DT/X-Limit 2004-> Viritys

-pyrtsi
Pyörä:
Cpi Oliver -06
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
13.6.2010 0:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut -pyrtsi » 8.3.2012 18:56

Pelkässä moricin ohituksessa ei oo mitään järkee ja sillä huiput nousee ehkä 2-3kmh sitte taas kurittomana ilman moriccia vakioväleillä menee jotain 70...
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 8.3.2012 19:02

No nouseehan ne huiput, jos se vaan jaksaa kiertää. Mutta ite ottaisin ainaki mielummin kurin pois, kun ei se kuitenkaan missään jaksa kiertää, ja ilman kuria on paljo mukavampi ku jaksaa kiihtyä ja vääntää.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
sliksi_
Pyörä:
Cagiva Mito -06
Paikkakunta:
Uusikaupunki
Liittynyt:
19.6.2010 19:15
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut sliksi_ » 8.3.2012 20:26

Ok. Kaverin puolesta kyselen ku se tommosta ostamassa. Ni se myyjä oli sanonu et menee 60 ja ryypyn kanssa 67 ni eiks sillon ole liian pieni suutin?
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut siimo- » 8.3.2012 20:43

Kyllähän se näin on.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
sliksi_
Pyörä:
Cagiva Mito -06
Paikkakunta:
Uusikaupunki
Liittynyt:
19.6.2010 19:15
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut sliksi_ » 8.3.2012 21:02

Juu nii määki aattelin et kai se sama homma detsis on ku pv:ees :D
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Mömmis » 8.3.2012 22:40

Eiköhän ainakin kaikissa 2-tahti peleissä..
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
Macgaiveri
Pyörä:
Derbi GPR 125 Nude, Suzuki PV, EX Yamaha DT
Liittynyt:
5.8.2011 0:42
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Macgaiveri » 9.3.2012 2:35

Itsellä 2011 DT50R, 11/62 välitykset, täysin kuriton eli täysteho. 100 suutin, ja 83km/h mittariin :D
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Gogge » 9.3.2012 2:42

Pakko sanoo väliin että kusee kyllä hyvin mittari.. 65 oikeeta kulkee niin läheltä liippaa..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Macgaiveri
Pyörä:
Derbi GPR 125 Nude, Suzuki PV, EX Yamaha DT
Liittynyt:
5.8.2011 0:42
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Macgaiveri » 9.3.2012 2:55

No samapa tuo ku verot tulee kuitenki. Ens viikolla vois kokeilla GPS ;)
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Gogge » 9.3.2012 3:25

Enpä olis niin varma että veroillekkaan menee.. Kaverilla 11-65 välit deeteessä ja menee reilu 60, kaikkien tutka vähennysten ja poliisin painon+isomman ilmanvastuksen kanssa en olis niin varma meneekö veroille. Varmaa on se että mittaris kusee reilusti. Ei pelkällä kurittomal putkel ja moricin ohittamisel tommosee lukemii päästä, noilla väleillä.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut siimo- » 9.3.2012 11:14

No itellä kylläki on tämä vanhempi malli eli periaatteesa täysin kurittomana 12/65 väleillä jotka aikalailla vastaa nuita 11/62 välejä niin kyllä se 72km/h menee oikeaa nopeutta...
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 9.3.2012 11:49

jos oikeen ymmärsin nii totta vitussa tulee jo verot nuilla vireillä, että kurit pois ja moric ohitettu ja välit 11/62 :lol: ja muistaakseni itelläki meni gps:ssään jotai 70km/h ;)
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Gogge » 9.3.2012 12:01

Niin 70km/h.. Tutkavähennys -3, poliisi aika varmasti isompi kokoisempi; paino, ilmanvastus. Meneekö veroille??
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 9.3.2012 13:07

en tarkottanu että tasan 70 :D enkä kyllä ite mihinkää poliisin painon varaan laskis :lol: täälläki yhen riejua viimekesänä monesti testasivat että saivat 65, eikä kyllä ollu mitää tutkavähennyksiä. Niille joilla oli vakiomopot nii jakoivat 10€ bensalahjakortteja nesteelle
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Gogge » 9.3.2012 13:13

Riippuu onko ne uudenmallin tutkat että tuleeko vähennys.. Ja en puhunut pelkästä poliisin painosta.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista