Monkey viritys ja tekniikka

MB93
Pyörä:
Honda FT500
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.1.2010 20:10

ViestiKirjoittanut MB93 » 23.2.2011 22:28

Osta mielummin vaikka Jing Ke. Sen saa ainakin säädettyä.
JVN_
Pyörä:
Suzuki s 80cc ja gas gas ec50 74cc
Paikkakunta:
Alavieska
Liittynyt:
16.6.2007 21:35

ViestiKirjoittanut JVN_ » 24.2.2011 13:03

En tajua miten että saa noita lorttoja säätöihin, Ite oon 3 lorttoa säätänä mankin koneessa ja ei mitään ongelmaa. :s
SimplemÄÄn
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 21:27

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 24.2.2011 17:55

Se on se taito ;)
Eksu21
Pyörä:
Honda Monkey -98
Liittynyt:
5.10.2010 16:14

ViestiKirjoittanut Eksu21 » 24.2.2011 18:39

pyssyis mopo vaikka 3vuotta käynnissä tyhjäkäynnillä mutta mistä johtuu ku painaa kaasua nii heti sammuu?
MB93
Pyörä:
Honda FT500
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.1.2010 20:10

ViestiKirjoittanut MB93 » 24.2.2011 20:22

Sul on seokset vituillaan.
Eksu21
Pyörä:
Honda Monkey -98
Liittynyt:
5.10.2010 16:14

ViestiKirjoittanut Eksu21 » 24.2.2011 20:42

tarkotakko pelkkää seosruuvia vai muuta?
JVN_
Pyörä:
Suzuki s 80cc ja gas gas ec50 74cc
Paikkakunta:
Alavieska
Liittynyt:
16.6.2007 21:35

ViestiKirjoittanut JVN_ » 24.2.2011 21:27

Katoppa eka että löytyykö imuvuotoja.
juvee_
Pyörä:
Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
Paikkakunta:
Kuopio & Heinävesi
Liittynyt:
27.3.2009 17:50

ViestiKirjoittanut juvee_ » 24.2.2011 22:03

Lortossa on iha onneton se kaasuttimen kiinnitys imukaulaan, todella herkkä imuvuodolle.. jotkut saapi sen säätöihi pikku duunilla, mulla loppu rahat ja kiinnostus kun uutena ostin 20mm lorton kesällä ja vaihtelin suuttimia, ei säätöihin, tilasin erilaisia neuloja, ei mitää sitte ois pitäny varmaa toisenlaisia seosputkia ostaa nii en enää laittanu tilausta moposportilta vaa kassu myyntii ja jingke takas :D
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
MB93
Pyörä:
Honda FT500
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.1.2010 20:10

ViestiKirjoittanut MB93 » 24.2.2011 23:23

Juvehan sen sanoi. Mulla oli sama ton 16mm PHBG:n kans. Säädöt aina hukassa. Myin kavereille, eivät saaneet säätöihin, myivät mopon mukana, ja nyt uusi omistaja yrittää päästä siitä eroon.
Eksu21
Pyörä:
Honda Monkey -98
Liittynyt:
5.10.2010 16:14

ViestiKirjoittanut Eksu21 » 24.2.2011 23:44

irrotin imukaulasta semmosen paskana olevan tiivisteen josta oli enemmän haittaa kuin hyötyä. nyt siinä ei oo ollenkaa tiivistettä. mulla ei oo ikkää olluy tiivistettä enne siinä ja on se ennen ainaki toiminu.. yks tuttu sano että kannattais vaihtaa suutin? ei oo ikinä vaihettu.. voisko sillä olla nii suurta merkitystä?
juvee_
Pyörä:
Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
Paikkakunta:
Kuopio & Heinävesi
Liittynyt:
27.3.2009 17:50

ViestiKirjoittanut juvee_ » 25.2.2011 12:52

Eksu21 kirjoitti:irrotin imukaulasta semmosen paskana olevan tiivisteen josta oli enemmän haittaa kuin hyötyä. nyt siinä ei oo ollenkaa tiivistettä. mulla ei oo ikkää olluy tiivistettä enne siinä ja on se ennen ainaki toiminu.. yks tuttu sano että kannattais vaihtaa suutin? ei oo ikinä vaihettu.. voisko sillä olla nii suurta merkitystä?
Suosittelen että viet mopos jonnekki laitettavaks kun sulla ei siihen taidot riitä, ei pahalla.
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
Eksu21
Pyörä:
Honda Monkey -98
Liittynyt:
5.10.2010 16:14

ViestiKirjoittanut Eksu21 » 25.2.2011 19:10

juu nii ois parempi.. :lol: mutta en tottapuhuen nii tiiä mikä vois olla vikana tuossa ku oon kaikki tämmöset perus jutut kattonu jo... ja kuitenki mopo toimii muuten normaalisti muttei voi painaa kaasua ku 1/3verran muuten alkaa hyytyyn. tuntuu just sitlä ku ois jakopää pykälän väärässä muttei kuitenkaa :itku:
Eksu21
Pyörä:
Honda Monkey -98
Liittynyt:
5.10.2010 16:14

ViestiKirjoittanut Eksu21 » 25.2.2011 19:30

onko suuttimella paljo vaikutusta mopon toimintaan?
JVN_
Pyörä:
Suzuki s 80cc ja gas gas ec50 74cc
Paikkakunta:
Alavieska
Liittynyt:
16.6.2007 21:35
Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut JVN_ » 25.2.2011 19:55

En tiiä itkeä vaiko nauraa.. Turha alkaa täsä sulle selittään mutta lukaseppa vaikka tietopankista muutama artikkeli ja hae kirjastosta joku kirja jossa perehdytään moottorin toimintaan.
lukaseppa nämä ja mieti kysymystä uudelleen.

http://www.motot.net/wiki/Kaasutin

http://www.motot.net/wiki/Nelitahtimoottori

http://www.motot.net/wiki/Kaasuttimien_ ... _perusteet

Niin ja voin määä sen verran sanua Että Sillä on aika iso osa moottorin toimintaan..
blockhead Moderaattori
Pyörä:
piikkimanki
Liittynyt:
25.3.2008 23:16

ViestiKirjoittanut blockhead » 25.2.2011 20:10

Hyvin mun mopo toimi vaikka suutin unohtuikin kaasarista :D

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista