla ni pätkii mutta kun alkaa esim 4,5 ja 6 vaihteella olla ni ei pätki. joskus nykäsee kolmosvaihteella vasta kunnolla. ja toisen vian tullessa vaihettiin tulppa eri malliseen eli mulla siinä paikollaan oli BR8ES ni vaihettiin BR9ES toimii vähä paremmin mutta silti pätkii ja nykäsee.
kallaves
- Pyörä:
- Yamaha DT 50 r 2006
TunturiDT kirjoitti:kallaves kirjoitti:Nyt jeesii, oon pari viestii laittanu aiemmin jo mut ei vastausta oo tullu, eli mikä piru on ku laitan mopon käyntiin, kaasuttelen pihassa vähän ( lämmitän ) , sit lähen menee . Sit tuun vaikka liikenne valoihin jossa pysähyn ja annan olla tyhjä käynnillä ja välillä kaasuu höräyttelen, mutta ei kestä antaa kaasuu ! , eli kun otan ihan tasasella kaasulla paikallaan niin alkaa jumalaton pätkiminen ( mutta ei kylmällä koneella ) sit ku lähen valoista niin saattaa tehä ykkösellä tämän mutta sit ku lähen ajaa kovempaa nii ei ropleemia, välil on sit silleen että liu-uttelen jostai mäkee vaikka alas ilman kaasuu, sit alan laittaa kaasuu nii siinä kestää enneku se alkaa ottaa,ja vähän niiku nykäsee siinä, mitä ite oon kattonu niin tulppakunnossa seokset kohallaan... mul on pari tulppaa menny aika tiuhaan täs että viittaako yhteen ? ja mopo on yamaha dt 06 r eli ei ole kierrosten rajoitinta, kuriton vakioputki, 100 suutin, kiitos
Lähes täysin sama ongelma. Moponi on yamaha dt 50r -07 eli siis jos pitää kaasuu pohjassa vaikka vapaalla ni pätkii mutta kun alkaa esim 4,5 ja 6 vaihteella olla ni ei pätki. joskus nykäsee kolmosvaihteella vasta kunnolla. ja toisen vian tullessa vaihettiin tulppa eri malliseen eli mulla siinä paikollaan oli BR8ES ni vaihettiin BR9ES toimii vähä paremmin mutta silti pätkii ja nykäsee.
joo,nyt jos joku antas jeesii tähän
sillleesähä tuo nyt ei vaikuta ite ajamiseseen mut kyl mä haluun että se kiertää "täydellisesti "
ihan myyntiäkin aatellen joskus
sooT
Mikäs kun mopo pätkii korkeilla kierroksilla VÄLILLÄ, eikä huippuja saa otettua millään. kaasarin säädöt huonot?... Toinen kysymys olisi tällainen: Mittarissa palaa pelkkä vikavalo, eli nopeuksia tai muuta ei mittarissa ole ollenkaan.
riinuus
missä vika ?
akku ei lataudu ajossa, viikonverran on nyt temppuillut, välillä jos mopo ollut sammuksissa hetken aikaa saattaa mittari ja valot pelata käynnisyksen jälkeen hetken mut heti ku lähtee liikenteeseen ne pimenee....
akku on hyvissä voimissa, vastaanottaa virran ladatessa mutta kiinni ollessa ei ???
Kennykristian
Mikä vikana kun vettä mennyt jostain koneeseen öljyjen sekaan ?? syylärissä nesteet tallessa ja koneöljyjä kun laskin nii tupla määrä tuli kamaa ulos. öljy oli sellaista ruskeeta, aluksi tuli ihan öljymäistä tavaraa ja lopuksi alko lorottamaan vettä ihan huolella. osaisko joku auttaa vähän ?
kallaves
- Pyörä:
- Yamaha DT 50 r 2006
Nyt jeesii, oon pari viestii laittanu aiemmin jo mut ei vastausta oo tullu, eli mikä piru on ku laitan mopon käyntiin, kaasuttelen pihassa vähän ( lämmitän ) , sit lähen menee . Sit tuun vaikka liikenne valoihin jossa pysähyn ja annan olla tyhjä käynnillä ja välillä kaasuu höräyttelen, mutta ei kestä antaa kaasuu ! , eli kun otan ihan tasasella kaasulla paikallaan niin alkaa jumalaton pätkiminen ( mutta ei kylmällä koneella ) sit ku lähen valoista niin saattaa tehä ykkösellä tämän mutta sit ku lähen ajaa kovempaa nii ei ropleemia, välil on sit silleen että liu-uttelen jostai mäkee vaikka alas ilman kaasuu, sit alan laittaa kaasuu nii siinä kestää enneku se alkaa ottaa,ja vähän niiku nykäsee siinä, mitä ite oon kattonu niin tulppakunnossa seokset kohallaan... mul on pari tulppaa menny aika tiuhaan täs että viittaako yhteen ? ja mopo on yamaha dt 06 r eli ei ole kierrosten rajoitinta, kuriton vakioputki, 100 suutin, kiitos
riinuus
riinuus kirjoitti:missä vika ?
akku ei lataudu ajossa, viikonverran on nyt temppuillut, välillä jos mopo ollut sammuksissa hetken aikaa saattaa mittari ja valot pelata käynnisyksen jälkeen hetken mut heti ku lähtee liikenteeseen ne pimenee....
akku on hyvissä voimissa, vastaanottaa virran ladatessa mutta kiinni ollessa ei ???
niin joo ja tosiaan kyseessä yamaha dt -04
0Jesse0
siimo-
- Pyörä:
Ei tossa mallissa vielä semmosia oo... Ite väittäisin että johtopuolelta se vika löytyy. Onko sulake ollut ehjä kokoajan ettei oo tarvinnu vaihtaa?
riinuus
on ollu ehjänä ei joo ole tarvinut vaihtaa...ainakaan vielä ?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista